Piaggio Beverly 300en Beverly S 400 hpe 2021

Dit klapperen kan ook komen door de topkoffer. Ik heb dit ook eens gehad met nieuwe Suzuki V- Strom waarop een 47l. Suzuki koffer was gemonteerd. Boven de 80 kmh begon het stuur te slaan. Ik heb toen de koffer teruggebracht naar de dealer en zelf een Givi V40 topkoffer geïnstalleerd. Die was smaller en het klapperen was voorbij. Even proberen zonder topkoffer.
 
Dat is wel een goede tip: testen zonder topkoffer.
Als dat het verschil maakt dan zou het kunnen dat je de stuurgewichten moet aanpassen om de effecten van de topkoffer te compenseren.
 
Ik blijf lekker doorrijden deze winter. Iemand tips om bijvoorbeeld pekel schade tegen te gaan?
 
Ik heb mijn scooter ingesmeerd met acf50 en zal dit regelmatig herhalen deze winter.
Plus ik spuit de scooter zoveel mogelijk af met koud water en blaas de scooter daarna droog met een hondenfohn.
Van de hondenfohn was een tip van een ander forum en werkt perfect.
 
ACF50 idd. Is vaak een spuitbus, maar dan spuit je er meer naast dan er op. Ik spuit een klein laagje in een leeg potje en pak dan een kwast om de delen in te smeren. Uiteraard niet je remschijven doen. Verder doe ik er niets aan, niet afspoelen, gewoon ACF50 erop en rijden. Maar in de winter rijd ik weinig en ik weet niet eens of ik deze winter wel ga rijden, te druk met een baby erbij en een extra verdieping op het huis.
 
@Monomuis wrijf jij het na het opbrengen nog uit?

De eerste keer heb ik het met de spray gedaan , moest de volgende dag naar mijn werk 30 km verder en daar vielen nog druppels op straat vd acf50.
Ik breng het aan met een kwastje en een doek doordrenkt met acf 50.
 
@Monomuis wrijf jij het na het opbrengen nog uit?

De eerste keer heb ik het met de spray gedaan , moest de volgende dag naar mijn werk 30 km verder en daar vielen nog druppels op straat vd acf50.
Ik breng het aan met een kwastje en een doek doordrenkt met acf 50.

Nee, ik smeer het met een kwastje uit tot er geen druppels meer zijn. Als je gewoon erop spuit, dan ligt de straat idd vol. zonde van het dure product. Dus ik spray een klein laagje in een jampotje, hooguit 1 cm oid en daarmee kan ik mijn motorscooter volledig doen (NMAX). Als ik ga sprayen, is de halve bus leeg en ligt de straat onder.
 

Bijlagen

  • 41617A1D-A727-4FEA-B78F-3F0C963B0915.jpeg
    41617A1D-A727-4FEA-B78F-3F0C963B0915.jpeg
    371,6 KB · Weergaven: 34
  • FullSizeRender.MOV
    55,8 MB
Weet een van jullie hoe de app te installeren met verbruik hoe hard je gereden hebt ik krijg het maar niet voor elkaar mvg groenewoud
 
Ik heb een beverly 400 's uit 2022 dacht dat dat erop zat of kan dat ook niet het geval zijn dan

Voor zo ver ik weet zit MIA er standaard niet op en moet je dat los aanschaffen. Prijs ligt zo rond de 160 euro.
Je zou je dealer kunnen bellen, die weet zeker of het er op zit of niet.
 
Voor zo ver ik weet zit MIA er standaard niet op en moet je dat los aanschaffen. Prijs ligt zo rond de 160 euro.
Je zou je dealer kunnen bellen, die weet zeker of het er op zit of niet.
Bedankt voor je informatie maar mijn dealer is een verschrikking weet niks vroeg het toevallig net ook zijn antwoord was ja kan moeilijk zijn die app verbinden en dat was het
 
Bedankt voor je informatie maar mijn dealer is een verschrikking weet niks vroeg het toevallig net ook zijn antwoord was ja kan moeilijk zijn die app verbinden en dat was het
Heb hem net weggebracht voor het trillen tussen de 60 en 80 km vanaf dat ik hem heb is dat gaan voorband balanceren hoop dat het dan opgelost is of in ieder geval minder
 
Altijd fijn, zo'n dealer die er tijd in wil steken.
Als ik op PIAGGIO Beverly 400 E5 Service Manual (Page 76 of 159) | ManualsLib kijk, zou je dus vooraf de app op je smartphone moeten hebben + bluetooth aan en dan moet je de knop op je stuur indrukken tot je een MIA-ikoontje in je dashboard ziet knipperen. Dan op je smartphone zoeken naar bluetooth-apparaten en dan zou je iets moeten vinden als 'PMP3-XXXX', wachtwoord is 0000.
Ikoontje op dashboard moet dan niet meer knipperen maar gewoon blijven branden.

Maar de app moet je ook nog even instellen, zie al dat je een account moet aanmaken etc. en Piaggio kennende zal je dan vast je framenr moeten invullen. Maar goed, daar dan de Beverly 400 E5 (denk ik) kiezen en dan moet je je data krijgen.

Maar goed, eerst maar zien wat er gebeurt als je die MIA-knop op je stuur een paar seconden indrukt, of je dan wel wat ziet knipperen.


Hoop dat ze die trilling eruit kunnen krijgen. Ik ken de voorgeschiedenis niet, kan ook nog zijn dat je band bijv gecupt is en er een andere band op moet. Bij mijn NMAX trilt het boven de 110 km/u oid, maar moet nog een bandenboer vinden die 13" wielen kan balanceren, zonder 3 weken wachttijd. :+
 
Altijd fijn, zo'n dealer die er tijd in wil steken.
Als ik op PIAGGIO Beverly 400 E5 Service Manual (Page 76 of 159) | ManualsLib kijk, zou je dus vooraf de app op je smartphone moeten hebben + bluetooth aan en dan moet je de knop op je stuur indrukken tot je een MIA-ikoontje in je dashboard ziet knipperen. Dan op je smartphone zoeken naar bluetooth-apparaten en dan zou je iets moeten vinden als 'PMP3-XXXX', wachtwoord is 0000.
Ikoontje op dashboard moet dan niet meer knipperen maar gewoon blijven branden.

Maar de app moet je ook nog even instellen, zie al dat je een account moet aanmaken etc. en Piaggio kennende zal je dan vast je framenr moeten invullen. Maar goed, daar dan de Beverly 400 E5 (denk ik) kiezen en dan moet je je data krijgen.

Maar goed, eerst maar zien wat er gebeurt als je die MIA-knop op je stuur een paar seconden indrukt, of je dan wel wat ziet knipperen.


Hoop dat ze die trilling eruit kunnen krijgen. Ik ken de voorgeschiedenis niet, kan ook nog zijn dat je band bijv gecupt is en er een andere band op moet. Bij mijn NMAX trilt het boven de 110 km/u oid, maar moet nog een bandenboer vinden die 13" wielen kan balanceren, zonder 3 weken wachttijd. :+
Bedankt voor je reactie zal ik proberen als ik hem opgehaald heb misschien dat het gaat lukken hahaha en ik hoop ook dat ze die trilling eruit kunnen halen zal gewoon wat fijner zijn en ik begrijp wat je bedoelt daar had ik ook nog naar geïnformeerd de bandenboer denk die zijn misschien toch wat beter maar inderdaad een wachttijd waar je u tegen zegt
 
Terug
Bovenaan Onderaan