Pics van m'n nieuwe bike

schweiz

MF'er
14 apr 2003
94
0
2 weken geleden mijn nieuwe aprilia RSV Mille R 2003 afgehaald. Geweldige fiets.

full



Nu moet er alleen nog een Akra op en dan is het compleet
 
Amen!!! Wat een bike, en inderdaad, Akra eronder eb hij is af!!
Doe je er wel een dubbele Akra onder? :} :} :}


Ps wat heb je op je hoofd op de eerste foto? :?
 
maaruh, je woont in zwitserland zo te zien?

Dat klopt. Dus met deze bike kan ik me kostelijk vermaken op diverse passen. Heb er net 1000 kilometer mee gereden en de eerste service is achter de rug. Volgende week ga ik met stefkezx6r diverse passen onveilig maken. :9
 
Ja, in februari 2001 naar Zwitserland verhuisd. En dat bevalt me heel goed. Vooral omdat je hier heel mooi kan sturen :]

ja dat geloof ik graag, ben vorig jaar ook via Zwitserland naar Italie gegaan over allerlei passen. Wat een rij genot... :]
 
[ik heb ook volledig race systeem van Akra eronder.. :P

Waarschijnlijk heb jij een geweldige sound als jij het gas opendraait. Akra is geweldig om te horen en het is ook het beste van het beste. Maar zoals je al zei: "het kost ook wat". Maar kwaliteit mag ook best iets kosten, of niet
 
[wat doe je eigenlijk?

Ik werk bij SR-Technics als logistic supervisor. Dit is een bedrijf dat voor diverse vliegtuigmaatschappijen het onderhoud doet. Van klein onderhoud tot complete revisies.
 
Waarschijnlijk heb jij een geweldige sound als jij het gas opendraait. Akra is geweldig om te horen en het is ook het beste van het beste. Maar zoals je al zei: "het kost ook wat". Maar kwaliteit mag ook best iets kosten, of niet

Akra is herkenbaar uit de verte, in de begin wat tammetjes, maar als je een keer t gas opentrekt :9~
Je krijgt waar voor je geld!!
 
[Je krijgt waar voor je geld!!

Heb jij ook vermogenswinst nadat je de Akra's erop hebt laten zeten. Of is dit dermate gering dat het eigenlijk niet merkbaar is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan