ongeval op A7 vanmiddag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of je snelheid aanpassen, zodat je niet onder de vangrails schuift. :+
Haal die vangrails weg aan de buitenkant van bochten, het is nutteloos en gevaarlijk. Mijn belastinggeld mogen ze nuttiger besteden ;(
Oh, het is voor debiele slaaprijdende automobilisten die bellend de bocht uit zeilen, oh daarom!
 
Of je snelheid aanpassen, zodat je niet onder de vangrails schuift. :+

juist ja.. alsof alleen te hard rijden de oorzaak kan zijn van onder de vangrails schuiven :')

anyway, ik hoop dat beiden goed herstellen en er niks aan overhouden..
 
quote uit de faq :

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.



IBTL
 
Zeer spijtig voor de motorrijders maar ik denk dat het topic snel op slot gaat omdat hier niet zeker is dat het een M-Fer betreft.
 
Quote uit de reacties van dichtbij.nl:
---------------------------------------------
Bovenstaand bericht klopt ook niet.

De ernstig gewonde motorrijder is van zijn motor geslingerd.. zijn collega rijder kon hem niet meer ontwijken en is over hem heen gereden, waarna ook hij ten val is gekomen.

Hoe weet ik dit... ik heb een goeie 20 minuten op me knieen bij hem gezeten om zijn hooft de fixeren.

En inderdaad de motorrijder had te hard gereden... volgens zijn eigen woorden. Maar alles zo genomen, is het het belangrijkste dat hij en de ander weer herstelt.....

Sterkte Bonno...

---------------------------------------------


Te snel gereden dus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan