Pas op voor rode pickup: 31-BN-XF

Een brief aan Koos Spee met de vraag wat hij hier aan gaat doen !!!( Ik ken het antwoord al nog meer palen plaatsen ) |( |( |(

P.s iser echt niemand op het forum die onder een anderenaam wat info kan laten vallen van zijn (motor)fiets ???
 
En dan morgen even iemand anders dat nummer bellen, met opnieuw een melding over deze automobilist. Voor een zelfde soort overtreding dus, 100% zeker dat ze 't dan serieus nemen.
 
Ik had zijn spiegels eraf gekickt en er vol gas vandoor gegaan :(

asociale z*k |(
In een confrontatie met zo'n losgeslagen randdebiel kom je als motorrijder altijd slechter uit. Reken maar dat 'ie je achterna komt en je onder z'n wielen schoffelt. Ik heb dit voorjaar een aso meegemaakt (Rover 400; tato's op de armen) die mij in de ochtendspits op de A4 (linkerbaan, in sukkeldrafje van 100 km/u met een hele rits auto's voor me) via de vluchthaven in de middenberm inhaalt en mij vervolgens afsnijdt. Daarvoor wilde de sukkelaar ook al rijdende het profiel van mijn achterband controleren.

Je kunt ze maar het beste mijden.
 
Aangifte doen, dit is een poging tot doodslag.


Heb ik ook een aantal maanden geleden gedaan voor een koekblik rijder die mij met opzet van de weg drukte, " was ook poging tot doodslag" volgens hen,


maar politie heeft het te druk met bonnen schrijven, word gewoon totaal niets mee gedaan, '( dus je kan beter zelf uitzoeken waar ie woont en hem gewoon opzoeken en om opheldering vragen, of hem afrossen })
 
Ik heb aangifte gedaan, er zou contact worden opgenomen met de bewuste bestuurder, maar ik heb er een hard hoofd in dat het ook maar iets helpt. Ik kom sowieso nooit te weten wie het geweest is; "privacy".
En in eigen rechter spelen geloof ik niet. Er is denk ik weinig aan te doen. Of er moet net een politie auto achter zo'n incident rijden... Maar zoveel geluk heeft een mens zelden.
 
In een confrontatie met zo'n losgeslagen randdebiel kom je als motorrijder altijd slechter uit. Reken maar dat 'ie je achterna komt en je onder z'n wielen schoffelt. Ik heb dit voorjaar een aso meegemaakt (Rover 400; tato's op de armen) die mij in de ochtendspits op de A4 (linkerbaan, in sukkeldrafje van 100 km/u met een hele rits auto's voor me) via de vluchthaven in de middenberm inhaalt en mij vervolgens afsnijdt. Daarvoor wilde de sukkelaar ook al rijdende het profiel van mijn achterband controleren.

Je kunt ze maar het beste mijden.

Hij zei al dat het druk op de weg was, dus dan ben je als motorrijder juist weer in voordeel dat je overal doorheen komt O-)
 
Als afstand nemen niet helpt, gewoon meteen er langs laten. Gewoon denken "ach, het is maar een koekblikker".

(ooit in de auto ben ik op een 80km weg wel eens vol in de remmen gaan staan. Ik stap uit, kijk naar de schade aan mijn achterkant (leasebak :) ) en zijn voorkant (bestelbus van zijn baas), zeg "sorry, er stak een kat over"... Denk dat die vent zijn lesje wel geleerd heeft. Mijn toenmalige vrouw was kwaaaaaaad!!! :P )
 
Als afstand nemen niet helpt, gewoon meteen er langs laten. Gewoon denken "ach, het is maar een koekblikker".

(ooit in de auto ben ik op een 80km weg wel eens vol in de remmen gaan staan. Ik stap uit, kijk naar de schade aan mijn achterkant (leasebak :) ) en zijn voorkant (bestelbus van zijn baas), zeg "sorry, er stak een kat over"... Denk dat die vent zijn lesje wel geleerd heeft. Mijn toenmalige vrouw was kwaaaaaaad!!! :P )


Vandaar het "toenmalige"?? :+
 
Wat heb je voor een wouze automobilisten soms.
Ben in de Ardenne geweest ( niet op de moto maar met me ouders mee gereden )en daar konden ze ook een party bumper kleven.Als ik er op de moto zou rijden zou ik al een baar keer af hebben gestapt.
Sommige automobilisten snapen ook niet wat er gebeurt als je over een motorrijder heen rijd met en gangetje ,geloof ik.
Vind het ok vervelend als er iemand bumperd.
Maar wat deze bestuurder deed van die bak is gewoon assosiaal.
Was geloof ik onder het motto:'ik ben groot en jij bent klein dus ik zal maar uitkijken als ik jouw was.'
 
Politie maakt hier na aangifte wel werk van en zeggen hem de w8 aan.
In de hoop dat de bestuurder er een n8tje over slaapt en tot de bewustwording komt dat het het allemaal niet waard is.

Is hij niet zo pienter, dan wordt het net als met de winkeldieven, w88 tot hij een aanrijding veroorzaakt met zijn gedrag.
 
Zo'n EIKEL had ik afgelopen zondag ook achter m'n reet, in zo'n veel te dikke amerikaanse pick-up.
Bij t stoplicht kwam ie telkens op 2 of 3 cm van mijn achterband af staan met die veel te grote bumper van hem,
toen ik hem duidelijk probeerde te maken dat ik daar niet van gediend was maakte hij een gebaar waaruit bleek dat hij dit JUIST WEL fijn vond :( .
Ik werd hierop BLOEDLINK, gaf m de vinger en maakte dat er minimaal 3 auto's tussen mij en die KLOTE-ASO zat.

[me]dikiedik vond het absoluut niet tof in de regen met zo'n misbaksel zo dicht op z'n kentekenplaat.[/me]
 
Hmmm...

Even naar mijn eigen frustraties in ijzeren bakkies terugkijkend...
Volgens mij is het vaak afreageren van frustratie om autorijden in Nederland perperduur en zwaar deprimerend aan het worden is. En als dan een flitsend stuk tweewieler er geen last van heeft kun sommige, mentaal wat meer beperkte, figuren daar niet zo goed mee omgaan.

Voor mij juist een reden waarom ik enkele jaren terug mijn baan heb opgezegd en dicht bij huis ben gaan werken. Lekker fietsen, Niks geen spitsverkeer meer.

Maar ja, honderduizenden kuddedieren sluiten zich dagelijks weer aan in de zee van blik. En er zullen er altijd tussen blijven zitten die niet het lef hebben zelf een motorrijbewijs te halen en dus hun frustratie en agressie maar op deze manier bot te vieren.

Dus eigenlijk kun je als goed en meevoelend motorliefhebber alleen maar medelijden met ze hebben.

...en ze dan AANGEVEN!
 
Directe stoot gevolgd door een hoek en normaals een directe stoot en evt. een knietje.

I hate those bastards.

Gelukkig ben je er heel huids van af gekomen
 
Als afstand nemen niet helpt, gewoon meteen er langs laten. Gewoon denken "ach, het is maar een koekblikker".

(ooit in de auto ben ik op een 80km weg wel eens vol in de remmen gaan staan. Ik stap uit, kijk naar de schade aan mijn achterkant (leasebak :) ) en zijn voorkant (bestelbus van zijn baas), zeg "sorry, er stak een kat over"... Denk dat die vent zijn lesje wel geleerd heeft. Mijn toenmalige vrouw was kwaaaaaaad!!! :P )
Dat heb ik ook wel eens gedaan, zo vol in de ankers dat de rook van de banden kwam (ABS-loze auto) van 140 terug naar 40 op de linkerbaan van de snelweg zo link was ik op dat moment, raampje open en een uitnodigend gebaar naar de vluchtstrook. Gelukkig is het nooit tot een aanrijding gekomen en/of tot een verdere confrontatie. Ik was achteraf wel beide keren echt ontzettend teleurgesteld in mezelf dat ik me had laten verleiden tot het gedrag van een kleuter.
 
meestal rijd ik achterdat soort lui aan en leeg mijn uzi op de auto tot hij ontploft....of speel ik te veel spelletjes?
 
Ik ben eens opzettelijk aangereden bij een sluisje in leidschendam omdat ik als "fietser" de auto's rechts passeerde. Mongool in een busje tikte mijn spiegel aan om mij klem te rijden en ik botste tegen de leunig van de brug. Kon nog net blijven staan. Vent aangehouden en hem gevraagd of ie niet goed bij zijn plaat was. Tattoo figuur met maatje naast hem wou mijn bek wel effe verbouwen. Nou dan maak je weinig in je uppie nietwaar :X Kenteken op het werk nagetrokken en zijn baas even gebeld en gevraagd of ie ontsnapte randdebielen in dienst heeft. Meneer zou hem er op aan spreken maar ik was niet invalide dus het viel allemaal wel mee. Vervolgens ook effe de leasemaatschappij in kennis gesteld. Politie-aangifte gedaan en schade aan de motor laten zien...spiegel een beetje schade en krasje op kuip door de leuning. Valt mee maar het ging mij dan ook om het principe...Heeft u getuigen meneer.....nee ik had geen leger mensen achterop de motor....o dan kunnen we weinig. Geen rapport opgemaakt alleen een interne notitie. Ze hebben het boefje even gebeld of zijn baas en thats it. En daar ben jij dan een hele week van over de zeik.

Moraal van het verhaal .............. eigen rechter spelen en afschieten die hap. Ik word er nu nog boos over als ik er aan denk. Kreeg trouwens nog een preek dat ik geen kenteken mocht natrekken van meneer agent. Dus gooide ik het maar op de reclame op de bus O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan