Op een busje gereden vanmiddag

rot voor je, een geluk dat je zelf niets hebt.
success met de verzekering, enne, het feit dat je "iets" te snel reed, maakt eigenlijk niet uit heb ik me laten vertellen.. de snelheid doet er niet zo toe, het feit dat je voorrang had wél !
 
Gelukkig geen letsel. Schade aan je motor is natuurlijk ook goed klote zeker met dt weer. Ik schrok trouwens wel even want ik moest gelijk denken aan de aanrijding met het busje op de A4 t.h.v. van de PPP. Daar was een busje op zijn kant gegaan. Moet er niet aan denken dat je daar met je motor voor/naast/onder lag.

Sterkte.
 
rot voor je, een geluk dat je zelf niets hebt.
success met de verzekering, enne, het feit dat je "iets" te snel reed, maakt eigenlijk niet uit heb ik me laten vertellen.. de snelheid doet er niet zo toe, het feit dat je voorrang had wél !

Vergeet dat maar!!!!!!! Ik heb het met de auto aan de hand gehad. Ik kwam van rechts en reed NIET te hard. Stond zelfs stil toen totaal de verkeerde kant op kijkende en van links komende grijze (...) tegenpartij tegen mijn voorkant aanreed. Leek me zo klaar als een klontje. Echter: ineens had die eikel getuigen opgetrommeld die verklaarden dat ik wel 100 gereden had! Het was een smal klinkerstraatje in Rotterdamse woonwijk, zo'n 50 meter nadat ik de straat ingereden was in een ouwe Mitsubishi Colt Diesel, dus dat kàn niet eens. Echter voor de verzekering werd het wel een mogelijk aangrijpingspunt om niet uit te keren (je weet wel jonge knaap tegen ouwe zak, zijn woord tegen mijn woord). Heeft me uiteindelijk 50% schade gekost.... :(

Dus afwachten maar!

Wel balen van je motor!
 
Ben je dat ding nou nog niet kwijt? :)
Wil eigenlijk gaan kijken voor een GSX of R6 afhankelijk van wat er financieel een beetje uit te slepen is.
Vind een blade zo lomp met die brede tank maar goed ik heb er nooit op één gereden.

Ik snap wat je bedoelt, maar het rijdt, en stuurt vooral super, verbaasd me altijd als ik overstap.

Succes iig.
 
Succes (met de verzekering) en sterkte (met je lijf).

Zoiets heet Darwinisme geloof ik: op je rem trappen als je moet gasgeven. Survival of the least stupid. Maar dan moeten ze niet in een groot busje gaan rijden natuurlijk, dan heeft Darwin ook niets meer in te brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan