Opties voor oordoppen op maat

Ingmarvb

Rookie
24 mei 2012
20
6
Ik rij al jaren met standaard oordoppen van alpine, maar wil erg graag betere bescherming en pasvorm. Dus wil otoplastieken laten aanmeten. Maar ik kom er niet uit wat betreft de keuze. De prijs is op een 10tje na overal gelijk, zo lijkt het. En ze pretenderen allemaal hetzelfde te doen: goede bescherming en pasvorm.
Tja,.

Alpine is voor mij de bekendste, maar ik lees op meerdere plekken dat de klantvriendelijkheid slecht is. Is dat nog steeds zo? (Bij het hoofdfiliaal in soesterberg dan met name, daar zou ik zelf naartoe gaan).
Pluggerz kom ik ook tegen, die worden alleen aangemeten bij dealers zo lijkt het. Dus beterhoren en dergelijke.

Zijn er nog andere opties?
Wat zijn jullie ervaringen?
 
Ook toevallig, a.s. maandag hou ik tussen 12:00 en 16:00 uur spreekuur.

1k0.jpg



:+ :+
 
Voor wat je er aan hebt: ik ben een jaar of 3? geleden in Soesterberg geweest voor nieuwe doppen en toen ben ik prima geholpen. Verder maakt het denk ik niet zoveel uit want je krijgt in principe hetzelfde product. Ik geloof dat ze toen bij Alpine zeiden dat ik gratis een ander filter kon laten plaatsen indien gewenst, maar dat weet ik niet zeker meer.
 
Ik gebruik zelf al jaren variphone, het fijne is dat er meerdere filters voor beschikbaar zijn. Dus 1 paar doppen met fileters voor op de motor natuurlijk maar ook voor het klussen, op de schietbaan, of een festival.
 
Ik gebruik pluggers. Deze gebruik ik ook voor mijn werk dus was de keus makkelijk ook op de motor pluggers te gaan dragen.

Toen ze in de aanbieding kwamen werd de keus nog makkelijker.
Ze bevallen zeer goed en worden dagelijks gebruikt.

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, dus geen idee hoe andere merken zijn.
Niet teveel naar de prijs kijken. Koop iets goeds waar je lange tijd wat aan hebt.
 
Ik heb ze laten maken bij Beter Horen, maar gebruik nu weer de standaard alpine van €10..