piaggio typhoon 180 2t

Nou Peter,ik ben benieuwd!!,ik houd het in de gaten..
Verders,mijn (aangetrouwde) neef,heeft een autoschadeherstelbedrijf,en hij repareerd/spuit ook vaak motoronderdelen,ook heeft net de boel aangeschaft om de boel te kunnen poedercoaten,dus dat is ook makkelijk *D ,(BMW dealert uit Wijhe gaat ook wel naar hem toe).
Hij heeft bijna alle motoren van mij al gespoten,soms omdat het moest :X ,maar dit x stelde het niet veel voor,wanneer er iets hersteld moet worden,dan is het veel werk,maar als alles gewoon heel is,is het mat schuren en spuiten.
Als je een beetje in de buurt woont,dan rijd er maar eens langs (Olst/Kastelein)


Olst, klinkt als Noord Brabant :? Maakt niet uit, the world is my playground, zéker met de motor(scooter) :Y

Mike sorry maar het is vandaag niet gelukt.
Het is een beetje uitgelopen vandaag,maar ik beloof dat hij maandag onderweg is!

Ik heb vandaag proef gereden op een scarabeo 500 met de bedoeling deze of een beverly 500 aan te schaffen.
Dat zal niet eerder zijn dan in augustus denk ik ,maar wat een geweldig apparaat
is dat zeg.
Het is wel de bedoeling dat de typhoon ook blijft natuurlijk maar daar denk ik nog over.

Ik heb heerlijk gereden vandaag (ook nog op een mp3LT) maar dat kun je lezen in het topic van de scarabeo 500.




En de tandwieltjes zijn onderweg naar het schijnt,hopelijk voor het volgende weekend

Nice! x2 zelfs! Ben benieuwd wat het gaat worden:) Is een Nexus 500 niet wat voor je?

die tandwielen geloof ik pas als ik ze zie ;)

Groeten, Karl
 
Nexus is echt de bom!!,maar de nieuwe Gilera Runner 200 ziet er ook erg goed uit,benieuwd hoe dat loopt met een 200cc 4-takt motor tozv de 125/150/172/180cc 2-takten??
Olst ligt tussen Deventer en Zwolle in,beetje ver uit de buurt voor jullie westerlingen lijkt mij ;) ,er zijn ook vast wel betrouwbare spuiters in de buurt bij jullie toch?
De Beverly ziet er trouwens ook goed uit,beter vind ik persoonlijk dan dat rijdende bankstel van Aprillia :X
Groetjess
 
Nou geloof maar dat ik aan`een nexus ook wel kan wennen hoor.
Die vind ik ook erg mooi maar is naar mijn idee mindër practisch.
Ik vind er ook bijna geen een op markplaats bijv.
Het zou mijn hoofd vervoers middel moeten worden want ik wil van mijn auto af.
Ik rij er alleen in het weekend mee en word er niet goed van dat ik dan ook nog
in de file moet staan.dat doe ik voor mijn werk al meer dan genoeg.
Ik denk dat de beverly ook beter bij mij past :?
Ik vind de styling geweldig en ze zijn ook langer op de markt dan de scarabeo
waardoor ze 2e hands wat goedkoper te vinden zijn.
 
Als ik in het westen zou wonen,zou ik ook helemaal gek worden van de file`s :r ,ik erger me nu al als er een langzame fietser voor me fietst s'morgens,wanneer ik naar me werk toe fiets (4 minuten fietsen).
Ik zou de auto ook het liefst een schop willen geven,maar het is soms te makkelijk,vooral met een gezinnetje :) .
Nexus is volgens mij ook voor het iets groffere werk,een scootje zoals de onze hiero,is makkelijker in de stad zelf,maar de snelweg op doe ik liever niet weer,vorige week 1 kilometer geprobeert met mijn turkse vriend van 100 kilo achterop :X ,geen gezicht,en hij kwam niet boven de 105km uit |(
 
Olst ligt tussen Deventer en Zwolle in,beetje ver uit de buurt voor jullie westerlingen lijkt mij ;) ,er zijn ook vast wel betrouwbare spuiters in de buurt bij jullie toch?
De Beverly ziet er trouwens ook goed uit,beter vind ik persoonlijk dan dat rijdende bankstel van Aprillia :X
Groetjess

Laat mn topo me mooi in de steek :X Voor kappen spuiten is dat wel enigszins uit de route ja..


Jammer dat het een rode is,anders had ik hem gekocht :X

Nee,mij te veel geld,voor TupperWare op wielen..

Je klinkt nu een beetje als een échte motorrijder Mike... |(

:+
 
Ja,ben een ouwe motorrijder,die nog wel erg wennen moet aan die erg grote bankstellen (Brugman en cornuiten),maar de kleine scoot`s doet me aan vroeger,de brommertijd denken (vandaar 2-takt).
Mocht ik een echt vervoermiddel nodig hebben(file bestrijding),dan maakt de grotere scooter wel een goede kans tozv een normale motor..ik reed met een normale motor regelmatig circuit,dat zie ik mezelf met een scooter niet doen...
Ben met me collega nu een beetje gek van off-road motors,dus misschien straks zo`n apperaat hier in de schuur :]
 
Die nexus is inderdaad vrij rood maar toch wel mooi.
Hij is ook aardig aan de prijs maar ik weet ook niet wat ze nieuw kosten.
Maarru ik ben ook al oud dus ik zie zoon bankstel wel zitten hoor :)
 
Die nexus is inderdaad vrij rood maar toch wel mooi.
Hij is ook aardig aan de prijs maar ik weet ook niet wat ze nieuw kosten.
Maarru ik ben ook al oud dus ik zie zoon bankstel wel zitten hoor :)

shit als jij al oud bent, ben ik over 16 jaar ook oud! Ik hoopte dat dat pas kwam over 60 jaar ofzo ;)
 
Ik meen mij te herinneren dat hij toendertijd 7990eurie's ex btw en rij klaarmaken van +/- 300 eurie's
 
Goede môrgen makkers, wat er nu toch is gebeurd.....~.
De tandwielen zijn aangekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze moeten nog wel in elkaar geperst worden maar dan kan ik ze misschïen vanmiddag op halen.
Wat zijn ze toch rap he in dat zonníge italie :+
Ik heb er vanaf januari op gewacht en vind dat niet eens zo erg.
Het was toch nog geen lekker weer en heb in de tussen tijd wel
3 proefritten gemaakt.
1 van die proefritten'heb ik gemaakt op een beverly 500, en die heb ik gekocht!!
Hij staat nu voor de deur en ik ga er straks lekker mee weg.
Het is de bedoeling dat de typhoon er bij blijft maar als ik hem straks niet meer gebruik mag hij misschien wel weg voor de juiste prijs,maar daar ben ik nog niet uit.
Als ik onderdelen nodig heb voor de beverly is het misschien wel handig om nog een scooter te hebben'met die wachttijden in italie;)
Dus ik kan nu zoizo weer lekker gaan rijden met de bev, en de typhoon zal binnen kort
ook wel weer de weg op kunnen.
Groetën peter.
 
Goede môrgen makkers, wat er nu toch is gebeurd.....~.
De tandwielen zijn aangekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ze moeten nog wel in elkaar geperst worden maar dan kan ik ze misschïen vanmiddag op halen.
Wat zijn ze toch rap he in dat zonníge italie :+
Ik heb er vanaf januari op gewacht en vind dat niet eens zo erg.
Het was toch nog geen lekker weer en heb in de tussen tijd wel
3 proefritten gemaakt.
1 van die proefritten'heb ik gemaakt op een beverly 500, en die heb ik gekocht!!
Hij staat nu voor de deur en ik ga er straks lekker mee weg.
Het is de bedoeling dat de typhoon er bij blijft maar als ik hem straks niet meer gebruik mag hij misschien wel weg voor de juiste prijs,maar daar ben ik nog niet uit.
Als ik onderdelen nodig heb voor de beverly is het misschien wel handig om nog een scooter te hebben'met die wachttijden in italie;)
Dus ik kan nu zoizo weer lekker gaan rijden met de bev, en de typhoon zal binnen kort
ook wel weer de weg op kunnen.
Groetën peter.

Gefeliciteerd!

Zowel met de Beverly als de tandwielen! Welke vd 2 ben je het meest blij mee? :+

Groeten, Karl
 
Gefeliciteerd!

Zowel met de Beverly als de tandwielen! Welke vd 2 ben je het meest blij mee? :+

Groeten, Karl

Net zo als je al eerder zei ik moet ze eerst zien voor ik het geloof en daarbij
het zit mij te dicht bij 1 april om waar te zijn _O-
Maar bedankt jongens voor de felicitaties, hij is echt super!
 
Ohh en mike je moet gewoon wat sparen en je ouwe troep op ruimen;)
Ik heb nog een oude mazda die weggaat en een oude honda vf1000r.
De honda hebben ze vanmorgen op gehaald en mee genomen naar belgie.
Daar krijgt hij weer nieuw leven in geblazen en zo heb ik weer wat meer ruimte om de bev te kunnen draaien in de tuin.
Dan kan hij achteruit de schuur in en hopelijk kan de typhoon er dan nog bij,
anders moet hij naar de slaapkamer -O-
Een nieuwe schuur zat al in de planning maar nu zijn de munten wel even op.
 
He dude 2x gefeliciteerd
1 x met de Bev 500 schiterend ding, mooier dan op de foto's
Die ik al had gezien. Daar ga je lang van genieten
1 x met de tandwielen die eindelijk binnen zijn.
Zijn ze nog geperst of moet je daar zelf voor zorgen??

Groeten
 
He dude 2x gefeliciteerd
1 x met de Bev 500 schiterend ding, mooier dan op de foto's
Die ik al had gezien. Daar ga je lang van genieten
1 x met de tandwielen die eindelijk binnen zijn.
Zijn ze nog geperst of moet je daar zelf voor zorgen??

Groeten

Thanks mate!
Ze moeten nog wel even worden geperst en ben benieuwd hoe lang dat gaat duren :z
Op de een of andere manier heb ik er nu'niet maar zoon haast mee.
 
Hee Makkers;
Ze zijn dan toch echt binnen hoor
full

Ik zal deze week of weekend de tandwielen plaatsen en ik
ben zeer benieuwd wat het resultaat is.
Ik hou jullie op de hoogte.





De foto is speciaal voor kachel geplaatst,want anders geloofd hij het niet 8-)
 
*O* *O*

Kom je met de bev naar de toerrit of de Typhoon?

ik kan het anwoord wel raden, maar toch

Prettig weekend!

Karl
 
19e :? Dat ritje in België is op de 11e. Of is er nog een andere rit?

Groeten, Karl
 
19e :? Dat ritje in België is op de 11e. Of is er nog een andere rit?

Groeten, Karl

Karl de rit naar Belgie ga ik niet mee.
Maar de 19e is in Rotterdam en tegen die tijd is de typhoon wel klaar denk ik.
Dus als je zin in een ritjè hebt??
 
hallo bally


ik heb ook een typhoon 125cc luchtgekoeld,



maar mijn vraag is via waar doe je de carter/vertandingsolie vernieuwen,

moet ik mijn koppeling enz eerst eruit halen endn die schroefjes bij die vertandingen eruit halen?

of hoe zit dat want bij 180cc runner enzo zit er zoown zwart ding achter bij de velg..



ik wil mijn vertandingsolie verwisselen omdat hij een heele erge piep geluid maakt als ik 124km, rij

en als ik dan afrem en stop piept hij nog steeds endn houd het op en als de motor, op steundert staat,

als ik de achterband dan draai hoor ik allemaal gekke geluiden 99% van de vertanding..



aub iets terug sturen moet hem zosnel mogelijk vernieuwen..



alvast hartelijk bedankt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan