parkeren van een zijspan

kat-in-het-bakkie.....

mooi man....kunnen we een keer een zet-je-dog-in-je-bak-rit organiseren....

1 van mijn 2 honden heeft (in mijn @@#-ural dus) al "droog" proefgezeten, moet alleen nog even kijken hoe/waar ik 'm vastzet anders ben ik bang dat ik bij het stoplicht honden kan gaan vangen... :P

vrijdag eerst bij rob een zijspanlessie in lelystad (mij zijn benieuwd) voordat ik de dogz aan mijn...euh....rijkunsten bloot stel....

topic; parkeren kan ik gelukkig in de garagie.....alleen wordt het een beetje drukjes naast de Dream, de Bomber en de ZZR.... mijn fiets staat al buiten
 
Ik ben overstag gegaan O-) , vandaag voor mijn hond Guus een Guzzi V50 Nato met velorex-bakje gekocht, moet nog even kijken hoe ik de motor naar Amsterdam vervoer, daar ik mijn zijspan-rijles nog niet geboekt/gevolgd heb :o
Maar het is een prachtig ding, alarmverlichting, mist-achterlicht, oorlogsverlichting (als ik de lamp glaasjes te pakken krijg) lederen tassen, origineel boekje, passagierszeiltje (zodat Guus droog kan zitten :+ Ik ben erg blij!!!!
Veel Plezier ermee, en inderdaat es een keer geen Rus *D
full
 
gefeliciteerd...is idd een hele mooie guzz-combi....heb 'm ook zien staan op marktplaats...stond er al een tijdje, maar voor erbij vondt ik 'm toch maar net ff te duur....bedoel....de garage is vol....en de portemonee is leeg....

tip van flip; neem een les of zoek een royaal parkeerterein, zijspan-rijden is echt heeeeeel anders.....
 
Hee Elsjo gefeliciteerd met je aanschaf. :}
Mooie italiaan en knappe hondestoel.

Zou idd alleen even wat leuke dames paint ertegen aan gooien en de ruiten wat inkorten en opvrolijken.

Of zitbak eraf en echt hondenbungalow ligstoel erop zetten. Gaaaaaaaaaaaaafff. :P

We zien het resultaat wel op KK2 want neem aan dat je dan met span komt. :]
 
gefeliciteerd Elsjo, leuk span
Laat ze maar kletsen over de kleur, heb je wat afwijkends, geen rus en in het groen, is het nog niet goed.
Veel plezier
 
Als je het mij vraagt, wreed schoon stuk. En de kleur? Mooi khaki is niet lelijk. Het gebroken wit van Guzzi, dat lijkt me stukken beter dan pimpelpaars met gele stippen.

ST-er.
 
Voorlopig blijft ie lekker groen, vind het wel wat hebben ;) In het echt ziet het er natuurlijk ook nog veeeel beter uit O-)
 
Zou idd alleen even wat leuke dames paint ertegen aan gooien en de ruiten wat inkorten en opvrolijken.

ach met wat kantkloswerk her en der en een sanceveria achter de ruiten ziet het er al heel anders uit })
 
Span is opgehaald, en staat droog te zijn onder een stuk landbouw-plastic, donderdag en vrijdag ben ik vrij, mag ik er mee spelen, stukkie rijden, foto's maken, proberen de hond zover te krijgen dat ze er in blijft zitten (op span zit bagagerekje, dacht dat ik er maar wat Hema worsten opbindt).........
 
Span is opgehaald, en staat droog te zijn onder een stuk landbouw-plastic, donderdag en vrijdag ben ik vrij, mag ik er mee spelen, stukkie rijden, foto's maken, proberen de hond zover te krijgen dat ze er in blijft zitten (op span zit bagagerekje, dacht dat ik er maar wat Hema worsten opbindt).........

Elsjo,foto van span staat nog steeds op marktplaats,
heeft verkoper,"cornel",meerdere spannen soms? Doeiiii
full
 
Op woensdag 19 november 2003 02:30 schreef JociCausa het volgende:Elsjo,foto van span staat nog steeds op marktplaats,
heeft verkoper,"cornel",meerdere spannen soms? Doeiiii(Afbeelding)
Hij is al weer bezig met de volgende, maar heeft daar nog geen plaatje van.
 
Op dinsdag 18 november 2003 20:40 schreef Elsjo het volgende:
Span is opgehaald, en staat droog te zijn onder een stuk landbouw-plastic, donderdag en vrijdag ben ik vrij, mag ik er mee spelen, stukkie rijden, foto's maken, proberen de hond zover te krijgen dat ze er in blijft zitten (op span zit bagagerekje, dacht dat ik er maar wat Hema worsten opbindt).........

heb je uiteindelijk een goed parkeerplekje gevonden ;) :?
 
Span is opgehaald, en staat droog te zijn onder een stuk landbouw-plastic, donderdag en vrijdag ben ik vrij, mag ik er mee spelen, stukkie rijden, foto's maken, proberen de hond zover te krijgen dat ze er in blijft zitten (op span zit bagagerekje, dacht dat ik er maar wat Hema worsten opbindt).........
Nitromax weet vast wel een paar tips voor je om hondje heeeeeeeeeeeeeeel rustig te houden in span :+

Succes met eerste ritjes :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan