Oooee spannend....presentatie Suzuki 2007 modellen

ik wou zeggen, ik vind het juist vet, die 2 kannonen erachteruit.

alleen jammer dat een setje vervangingsdempers nou gelijk t dubbele kost :z :z :z oww heee Yoshi's *D ;)
 

tis gewoon een ode aan de gsx-r 1100 :9

the return of the oldskool gixxer met twee vette pijpen. ik wist dattie van mij wel weer in de mode kwam *D


de achterkant van de Bking lijkt wel wat op de bril van Dame Edna :r

het lijkt erop dat de bandits nu afscheid nemen van het oliekoeler blok dat sinds 1985 al gebruikt werd.
 
Laatst bewerkt:
aftermarket pijp op de k5 en k6 gsxr-1000 van yoshimura heb ik één antwoord op:

LELIJK!!!!!!!

de originele uitlaat was al heel lelijk, maakt yoshimura een aftermarket die er juist hetzelfde uitziet maar dan toch iets anders(ook oval maar andere materialen gebruikt)

hopelijk doet yoshi het iets beter met het k7 model

hopelijk word de nieuwe r1 een pak beter :W

anders zou ik gaan voor de zx-10r of cbr1000rr(ja het is een honda :z )

moet je eerst nog je gs 500 verkopen
:X :r

je kan die shit gewoon niet kopen en daarom denk je, je nu beter te kunnen voelen om deze mooie duizend af te gaan zitten zeiken
ga eerst een normale fiets rijden
 
Nu ik hem eens goed van achter bekijk vind ik die 2 pijpen toch wel vet :Y
Kijk de dempers zelf zijn oer lelijk maar daar hebben ze yoshi enz voor :Y
Alleen vind ik de koplamp iets te tam overkomen.
De vorige modellen straalden meer agressie langs voren.

Eens kijken wat voor mooia aftermarket spul er voor zal komen, ben benieuwd
 
hier wat meer pics
full
 
Die koplamp lijkt een beetje weer op die van de k3-k4. Modern met een beetje een retro ´touch´. En weer trendsettend (?) met de uitlaat. Twee jaar geleden moest iedereen ook wennen. Nu vinden steeds meer mensen die uitlaat wel wat hebben. Ik ben meer benieuwd hoe de fiets rijdt en wat het vermogen is.
 
Ik vind ze erg vet, vooral de verschillende kleurstellingen... :9~

en over die einddemper...je moet een motorfiets niet alleen beoordelen op een demper. Er komen altijd wel vervangingsdempers uit en er zit er vast eentje bij die wel mooi is.
 
Wil best zo`n rooie eens flink aan de tand willen voelen. :9~

Vervolgens onder de bagger terug brengen en doodleuk vragen of ze hem ook in het groen hebben :P
 
een prachtig mooi beestje!!

Kleurstelling helemaal super! en 2 pijpen ook erg mooi (deze wellicht niet, maar aftermarket moet het helemaal compleet maken!)

:Y :9~
 
Goed, allemaal leuk en aardig die gixxers, lijken mijns insziens allemaal op hetzelfde spul als in 2004 en 2005. Maar waar blijft de foto van de nieuwe sv650?
Kan ik tenminste beoordelen of'ie ook op die van voorgaande jaren lijkt ;) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan