Parkeerboete met motor

Shit, gevonden :+

Promoveer bij IO sinds 1.5 jaar en rij 3-4x per week van Amsterdam naar Delft en terug.

Hoor wel van meer mensen dat de FMVG niet je beste vrienden zijn. Ben wel benieuwd naar wat nou wel/niet mag m.b.t. die stickers. Heb de motor nu even om de hoek geplaatst onder beschutting van het gebouw, maar daar staat hij instabiel.
Ben het ook met je eens dat die oude situatie voor motoren veel logischer is, maar ik snap ook dat de doorgang naar de kelder nu beter is.

Nou, dat grasperkje links beetje inkorten en de oude situatie weer terug en misschien niet zo ver richting de kelder..

Maar, conclusie, laat ze die stickers maar lekker plakken en jij ze gewoon negeren.. :+

Ontopic ook trouwens, ik heb het ooit eens aan een politie-agente gevraagd in het centrum van Haarlem. Had 'm op de stoep gezet in een doorgaand, veelgebruikt kort zijstraatje, maar mensen konden er wel gewoon langs. In eerste instantie zei ze dat ze het zelf ook niet wist en ze eventueel wel ff met het bureau wilde bellen, na kort overleg met dr collega zei ze ja, als er minstens nog mensen langs kunnen lopen, staat ie prima, maar pin me er niet op vast. Dus sommigen zijn ook gewoon nog een beetje aan het gokken...
 
Het lastige is dat per gemeente verschilt wat de regelgeving is. In Delft mag je een motor gewoon op de stoep parkeren, mits er dus inderdaad voetgangers langs kunnen. Misschien is het verstandig om er dan ook vanuit te gaan dat er b.v. een oma met rollator moet kunnen :P
 
naar mijn mening mag je motor overal parkeren, zolang je niemand hinderd of in gevaar brengt daarbij de auto,s achter je parkeer verbod geld voor motorvoertuigen met meer dan 2 wielen tenzij anders aan gegeven
 
Terug
Bovenaan Onderaan