opmaken cr 500

Ik ben eigelijk ok jaloers..... :X
Maar wat ga je dan precies met de poorten doen????
Ik zoek eigelijk ok nog een reserveblok voor mijn CR500..... Iemand???????
Maar het blok ziet er wel super gaaf uit!! :}

full


Zoek het motorblok :+
kheb nog wel 2 versnellingsbakken liggen..daar mag er opzich wel 1 van weg
 
Ik ben eigelijk ok jaloers..... :X
Maar wat ga je dan precies met de poorten doen????
Ik zoek eigelijk ok nog een reserveblok voor mijn CR500..... Iemand???????
Maar het blok ziet er wel super gaaf uit!! :}
uitlaat verbreden en iets verhogen en zelfgemaakte dichting onder bijsteken (dikte moet ik nog even tellen) , uitlaat graden origineel : 180 dit word ongeveer 185. inlaatgraden origineel : 120 dit word ongeveer 123 , primaire , secundaire en boost poort openen ongeveer gelijk = bruute inlaat daarmee het (beetje ruwer)vermogen bij cr (en ook door andere factoren )maar ga ik laten en niet zoals ik bij mij gedaan heb na elkaar laten openen . poorten beetje gladder schuren en inlaatstuk op vforce pasmaken .inlaatopening in zuiger iets aanpassen, carters binnenkant zijn glad gemaakt en pro circuit uitlaat en middel demper dacht ik ( beest zijn keuze) even afwachten wat voor powerband we hier mee krijgen en verbeteren desnoods
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Zoek het motorblok :+
kheb nog wel 2 versnellingsbakken liggen..daar mag er opzich wel 1 van weg


Ok mooi!
Is de versnellingsbak nog goed en wat moet hij verder kosten??

Het blijft tog echt mooi spul om te zien :9~ ok al heb ik zelf ok een pracht machine in de schuur staan(al zeg ik het zelf)
 
Ok mooi!
Is de versnellingsbak nog goed en wat moet hij verder kosten??

Het blijft tog echt mooi spul om te zien :9~ ok al heb ik zelf ok een pracht machine in de schuur staan(al zeg ik het zelf)


Ik heb ook nog een blok te koop,wel oud type.
zonder kop, prijs 550 wegens niet opgehaald door prutsbieder.
 
Ok is het blok nog in goede staat??
Of moet het voor de goede orde ok uit elkaar???


Heb het blok "lopend"gekocht, zonder cilinderkop.

De koper mag het blok helemaal opengooien bij mij thuis om te checken.

ik persoonlijk zou het blokje wel even openmaken om iig schoon te maken, staat al een tijdje bij mij in de schuur zonder kop vandaar.

Mocht je interesse hebben mail ik je wel even een foto, het is wel een oud type blok.
 
Heb het blok "lopend"gekocht, zonder cilinderkop.

De koper mag het blok helemaal opengooien bij mij thuis om te checken.

ik persoonlijk zou het blokje wel even openmaken om iig schoon te maken, staat al een tijdje bij mij in de schuur zonder kop vandaar.

Mocht je interesse hebben mail ik je wel even een foto, het is wel een oud type blok.

Ok maar je hebt het zelf nooit horen lopen?
Dan moet het idd denk wel een keer zuiver gemaakt worden..
Stuur mar ff wat fototjes en de prijs naar mikeynuenen@hotmail.com

Alvast bedankt!
 
omdat deze zuiger nog niet versleten is hier een extra inlaatpoort ingemaakt om meer aan te kunnen zuigen , natuurlijk moet dit op tijd gekontroleerd worden op eventuele snellere slijtage en zou als het aan mij lag een nieuwe wiseco willen gebruiken om aan te passen
full
 
Laatst bewerkt:
Gereed nog lang niet eigenlijk, maar vandaag of morgen is de motor volledig gereed. Nu moet ik de benzinetank nog volledig opschuren en een witte voorste slijkplaat kopen+kapje van het voorste licht en nog een achterlicht en schermkapjes voor de voorvork. Dan ook mijn voorvork nog wat opfrissen. Als dat gebeurd is kan ik beginnen met monteren en staat hij hopelijk in een weekendje wel ineen. En dan samen met gianni eens voor de eerste maal starten !!!! }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) })
de honda 500 al bijna gereed beest? :9~~
 
jaja gianni da ziet er heerlijk uit . Ben morgen benieuwd om het van dichtbij te zien. Heb ondertussen ook mijn kader terug van de lakkerij.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan