Na vele jaren, gebeurtenissen en omzwervingen weer eens wat tijd en zin om verder te gaan met de 850.
Inmiddels de GSX1400 verkocht en een "Triumph Bonneville T100 Black" is daarvoor in de plaats gekomen. Ook de BMW heeft inmiddels 2 gedaante wisselingen ondergaan
De Triumph zoals ik 'm aangeschaft heb:
Behoorlijk wat aangepast aan de Triumph.
O.a.:
- Breed LSL 1-inch stuur
- Bar-end spiegels
- Tailtidy
- CNC gefreesde knippers
- Lamporen
- Cockpit hoek gewijzigd d.m.v. een nieuwe cockpitbevestigingsplaat)
- Contactslot verplaatst (in de nieuwe cockpitbevestigingsplaat i.p.v. in de linker lampoor)
- Spanningsregelaar verplaatst naar boven de oliekoeler
- Kappen van de injectie vervangen
- Caf zadeltje
- SAI verwijderd. Nieuwe tune-map geupload.
- Luchtfilter, bougies, olie, oliefilter, bandjes vervangen
Zo is nu:
BMW R1200RT uit 2006 is inmiddels vervangen door een exemplaar uit 2013 (90'er Jahre Edition) en daarna door een watergekoelde 2016 versie: