Punt 50 versie 2.0

Net emailtje gekregen, is nu boven water en is zondag het span gaan wassen en poetsen _O-

span weet waarschijnlijk niet wat hem is overkomen en is nu bezig met :}
 
Heren, heren even geduld, ik moet het eerst allemaal even verwerken. Bovendien ben ik geen forum tijger met zeer rappe antwoorden.

Ben net weer terug van een rit met het zijspan, werkt toch wel verslavend :]

Toch even terugkomen op afgelopen zaterdag, de dag waarop ik eindelijk mijn span kon ophalen. Best wel lastig om twee hele weken geduld te moeten hebben!

Eerst de nieuwe ruit gemonteerd (ruit had al ruim twee jaar in de opslag gelegen bij Hevu) met hulp van Rutgerjuh, Halflive en Nitromax. Hevu heeft perfect commentaar geleverd. Heren hartelijk dank voor de hulp.

Dag afgesloten met een top BBQ en daarna eindelijk op weg. Was best wel weer spannend om rijdend terug te gaan. Ik had namelijk sinds eind 2008 niet meer zijspan gereden, maar je verleert het niet. Van Hevu kluphuis naar waar mijn huis woont, was toch 1 1/2 uur rijden, wel een klein omweggetje genomen natuurlijk.

Zondag had ik eigenlijk een 1/2 Marathon hardlopen op het programma, deze maar overgeslagen en volop aan het wassen en poetsen gegaan. Had Hevu nog zo beloofd dat niet te gaan doen. Zal hierna ook niet meer zovaak gebeuren, wat een klus zeg.

Zondag 's middag natuurlijk een toer met mijn twee meiden gemaakt, dat hadden ze wel verdiend.

Welke zaken wil ik gaan aanpakken bij dit span:

Veel benzine verstoken, wat ritten doen en een enkel evenement bezoeken. Schijnt dat de BOT een absolute aanrader is.

Voor Hevu foto, zie je iets onbekends op de foto (glimmend chroom) ;)

Groeten, Paul
full
 
Laatste foto dan, met de nieuwe winkelruit volop in beeld. Van deze mooie nieuwe ruit had Hevu zalf ook zo kunnen genieten ;)

Span rijdt top, remt en stuurt fijn en de combinatie geeft veel vetrouwen. In tegenstelling tot mijn vorige Goldwing bankstel span. Daar heb ik wel spannende momenten mee beleefd. Dat ga ik met dit span ongetwijfeld ook meemaken.

Zo'n Guzz is toch wel een erg fijne trekker!

Groet, Paul
full
 
Welke zaken wil ik gaan aanpakken bij dit span:

Veel benzine verstoken, wat ritten doen en een enkel evenement bezoeken. Schijnt dat de BOT een absolute aanrader is.

Voor Hevu foto, zie je iets onbekends op de foto (glimmend chroom) ;)

Groeten, Paul[afbeelding]


Dit is mijn oude span helemaal niet :N :N :N
 
:+ Ha, ha, als je nog eens wil rijden, bel maar. En ik ben vereerd, zelfs een reactie van El Presidente! (met hoodletters geschreven natuurlijk).
 
:+ Ha, ha, als je nog eens wil rijden, bel maar. En ik ben vereerd, zelfs een reactie van El Presidente! (met hoodletters geschreven natuurlijk).
Je hebt haar ontmoet, daar maak je geen grappen mee :}
Dat was leuk, maar nu stoppen met dat poetsen, je kunt te ver gaan. B|

Kan je niet eens langskomen, met die hond? kan dat stomme beest van mij ook eens zien dat het best leuk is.
 
Je hebt haar ontmoet, daar maak je geen grappen mee :}
Dat was leuk, maar nu stoppen met dat poetsen, je kunt te ver gaan. B|

Kan je niet eens langskomen, met die hond? kan dat stomme beest van mij ook eens zien dat het best leuk is.

Geen grappen mee of geen grappen over?? Ja, hoe moet ik dit nu zien?
 
Precies, je maakt er wel grappen mee, maar niet over O-)

@Halflive, snap wel waarom mijn hond in de bak blijft. De hond van Hevu ruikt erg lekker denk ik. Heeft iets te maken met vrouwtje en mannetje.

Van welke planeet komt je hond, mag wel in de bak bij me.
 
Laatste foto dan, met de nieuwe winkelruit volop in beeld. Van deze mooie nieuwe ruit had Hevu zalf ook zo kunnen genieten ;)

Span rijdt top, remt en stuurt fijn en de combinatie geeft veel vetrouwen. In tegenstelling tot mijn vorige Goldwing bankstel span. Daar heb ik wel spannende momenten mee beleefd. Dat ga ik met dit span ongetwijfeld ook meemaken.

Zo'n Guzz is toch wel een erg fijne trekker!

Groet, Paul[afbeelding]
Zelfs "spinnen"web om linker vorkpoot is er af :o

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan