Opening motorzaken ?

True, de verbruiksmiddelen zoals de deo en dingen als verf zijn best oke maar alles wat van plastic is dondert binnen een jaar van ellende uit elkaar. Etenswaren bakjes waar je doorheen drukt, opbergbakjes voor schroeven waar het handvat van afscheurt enzovoort...... Ikea spul is vele malen beter en niet veel duurder
 
Hee, via bol.com kan je voor 13,99 400 ml mat zwarte hittebestendige verf kopen van Spectrum....... helaas was diezelfde bus bij de action 2.99
 
Ik kom zeer zelden bij de Action. Heb een hekel aan spullen die snel stuk gaan of überhaupt matig werken. Flesje Glorix of een Milka voor weinig is dan weer wel ok.
Maar ik zie toch een grote groep, laten we zeggen, gelijkgestemde mensen die daar heel regelmatig komen. Omdat ze niet veel te besteden hebben, omdat ze het erg leuk vinden, ik weet het niet. Juist die groep baalt echt van de sluiting.
 
Ik kom zeer zelden bij de Action. Heb een hekel aan spullen die snel stuk gaan of überhaupt matig werken. Flesje Glorix of een Milka voor weinig is dan weer wel ok.
Maar ik zie toch een grote groep, laten we zeggen, gelijkgestemde mensen die daar heel regelmatig komen. Omdat ze niet veel te besteden hebben, omdat ze het erg leuk vinden, ik weet het niet. Juist die groep baalt echt van de sluiting.
Die komen voor funshopping, en dat moet nu juist voorkomen worden.
 
@RR. Dat is zeker het geval. Ik probeer binnen 5 minuten weer buiten te staan (ook al vóór Corona, als ik Chinese low cost troep wil bekijken ga ik wel naar AliExpress), terwijl die groep daar lange tijd rondslentert. In deze tijd niet slim.
 
Tegen de tijd dat de zaken weer open gaan is de popcorn ook niet meer te vreten.

Is die zooi niet minimaal een jaar houdbaar?

verder zijn inderdaad remreiniger en de verfbakjes om de onderdelen in te reinigen ideaal.
Voor als ik naar de sloop ga voor auto-onderdelen heb ik wat Action-gereedschap, kwijtraken is dan niet zo’n ramp.
Het meeste wat er wordt verkocht aan plastic zooi is inderdaad gewoon troep en draagt eigenlijk alleen maar bij aan de berg overbodig plastic afval.
 
Legt jouw hond lekker ruikende poep? En daar koop je speciale zakjes voor?
Mijn hond stinkt net als iedereen maar doe ik die stront in een action strontzak dan ruikt het weer goed als de zak dicht zit
Ik ruim namelijk de stront van mijn hond keurig op,en dat kan niet van iedereen gezegd worden bij ons in de buurt,want er ligt werkelijk overal stront
 
Mijn hond stinkt net als iedereen maar doe ik die stront in een action strontzak dan ruikt het weer goed als de zak dicht zit
Ik ruim namelijk de stront van mijn hond keurig op,en dat kan niet van iedereen gezegd worden bij ons in de buurt,want er ligt werkelijk overal stront
t#trots , over die hondie schijt kan je een apart topic van openen, doen ze hier ook nog ecologisch maaien, dan ligt het in kleine stukjes overal op de stoep. En nu neemt iedereen een corona plinte pisser.
 
Terug
Bovenaan Onderaan