Oooee spannend....presentatie Suzuki 2007 modellen

(Afbeelding)

niet helemaal oke... tis een Yamaha in een Suzuki topic.. maar.... :9~ :9~
2007 model R6

Hadden zeker nog ergens een paar oude RSU voorvorken liggen _O- en frame, en kuipwerk en en...
Nee, denk niet dat dit hem gaat worden :N

Zoek de verschillen....

Boven: 2006 gixxer 600
Onder: 2007 gixxer ???

(Afbeelding)

Frame verschilt ook heel erg, Onderste heeft wel de dure coating op de voorvork
Op oliepeil.nl stond een foto van de nieuwe Bandit 1250 S met watergekoeld blok

Blok ziet er niet echt suzuki uit :N Hoop dat het niet zo is en suzuki kennende zullen ze voor een dergelijke fiets niet zomaar even een blok ontwikkelen... :X laat ze er maar een teruggetuned Busa blok inhangne }) :Y
 
Laatst bewerkt:
ben wel benieuwd naar de nieuwe SV...

hoorde uit geruchten dat het een SV700 wordt ofzo?

heel goed, worden de 2003/2004 enz. modellen weer wat goedkoper :9~
 
ben wel benieuwd naar de nieuwe SV...

hoorde uit geruchten dat het een SV700 wordt ofzo?

heel goed, worden de 2003/2004 enz. modellen weer wat goedkoper :9~


:Y

[me]dreetje9 is alleen bang dat hij zijn opvolgende motorfiets pas over een jaar of 4 koopt.
[/me]


Maar wel een SV :Y (Maar dan ook meteen één met een sportuitlaat, standaard klinktíe te tam voor z'n uiterlijk)
 
Het kan best dat het nieuwe model op de k6 lijkt... immers leken de k1 - k2 en de k3 ook erg veel op elkaar.
 
:N :N ,

is het 2003 en 2004 model :+

niet helemaal...

De "nieuwe" r6 van dit jaar is een model naast de oude R6. weet niet of dat voor nederland ook zo is, maar voor vele andere landen wel. de 2006 r6 is eigenlijk de R6s dacht ik. het oude model moet nu voor sport-tour model doorgaan. Bij kawasaki hebben ze dat ook gedana met de oude ZX6R van 2002. In oa amerika wordt die nogsteeds verkocht, maar dan onder de naam zzr600.
 
Had wat meer verwacht van de uitlaat, maar nu maar wachten op de specs van zowel GSX-R 1000 en R1 2007
 
:9~ :9~ :9~
GSX 1000 - 2007

Suzuki_GSX_R_K7_01.jpg


of is dit hem

K7_GSXR_1000r.jpg


K7_GSXR_1000r2.jpg


google ff GSX 2007

en je komt zat tegen. :P
 
niet helemaal...

De "nieuwe" r6 van dit jaar is een model naast de oude R6. weet niet of dat voor nederland ook zo is, maar voor vele andere landen wel. de 2006 r6 is eigenlijk de R6s dacht ik. het oude model moet nu voor sport-tour model doorgaan. Bij kawasaki hebben ze dat ook gedana met de oude ZX6R van 2002. In oa amerika wordt die nogsteeds verkocht, maar dan onder de naam zzr600.

maar dan nog is de getoonde rode R6 een verouderd model, want de huidige toer-sport R6 heeft toch echt een USD-voorvork ;)
 
niet helemaal...

De "nieuwe" r6 van dit jaar is een model naast de oude R6. weet niet of dat voor nederland ook zo is, maar voor vele andere landen wel. de 2006 r6 is eigenlijk de R6s dacht ik. het oude model moet nu voor sport-tour model doorgaan. Bij kawasaki hebben ze dat ook gedana met de oude ZX6R van 2002. In oa amerika wordt die nogsteeds verkocht, maar dan onder de naam zzr600.

Hier hebben we volgens mij weinig gemerkt van die omgang van zxr naar zzr :N
Ook leuk voor de bezitters van wat oudere zx6r/R6 modellen: heb je nu een hypersport is het volgend jaar een toer/sporter :+


Hehe die GSR1200 is een wel heel erg slechte soep _O- Hebben ze gewoon even een oliegekoeld blok onder gehangen inclusief een stuk stalen wiegframe :+
 
Laatst bewerkt:
Suzuki had beter in 2004 kunnen stoppen met het verzinnen van nieuwe modellen. Dat waren de laatste mooie Suzuki's. Sindsdien lijken ze het spoor steeds meer bijster te raken. :X
 
Suzuki had beter in 2004 kunnen stoppen met het verzinnen van nieuwe modellen. Dat waren de laatste mooie Suzuki's. Sindsdien lijken ze het spoor steeds meer bijster te raken. :X
Nietus :P
Sinds 2004 is Suzuki juist vooruit gegaan, alle voorgaande modellen deden mij vrij weinig.
Met de 750K6 als mooiste 8-)

Gelukkig versmaken de schillen :P
 
ik vind het dus wel mooie modellen.......maar ze maken die fietsen zo klein, dat het (als je boven de 1.80 bent) er heel raar uitziet op zo een ding.....ik vind dat een motor ook wel bij je lengte/bouw moet passen........
 
waarom moeten die 600, 750 en 1000 zoveel op elkaar lijken |( je kan ze alleen uit elkaar houden door de andere kleuren combi's
 
waarom moeten die 600, 750 en 1000 zoveel op elkaar lijken |( je kan ze alleen uit elkaar houden door de andere kleuren combi's

Alleen de Yamaha R6 sprong de afgelopen jaar eruit, de rest kun je op een hoop knikkeren.

Let niet op de kleuren combinatie

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan