Orion motoren

Ik heb het topic in Februari gemist omdat ik in Afrika aan het zandhappen was, maar ik wil nog wel even inhaken op het verhaal van de importeur. Als hij denkt dat een dealer 30% marge pakt op een nieuwe motor heeft hij het mooi mis. Met 10% mag de dealer blij zijn! Dat is wel even wat anders....
Tis een leuk marketingverhaal, maar d'r klopt geen hol van.

Edit: Daarbij wil ik er nog niet dood mee gevonden worden, met zo'n chinees prul.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie reacties tot dus ver. het spul ziet er wel aardig uit qua design maar ik ben niet van plan om mee te gaan betalen aan de ontwikkeling ervan. lees/hoor idd meer dat de chineze motoren/quads en scooters de proefritjes van de dealer prima doorstaan totdat je er zelf vier keer mee de straat doorraced. ik ga toch maar voor de bekende merken dus. reacties van eigenaren van het nieuwste model ...36 mogen nog steeds reageren hoor. kaw.hon.yam.suz.- gasten dus ook. groete
 
Effe over Orion!..
Een klas genoot van me had zo'n ding maar dan straat legaal.. kreng ging om de haverklap kapot _O- _O-

En die dingen maken echt geen snelheid..

(Maar ik zeg niet dat je het niet moet kopen.. dus als je een goedkoop ding wil hebben om rondjes terijden in de achtertuin.. is het leuk :+)
 
Rogbe, koop lekker een honda xr 250 / 600 of iets dergelijks :) voor paar honderd euro een hele hoop lol ;)
 
ik dacht dat we het gewoon over die dingen hadden die 125cctjes 4 takt..
Die zijn toch meestal tussen de 300 en 600 euro ofzo?
Of hebben we het over die grotere, meer derbi achtige?
 
Ik heb er zelf ook over nagedacht om zn motor te kopen. Maar de motor komt uit china dus heb ik het niet gedaan. Kan me nog te goed herinneren hoe goed mijn chineese minibike liep. Of beter gezegt hoe die niet liep. Ras echte troep is het.....
 
Ik vind dat jullie overdrijven.
Ik heb zelf geen Chinese motor, maar een vriend van mij een 140cc orion pitbike en die gaat best goed zolang je er geen zotte dingen mee doet.
De kwaliteit is niet super, maar ze kosten ook maar 20% van een vergelijkbaar Japans model.
Goed genoeg voor wat plezier op te beleven.
 
ja wout, gekocht van rob. ben er heel blij mee. doe em maar de groeten. (die HP2 van rob is bruut)
 
ik wil efen wat melden mensen
ik heb weer zitten googlen


[modbreak]
1e post en meteen al reclame maken? Dat riekt naar spam!
:(
[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet niet of het Chinese Skyteam ook in dezelfde categorie valt?

Ik heb van nabij meegemaakt wat voor troep dat is. Oogt echt wel leuk, maar 3x nix.
full


Verslagje offroad in zuid Frankrijk
 
Rij zelf op een 250cc orion en mijn neef ook.
Op zich wel leuke motoren, trekt best en vering is ook goed.
Ik vind de reacties allemaal een beetje overdreven. Ik rij 1.5 jaar met deze motor voor de hobby(maar wel elk weekend en op crossbaan). Maar heb 2 keer lekke band gehad, 1 keer benzine slang lek en heb 1 keer lekke uitlaat gehad.
Je kan nu niet zeggen dat ik heel rustig met m'n motor omga!
Rij vaak mee met een KTM 250cc, Hij is iets sneller maar kwa plezier zit er geen verschil in.
Ik denk dat de meeste mensen niet veel te besteden hebben en dat de motor voor deze mensen heel leuk is. Ik heb in ieder geval geen spijt van deze motor. :]

(Dit is toen ik hem net 3 weken had(heb zelf andere stickers geplakt;))
full
 
Rij zelf op een 250cc orion en mijn neef ook.
Op zich wel leuke motoren, trekt best en vering is ook goed.
Ik vind de reacties allemaal een beetje overdreven. Ik rij 1.5 jaar met deze motor voor de hobby(maar wel elk weekend en op crossbaan). Maar heb 2 keer lekke band gehad, 1 keer benzine slang lek en heb 1 keer lekke uitlaat gehad.
Je kan nu niet zeggen dat ik heel rustig met m'n motor omga!
Rij vaak mee met een KTM 250cc, Hij is iets sneller maar kwa plezier zit er geen verschil in.
Ik denk dat de meeste mensen niet veel te besteden hebben en dat de motor voor deze mensen heel leuk is. Ik heb in ieder geval geen spijt van deze motor. :]

(Dit is toen ik hem net 3 weken had(heb zelf andere stickers geplakt;))[afbeelding]
heb j 3 weken gereden met dat plastic nog over je zadel? :P
 
Rij zelf op een 250cc orion en mijn neef ook.
Op zich wel leuke motoren, trekt best en vering is ook goed.
Ik vind de reacties allemaal een beetje overdreven. Ik rij 1.5 jaar met deze motor voor de hobby(maar wel elk weekend en op crossbaan). Maar heb 2 keer lekke band gehad, 1 keer benzine slang lek en heb 1 keer lekke uitlaat gehad.
Je kan nu niet zeggen dat ik heel rustig met m'n motor omga!
Rij vaak mee met een KTM 250cc, Hij is iets sneller maar kwa plezier zit er geen verschil in.
Ik denk dat de meeste mensen niet veel te besteden hebben en dat de motor voor deze mensen heel leuk is. Ik heb in ieder geval geen spijt van deze motor. :]

(Dit is toen ik hem net 3 weken had(heb zelf andere stickers geplakt;))[afbeelding]


Kan je eens een foto posten hoe de motor er nu bij staat ?
 
Kijk eens hoeveel berichten d-ylanh al geplaatst heeft. Is alleen lid geworden om dit even mede te delen. Wat natuurlijk zijn goed recht is, maar wel te denken geeft.
Als hij echt met zijn Orion een KTM bijna bij kan houden denk ik dat dit meer zegt over de berijder(s) dan de motor.
 
spam van de dealer/importeur??? zoals eerder? er wordt vaker een positief bericht geplaatst van iemand met een verleden van 1 bericht. nogmaals de locatie van de importeur van de benelux ligt op het terrein van de zwarte markt van beverwijk. naast de islamitisch slagerij en onkruid stond okselhoog, gasten zijn zelfs bereikbaar op zondagavond om 23:00 uur volgens de website. hoe verdacht? aan gasten van orion: stop svp met het vervuilen van holland met troep!
 
Rij zelf op een 250cc orion en mijn neef ook.
Op zich wel leuke motoren, trekt best en vering is ook goed.
Ik vind de reacties allemaal een beetje overdreven. Ik rij 1.5 jaar met deze motor voor de hobby(maar wel elk weekend en op crossbaan). Maar heb 2 keer lekke band gehad, 1 keer benzine slang lek en heb 1 keer lekke uitlaat gehad.
Je kan nu niet zeggen dat ik heel rustig met m'n motor omga!
Rij vaak mee met een KTM 250cc, Hij is iets sneller maar kwa plezier zit er geen verschil in.
Ik denk dat de meeste mensen niet veel te besteden hebben en dat de motor voor deze mensen heel leuk is. Ik heb in ieder geval geen spijt van deze motor. :]

(Dit is toen ik hem net 3 weken had(heb zelf andere stickers geplakt;))[afbeelding]


*proest* _O- Die remleiding! _O-

Degelijkheid straalt er vanaf... _O-
 
de locatie van de importeur van de benelux ligt op het terrein van de zwarte markt van beverwijk. naast de islamitisch slagerij en onkruid stond okselhoog, gasten zijn zelfs bereikbaar op zondagavond om 23:00 uur volgens de website. hoe verdacht? aan gasten van orion: stop svp met het vervuilen van holland met troep!

van de site :

Bel ons gerust!

xxxx

Je mag ze gerust bellen om te zeggen dat ze moeten stoppen met die troep :+

Ik ga er verder niks over zeggen, straks gooien ze het weer op discriminatie....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan