overbruggingsding punt II

Het is al voor 100% zeker dat het een Honda wordt :)

100% zeker dat het met zijspan is
95% zeker dat het een 1000 wordt.
5% dat het misschien een 1100 wordt
van de 95% is het met ketting , de 5% is cardan
De 95% is een zijspan Naja
de 5% is een zijspan EZS

De 95% is vandaag bezichtigd geweest , gekeurd en goed bevonden
De 5% is voor morgen .....
 
Een 1000 met ketting.. CBR1000f?

CB1000R? :9~

VTR? :9~ :9~

Nee da's niks voor jou.. wel voor mij O-)

5% een ST1100 dus :)
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je ook niets verbergen he lol

Yep , gaat een cbr1000f worden met een naja zijspan
de andere is een st1100 met ezs souverain , ga ik naar kijken straks uit beleefdheid .....maar zeg nooit nooit ;)

Eerst een rondritje ( met harley ) met de zijspanclub , etentje en dan maar hopen dat ik niet te veel drink voor ik naar de st1100 ga kijken ;)
 
:+

Koop je ze allebei. Of de CBR nu en de Pan over een week of zes :+
 
Gehad. Past wel in mijn straatje. Voor de rsv en nu de vox. Maar sluit de komst van een mooie sp1 of 2 niet uit :9~

Deze. Tussen '04 en '06 gehad.

360.jpg


Maar bewust niet voor span gekozen omdat er dan een te hoog verbruik uit kwam.
Fijne machine. Ingeruild op een RSV Tuono omdat ik het hangen op de polsen zat was. Heb ik nu weer met de Vox maar dat went wel haha
 
Laatst bewerkt:
Heb er ook 1 firestorm.
Achterbrug lagering in het blok lijkt me niet handig
met zijspan.
En verbruik Is solo ook al hoog zat inderdaad
zou wel heel gaaf rijden met span
 
Zou je denken ja. Maar toch word het gedaan. Het Zal toch sterk gebouwd zijn door Honda.
Twee jaar terug is door EZS een VFR Vtec omgebouwd die ook in het blok lagert. Alleen omgebouwd naar EZS velg, verder ori. Achterwiel is nog even hoog als ori met 17 inch autoband, en staat nu uit het midden.

Foto-IUKKGD7V-D.jpg


De fransen racen met een Firestorm op circuit. Voorkant naafbesturing wat die Fransen altijd doen, en achter geen aanpassing, alleen het achterwiel.

Edit: Ruko was dat.

attachment.php


En deze lijkt mij het zelfde span, maar zit er zelfs een schommel in.

vtr-1000-f-nbr.jpg


Wel een gaaf plan om daar een span mee te bouwen idd. Oerbetrouwbaar en ze kosten haast niks meer.
 
Laatst bewerkt:
Nette combi. Hoop dat die na jou een baasje krijgt die er echt gek mee is ;)
 
Vandaag opgehaald , tja , wat kan men er van zeggen .....
Dat hij mooi is , en dat er 90000 km op de teller staat maar dat men dat niet voelt ( nog niet )
Dat hij lijkt wel een ietsje minder trekt dan de FJ maar dat hij dat ook niet warm loopt ;)
Dat de vorige eigenaar er tegen mijn wil een beetje , toch een zak zand vanachter in de koffer gegooid heeft en dat ik mij bijna een breuk getild heb om hem er weer uit te krijgen ...
Dat ik 180 km op de teller had en ik 12 l getankt heb ( maar ik weet niet hoe hij er mee gereden heeft , ik heb er nu 80 km opstaan en teller staat ik de helft )

Dat hij tja .....
misschien toch maar een foto plaatsen ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan