Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Opmerkelijk artikel in autoweek over motorrijders

Grappig hoe iedereen hier zo over valt, terwijl het gros hier EXACT hetzelfde over automobilisten spreekt

Overigens is de betere grap aan het stoplicht:

Wachten totdat het groen wordt en DIRECT op de claxon gaan hangen, met als gevolg dat de motorrijder de motor af laat slaan.

Vervolgens blijkt opnieuw starten lastig, want het ding staat nog in z'n 1 en onder druk van wachtend 'blikkers' blijkt dat lastig te onthouden.

 

Desondanks komen de meeste motorrijders nog altijd aan hun einde bij eenzijdige ongevallen en kom ik met grote regelmaat motorrijders tegen die toch echt te hard rijden, links en rechts inhalen, een motor rijden voorzien van herriepijp of motorrijders die zichtbaar zeer weinig ervaring hebben en daarmee een potentieel gevaar voor zichzelf en anderen vormen.
 

Geweldig ,met een beetje mazzel gaan ze ook nog op hun bek
Beetje trieste opmerking
 
ik vindt het anders een geweldige grap ...

Wanneer je samen rijdt met vrienden is de killswitch omzetten op het moment dat het groen wordt ook altijd een leuke, en voor de slimmeriken die hun hand eroverheen houden kun je aan het volgende stoplicht ook gewoon hun standaard uit zetten, succes verzekerd!

 
Als je op je bek gaat van een het horen van een claxon dan heb je niets te zoeken in het verkeer.

Gezien de situatie die je schetst,kan me voorstellen dat als mensen schrikken ze de koppeling laten schieten en in onbalans raken
Dus in dit verband
P.s maar jij bent dus het brave type dat altijd netjes achteraan in de rij aansluit?
 
Laatst bewerkt:
Als je op je bek gaat van een het horen van een claxon dan heb je niets te zoeken in het verkeer.


Een maat van me hoorde ook eens een Ford escort achter zich in toeren jagen , voordat ie het wist lag ie met een total llos motor midden op de kruising ..geduld van die ouwe in de auto achter hem was dus op ..
 
Laatst bewerkt:
Ja een pluisje,..er lichamelijk niet toe in staat een motor op de bok te zetten. Wat een gemiddelde motormeid wel gewoon lukt dus ja,..

Mwah voor een middenbok heb je geen kracht nodig. Dat is gewoon een kwestie van techniek.

Sneu artikel trouwens verder.
 
Als je commentaar hebt op zo'n stukje, dan zou je een reactie naar het blad kunnen sturen. Hij vraagt zich af waarom motorrijders tussen de auto's naar voren rijden. Nou, daar is eenvoudig antwoord op te geven. Op al die andere opmerkingen ook.
 
Laatst bewerkt:
Gezien de situatie die je schetst,kan me voorstellen dat als mensen schrikken ze de koppeling laten schieten en in onbalans raken
Dus in dit verband
P.s maar jij bent dus het brave type dat altijd netjes achteraan in de rij aansluit?

Nope, geen idee waar je dat uit op meent te kunnen maken.
 
Daarom heb ik een motor zonder middenbok ,watjes!
 
Als je commentaar hebt op zo'n stukje, dan moet je een reactie naar het blad sturen. Hij vraagt zich af waarom motorrijders tussen de auto's naar voren rijden. Nou, daar is eenvoudig antwoord op te geven. Op al die andere opmerkingen ook.

Hoezo meen jij te moeten bepalen wat een ander wel of niet moet?

Nou vooruit, je bijgewerkte versie is een stuk netter.
 
Laatst bewerkt:
"dan zou je kunnen overwegen wellicht het blad misschien een reactie te sturen of zoiets" *zucht*
 

Oh was jij dat laatst? Ja sorry hoor wist ook niet van tevoren dat je 80kmu wilde gaan rijden waar ik maar 60 'durfde'.
 
Oh was jij dat laatst? Ja sorry hoor wist ook niet van tevoren dat je 80kmu wilde gaan rijden waar ik maar 60 'durfde'.

Nee ,eelijk is eerlijk .
Vooraan staan = opletten en,bij groen, gas op dat hok
 
Laatst bewerkt:


Daarom moet je dan ook 1pk per kg hebben en circuit-plakbandjes. En zorgen voor veel circuit ervaring, of vergelijkbare ervaring op de weg.
Geen automobilist komt bij je in de buurt dan.

Met de helft van je waarden kom je er ook.
Sterker nog 48 pk met 240 kg is goed voor 0-100 km/uur in 7 seconden,dat in combinatie met goede reflexen en geen,huis ,tuin en keuken,wagen die je dwars zit (of nog belangrijker jij,hun)
 
Laatst bewerkt:
Nee ,eelijk is eerlijk .
Vooraan staan = opletten en,bij groen, gas op dat hok

Snap dat oliekan dat niet was.

Associeerde zijn opmerking alleen met dat gevalletje laatst.
Ik was er geeneens tussen gekropen trouwens. Enkelbaanse weg met bij enkele kruispunten na elkaar 'n dubbele rijbaan bij de kruising.

Bij tweede kruising heb ik maar bewust getreuzeld toen het groen werd, zodat koekblik meneer voor mij bij het enkelbaanse deel was.
Want blijkbaar was die bij de eerdere kruising niet blij dat het andersom was en ik me niet aan zijn snelheid hield.
 
Laatst bewerkt: