'Op weg naar het noorden...' -een reisverslag

damn je bent nu zo ongeveer een jaar aan het nagenieten van een vakantie :P

Ik denk nog heel veel terug aan deze reis :Y , al is het al meer dan een jaar geleden en heb ik al meer reizen gemaakt in de tussentijd. Het knaagt ook ontzettend als ik plannen zie van andere om weer naar Noorwegen te gaan. Dan word ik echt ongeduldig...

Of bedoelde je dat het verslag niet opschiet? O-)
 
Ik was het al langer van plan maar mede door je verslag heb ik de knoop doorgehakt en ga ik volgende zomer ook naar Noorwegen :Y . Zoals het er nu naar uit ziet ook alleen en (sowieso) met de tent achterop.

Dus schiet eens op met het verslag dan weet ik welke hoogtepunten ik ook zeker moet gaan bezoeken! ;)
 
prachtig verslag! :} :} en het leest zo lekker vlot weg. :Y en prachtige picca's! *O* prima gedaan! hoop snel op het vervolg. ;)

( Schravel krijgt er de reis-kriebels van ) :P
 
Laatst bewerkt:
Hey wat is dat nu? Het verhaal is nog niet afgelopen hoor! Denk ik het in een dag compleet te lezen, mist er nog van alles!

Maaruh, goed bezig Peter. Ik ben erop gekomen omdat ik zelf met de gedachte speel om die kant op te gaan.

Keep up the good work en fijne feestdagen allemaal! *:)
 
Zo, heb het een tijdje erg druk gehad, maar als de feestdagen voorbij zijn ga ik weer een update doen. Eerst nog een nachtje kamperen met de motorclub en dan ga ik weer typen *O* . Fijne dagen allemaal en tot snel!
 
Hier worden inmiddels grote plannen gesmeed om weer die kant op te gaan. Om in de smaak te komen kijken we af en toe eens in dit topic. Zijn de feestdagen eigenlijk al voorbij? :Y
 
Ja.. even geduld. Heb echt een verschrikkelijk drukke maand. Moet veel overwerken. Maar februari ziet er een stuk beter uit :Y . Verhaal staat al een op een laag pitje te borrelen.
 
Volgende tour moet je door Numedal rijden. Rv 40 van Kongsberg naar Geilo. Een geweldige mooie indrukwekkende weg (en ik zeg dat niet omdat ik er woon) Eerste stuk is glooiend met zelfs een paar rechte stukken van een paar 100 mtr!) Vanaf Rollag wordt het ruiger, na Veggli bochten en bochten :)
Neem in Nore og Uvdal een camping, vanaf daar zijn er geweldige dag tourtochten te maken.
Over de Hardanger naar Augstbygda/Rjukan, rondje Hallingdal en via Geilo terug, Naar Flå en via Nesbyen terug en veel meer.
Dan als je het wel gezien hebt reis je door naar Geilo en op je gereden route naar Eidsfjord.
Alternatief is via Gol naar Hemsedal, ook geweldig mooi daar.
Op Åsly ben je altijd welkom, vissie vangen uit het Kraviksfjord en op de bbq (grill), biertje erbij...
vakantie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan