Pau Arnos of Val de Vienne?

Ik ga zeker mee!!... maar ken helemaal niemand van 'dit' forum..
Maar dat gaat dan natuurlijk in maart helemaal goedkomen.
 
Ik heb net ook nog Val du Vienne kunnen boeken door een boeking van iemand over te nemen die (helaas voor hem) verhinderd was. Heb er nu al onwijs veel zin in, en gelukkig duurt het niet zo lang meer!

Tot dan!
 
Ik ga zeker mee!!... maar ken helemaal niemand van 'dit' forum..
Maar dat gaat dan natuurlijk in maart helemaal goedkomen.

Denk 't wel, er komen nogal wat M-Fers. En als je op de paddock verblijft, hoef je alleen maar op de pannekoekenlucht af te gaan ;)
 
Nog een pannekoekenbakker? Jeetje, ik zal een flesje stroop meenemen!

:+
Nee, er is maar één pannekoekenbakker, maar ik heb zo het idee dat alle campers wel bij elkaar staan ;)

Of misschien wel een heel M-F /MMF hoekje :)
 
Hé guys,

www.eybis.com als 's bekeken?

Greetz,

Ago.

Ago Bedankt :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Mas du Clos is een prachtige baan in de achtertuin van een kasteel en Charade is een prachtige baan in de Puy de Dome.
Beide zijn prive banen en het is op Charade uitermate moeilijk om met de motorfiets te rijden, aangezien er bijna alleen maar autodagen worden georiganiseerd. Ik ga dus dit jaar op Charade rijden (en Mas du Clos) en zal je laten weten hoe t was.
full
 
hey Dirkie,

ik ga in het voorjaar ook naar val de vienne met wat vrienden, wij gaan in maart 5 dagen lang. :9 :9~
ik heb gehoord dat het een technisch vrij 'moeilijk' circuit is maar wel een 'langzaam' circuit.
wij hebben ook bijna geen circuit ervaring alleen afgelopen zomer op zolder een cursus niveau 1.

dus we kunnen een hoop leren daar, wij gaan ook met een paar ervaren circuit rijders mee die ook in de KNMV cup rijden dus ook nog goede voorrijders erbij :}

ik zal nog even een plaatje van val de vienne erbij posten dan kun je vast bekijken hoe de bochtjes gaan :)

(Afbeelding)

wie weet zien we elkaar daar, wij rijden met een cbr met Lemar motoren bestickering.

groetjes marijn

Ziet er goed uit dat circuit! Niet teveel lange stukken, maar zo van het plaatje ook veel afwisselende bochten qua snelheid enzo! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan