Ook Anthro onderuit :(

klote man, maar geluk heb je zelf nagenoeg niets. Pijn in je beurs dat wel.
Krijg je je mechaniek weer in orde denk je , uitlaat schakelen stuur. Kappen zijn voor de sier de rest is nodig.

Sterkte in ieder geval.
 
spierpijn auw, maar nog meer spierpijn omdat ze mij ineens een vaccinatie tegen de 'klem' hebben gegeven. Hopelijk morgen minder miserie :P

kmstand was 3500 ofzo weet niet precies iig meer dan 3333 :+


Er zijn fototjes! (incl kniesaus :X )

full
 
Het is balen, Ik weet hoe het voelt en ik leef met je mee.
IK zou er persoonelijk niet echt veel aan herstellen, alleen het nodige om weer te kunnen rijden. Heb ik bij mijn RS ook gedaan, want het blijft voor mij dan een leer fiets en ik denk dat het volledig herstellen niet echt redabel is voor zo'n fiets. Maar het blijft vervelend die schade en al helemaal bij een 2004 model.

Je hebt wel een hoop schade voor die snelheid. Ik had toch wel een stuk minder schade bij 50km/h.

Sterkte met het herstel van jezelf en de RS
 
Aiii das inderdaad veel schade, je wilt niet weten wat kuipdelen kosten en wat de levertijd is van aprilia, heb zelf ook pech met mn 125je, had mn tandwielen(plastic :X ) kapot gereden dus nieuwe tandwielen + olie 120 euro, en daarna naar boonstra gebracht want hij liep niet lekker, dus afgestelt enz ding reed 10x beter dan voorheen. (kosten 150 euro)

ben ik net thuis ga ik ff ritje op de snelweg valt de compressie in 1x weg warmloper gekregen door boonstra motoren want die hebben het verkeert afgestelt. maarja bewijs dat maar eens ;(

deze maand net verzekering + wegenbelasting betaal dus ben deze maand al 500 euro kwijt en heb nog geen uur plezier van mn motor gehad...

Ik rij geen kilometer meer op mn rs mijn vader repareert hem (heeft zelf harley bedrijf) en dan ga ik voor een suzuki sv650s.

Raad je aan om ook voor een 4takt te gaan. (wie had dat gedacht dat ik dat ooit zou zeggen?? )

PS: enige goede aan aprilia wat ik heb gekregen is een gratis kaartje voor de film torque, die ik alleen in scheveningen kon zien!! :( .. (woon zelf in groningen)
 
Laatst bewerkt:
idd een leuke arrow halen.

als je veel vrije tijd hebt kan je die kapotte kap wel fixen.
 
Ziet er niet uit best kerel, nouw ja veel sterkte met je knie en met het inorde maken van je bike.
 
thx


Mn pa heeft de schuifsporen op de weg gaan meten en dat kwam neer op 26m :X

Ook ben ik er achter gekomen dat mijn stuur naar links 4cm verder draait dan rechts :(

Ik zal binnenkort ook eens een foto maken van mijn textiel jas, scheur in de cordura ter hoogte van schouder. Kan zo een jas nog hersteld worden want dat was 360 euro en ik was er best tevreden mee. Hulde aan beschermende kledij trouwens, buiten een blauwe plek op mijn arm had ik totaal niets aan mn bovenlijf!
 
Terug
Bovenaan Onderaan