doe het wel eens, oefenen voor schakelen op het achterwiel.
met terugschakelen moet je inderdaad opletten. Je krijgt dan wel een supersnelle reactie. als er iemand met je wil racen en je schakeld terug zonder te koppelen vlieg je weg. alleen kwam er laatst wel een aardige vlam uit me pijp volgens dikky
Kan het eigenlijk geen kwaad voor de koppelingsplaten en.of tandwielen ?
Nou die platen draaien nog steeds mee met de rest en die kunnen dus mijns inziens over elkaar gaan slippen terwijl je schakelt zonder die platen van elkaar te trekken. tochDe koppelingsplaten: als je de koppeling niet gebruikt, dan kan er weinig aan kapot gaan
Tandwielen: als je het niet goed doet, dan is tanden poetsen het gevolg.
Op de mijne gaat koppelingsloos schakelen soepel vanaf 3000 toeren
Nou die platen draaien nog steeds mee met de rest en die kunnen dus mijns inziens over elkaar gaan slippen terwijl je schakelt zonder die platen van elkaar te trekken. toch
voor wheelies is het wel handig. terug schakelen doe ik nooit zonder koppeling omdat ik nogal hoogtoerig rijd, m'n achterwiel zou dan blokkeren
Kan haast niet wachten, hoe "hufterproofer" die koppelingen gemaakt worden, hoe beter je ze dwars vegend de boch in kan sturen.Dan moet je de nieuwe zx-6RR kopen heb je daar ook geen last meer van.