Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Proficiat.Hee Zuunig,
Ik heb eerder op de NC750 X gereden, afgelopen zaterdag op de Integra 750. Qua handeling, bagageruimte en windbescherming is de Beverly super, de Integra heeft weer andere voordelen. Er is een groot verschil tussen de D en S modus. De Drive modus zit contant aan de onderkant van de toeren, waardoor je extreem zuinig kan rijden. De S modus rijdt wel super hoor. Geen problemen met haperen oid. Wel heel snel te snel...
Zojuist ben ik eigenaar geworden van een 750 uit 2014.
Mish, ik denk dat ze met de 750cc een betere scooter hebben neer gezet en de kinder ziektes eruit hebben gehaald.Hee Zuunig,
Ik heb eerder op de NC750 X gereden, afgelopen zaterdag op de Integra 750. Qua handeling, bagageruimte en windbescherming is de Beverly super, de Integra heeft weer andere voordelen. Er is een groot verschil tussen de D en S modus. De Drive modus zit contant aan de onderkant van de toeren, waardoor je extreem zuinig kan rijden. De S modus rijdt wel super hoor. Geen problemen met haperen oid. Wel heel snel te snel...
Zojuist ben ik eigenaar geworden van een 750 uit 2014.
Mish, ik denk dat ze met de 750cc een betere scooter hebben neer gezet en de kinder ziektes eruit hebben gehaald.
Die 700 waar ik op reed deed het echt niet goed.
Wat me vooral stoorde was in de stad als je van 0 naar 60 rijdt zit tie al in de hoogste versnelling en als je dan plotseling veel gas geeft om snel even een auto voorbij te glippen hij eerst nog terug moet schakelen terwijl een normale scooter direct reageert.
En op de snelweg had tie ook rare nukken.
Het was op een demo dag van honda.
Ik dacht die wil ik niet hebben, ook op de andere 2 schakel motoren nc700x en nc700S gereden en de
Naked nc700s vond ik erg lekker rijden, alleen de wind bescherming was 0, en zag ik me niet een uur lang 130km/u rijden op de snelweg.
Wat ik wel hoor is dat de 750 cc een flinke verbetering is.
Ik zit hier nu op vakantie in de Carriben, en ik zie hier veel Loncin rond rijden, dus ik zoeken naar dat merk, en ze maken al jaren de 650cc één cilinder motor voor bmw en nu ook hetzelfde voor een gilera.
En ook de 400cc motor voor de 400cc scooter van bmw.
Ook kwam ik op youtube een tmax 250 tegen en toch ook weer 250cc motoren voor honda forza en yamaha xmax.
Misschien had ik wat gemist.?
Hey Mish,
Integra had ik ook op het oog gehad een paar weken terug. Wat mij na een tijdje, aan gelijk welke motorscooter begint tegen te steken is de veel mindere rijbeleving. Ik denk dat je dat op een Beverly zeker wel zal vinden en het is volgens mij nog meer een motor waarmee je alle kanten uitkan. Nadeel is de ketting.
Zelf ben ik aan het twijfelen nu. Of een occasie Husqvarna vitpillen 401 of niets en dan koop ik me een mega elektrische step mee.
Dank snelle reactie mish! Dus bij jouw destijds nieuwe Beverly nooit echt het probleem kunnen verhelpen? Bij het eraf halen van de banden, knikkertjes eruit en laten balanceren, nog steeds aanwezig of bijna weg?Jep, met mijn Beverly uit 2018 precies hetzelfde probleem. Beide banden eraf laten halen (er zaten een soort rubberen knikkertjes in) en laten balanceren. Diverse keren naar laten kijken, probleem is nooit gevonden. Mijn witte Beverly uit 2012 reed echt beter.
Ik hoop dat ze het euvel vinden.
Mish
Die past, ik heb dezelfde helmPast er eigenlijk een systeemhelm onder het zadel, heb namelijk een shoei neotec ll iemand hier ervaring mee?