Opgepakt voor rijden onder invloed+ 25kw en pushen boete

Is gewoon een Volkswagen hoor, met elektronische handrem. Deutsche gründlichkeit.

Zo gründlich vind ik zo'n elektrische handrem niet.
Dat ding werk namelijk niet als je rijdt en is ook niet inschakelbaar.

Je 1 na laatste redmiddel als de remmen niet werken heb je dus alvast niet meer.
Je laatste redmiddel is dan terug naar 1, moet je wel een schakelbak hebben.
 
Zo gründlich vind ik zo'n elektrische handrem niet.
Dat ding werk namelijk niet als je rijdt en is ook niet inschakelbaar.

Je 1 na laatste redmiddel als de remmen niet werken heb je dus alvast niet meer.
Je laatste redmiddel is dan terug naar 1, moet je wel een schakelbak hebben.

Werkte toch alleen op lage snelheden. Anders knapte je kabel. Ik vind hem perfect. Geen onhandige dildo meer tussen je stoelen en hij werkt prima.
 
Lege snelweg is niet altijd zo leeg als je denkt dat ie is terwijl je smst, dat is een beetje het punt. Maar eens hoor, het is niet direct zo te zeggen. Feit is wel dat een SMS versturen vrijwel altijd gevaar veroorzaakt (ook snel moet je op je scherm kijken), een telefoongesprek dat ingewikkeld is moet je ook niet voeren in de auto, maar een simpel ik kom 45 minuten later omdat er iemand hiervoor een ongeluk heeft veroorzaakt vanwege whatsappen, veroorzaakt lijkt mij niet veel gevaar.

je moet ook niet even checken of de weg leeg is en dan de sms van 6 pagina's maken zonder weer weg te kijken van het scherm.
er zijn dan ook nog mensen die hun 2 ogen los van elkaar ergens op kunnen focussen en dit ook nog kunnen verwerken in hun kop. dus scherm voor ook rechts en linker doet de weg zeg maar ;)

Het zal vast een uitkomst bieden bij sommige gevallen... maar verder. :N
In NL heeft iedereen al gebeld zodra jij een ongeluk krijgt. Tijdswinst 2 minuten? In dunbevolkte gebieden kan het wel zijn nut bewijzen. :)

wat zijn de voorwaaren voor dat ecall om te werken?
als het alleen bij G krachten hoger dan bijvoorbeeld 2 is zal het niet heel veel onnodige meldingen geven.
Je 1 na laatste redmiddel als de remmen niet werken heb je dus alvast niet meer.
Je laatste redmiddel is dan terug naar 1, moet je wel een schakelbak hebben.
een gemiddelde automaat kan ook geschakeld worden door de bestuurder toch :?
minder effectief, dat dan weer wel :Y
Werkte toch alleen op lage snelheden. Anders knapte je kabel. Ik vind hem perfect. Geen onhandige dildo meer tussen je stoelen en hij werkt prima.
:?
heb ik nog nooit van gehoord...
en het straatje keren met die ouwerwetse gaat makkelijker, of je moet achterwiel aandrijving hebben ;)
 
een gemiddelde automaat kan ook geschakeld worden door de bestuurder toch :?

Die kun je in z'n 1 zetten, alleen doet ie er niets mee omdat ie elektronisch beveiligd is tegen 'domme' dingen.
Of je moet er 1 uit '69 hebben of zo, die waren toen niet beveiligd.
 
heb ik nog nooit van gehoord...
en het straatje keren met die ouwerwetse gaat makkelijker, of je moet achterwiel aandrijving hebben ;)

Leg dat maar uit aan de examinator :+ Ik moet ook geen ''nieuw type'' handrem, de ''oude'' levert veel te veel lol daarvoor in de sneeuw O-) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan