Op de Enfield door een uithoek van India

Super verslag! Grappig van dat welkom bericht van de taxi! Volgens mij in het begin wat tegenslag maar uiteindelijk blij dat je doorgegaan ben?

Mag ik vragen wat deze hele reis zo ongeveer gekost heeft? Lijkt mij ook nog wel een keer de moeite waard, kan alleen de kosten niet zo inschatten..

Ik heb van je verhaal genoten! Dankje!

Dank je ;)
Die tegenslag in het begin hoort er gewoon bij, je moet zoiets op het totaal beoordelen en dan kijk ik er met plezier op terug.
Neemt niet weg dat als ik dit vantevoren had geweten dat ik Darjeeling had overgeslagen; niets te zien en veel te druk. In plaats daarvan vanuit Siliguri de omgeving verkennen.

De kosten moest ik even opzoeken;
Motor huur enzo 400
Vliegreizen 835
Parkeren schiphol 123
Hotel Kolkata 202
ATM voor het overige 1047
Dus 2607 totaal, had wel goedkoper gekund als ik wat meer moeite had gedaan bij het uitzoeken van hotels.
 
Dank je ;)
Die tegenslag in het begin hoort er gewoon bij, je moet zoiets op het totaal beoordelen en dan kijk ik er met plezier op terug.
Neemt niet weg dat als ik dit vantevoren had geweten dat ik Darjeeling had overgeslagen; niets te zien en veel te druk. In plaats daarvan vanuit Siliguri de omgeving verkennen.

De kosten moest ik even opzoeken;
Motor huur enzo 400
Vliegreizen 835
Parkeren schiphol 123
Hotel Kolkata 202
ATM voor het overige 1047
Dus 2607 totaal, had wel goedkoper gekund als ik wat meer moeite had gedaan bij het uitzoeken van hotels.

Dat weet je pas achteraf natuurlijk of iets leuk is of niet. Je heb het in iedergeval gezien en ervaren! De prijs valt mij enigsins mee. Bedankt voor het opzoeken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan