Tis alleen van belang om te weten of het dot 5, of één van die andere is.Welke remvloeistof is ook belangrijk om te weten, Dot 3, 4 of 5 of 5.1?
Ik heb hier een bus staan van 1 Liter.Het is zo onwaarschijnlijk dat ik aan de waarheid hiervan twijfel........
Het ziet er niet alleen totaal anders uit, de verpakkingen zijn maximaal 1/4 liter, en zien er ook anders uit.
Voordat ik het geloof zal je mij toch moeten uitleggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.....
Maar als het dus klopt een paar keer spoelen met de goedkoopste motorolie die je kan vinden, deze weggooien etc., en uiteindelijk de juiste motorolie er in.
Ik zou na de eerste spoeling de motor nog niet laten draaien, maar wel na de tweede.
Het is zo onwaarschijnlijk dat ik aan de waarheid hiervan twijfel........
Het ziet er niet alleen totaal anders uit, de verpakkingen zijn maximaal 1/4 liter, en zien er ook anders uit.
Voordat ik het geloof zal je mij toch moeten uitleggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen.....
Maar als het dus klopt een paar keer spoelen met de goedkoopste motorolie die je kan vinden, deze weggooien etc., en uiteindelijk de juiste motorolie er in.
Ik zou na de eerste spoeling de motor nog niet laten draaien, maar wel na de tweede.
Ik heb hier een bus staan van 1 Liter.
gewoon rijden, olie is olie lees ik hier zeer regelmatig.
Het is alleen maar commerciële praat dat je overal een ander vloeistofje voor nodig hebt, de dure heren van de oliemaatschappijen kunnen hier enorm hun winst omhoog halen :-).
gewoon rijden, olie is olie lees ik hier zeer regelmatig.
Het is alleen maar commerciële praat dat je overal een ander vloeistofje voor nodig hebt, de dure heren van de oliemaatschappijen kunnen hier enorm hun winst omhoog halen :-).
Geachte lezer,
Ik ben zo achterlijk geweest door remvloeistof ipv motorolie in het reservoir van de motorolie te stoppen. Heb een oude cb550f uit '76..
heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen?
Hersenpan vervangen is overigens de eerste stap lijkt mij!!
Groetjes rogier
Hangt er vanaf, heeft zo'n ding geen apart oliereservoir en een dry-sump systeem? Als je alleen de olie erbij hebt gekapt en het is nog niet je motor in gekomen, kun je gewoon het reservoir aftappen, omspoelen met normale olie en dan weer terugbouwen. Schade in je motor heb je dan namelijk niet, omdat daar je remolie niet is gekomen.
Als je de olie in het carter van je blok hebt gegoten is het een ander verhaal..