Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat...
de heer CB400F
...zich ook een spannetje heeft aangeschaft![]()
En niet zo maar eentje
Maar wel een zeer exclusieve combinatie, met uitgebreide MF stamboom erbij.
En het raspaardje past ook nog eens helemaal bij z'n nick.![]()
Zojuist aangemeld voor het BOT, dus goed oefenen is het gebod.
Mensen met specifieke tips, eerst gewoon een stuk de weg op of eerst op een terrein oefenen? Zal wel een combinatie worden.
Vanmiddag uit mijn werk maar even wat zakken zand halen voor een beetje gewicht in de bak, merkte gisteren namelijk wel gelijk het enorme effect van een beetje gewicht in de bak.
Die was nu helemaal leeg en ik ging even een blokje rond rijden, voelde wat minder stabiel aan dan toen ik Met RDZ in Eindhoven het blokje reed.
Toch jammer dat je dan een dag moet werken voordat je kan gaan spelen met je nieuwe fietsjeZou zeggen kijk maar uit in de regio Heemskerk vanavond
![]()
ik heb gehoord dat a.s. zondag de wijkertunnel afgesloten wordt.Ik blijf wel binnen![]()
Maar koffie kun je krijgen......
Enne gefelicigeert !!!
Als je hier goed op leert rijden zal er een wereld voor je open gaan als je er een schommelvork in zet. Dan heb je minder last van de zijspan effecten en het stuurt super licht. Is de combinatie zeker waard lijkt me.
Ook kan je een naloop reductie maken zoals ik het bij de VFR heb gedaan. Dat is goed te doen en het stuurt prima. Niet zoals een schommelvork met de naloop op nul, maar het is heel goed te doen.
dan neem ik aan dat je er gelijk een Honda wiel met rem in zet?
zo'n fraaie comstar achter uit een cm400.
ik heb gehoord dat a.s. zondag de wijkertunnel afgesloten wordt.
maar hier (P'rend) is ook koffie hoorje bent welkom.