Pin op een kuip

Chiemel

MF'er
18 jun 2008
60
0
Het plaatje spreekt voor zichzelf :) Kuipen van een CBR600F3 97:

Ml03HmN.jpg


Kheb zo'n 2 component polyester reparatiesetje met wat fibreglass, maar gewoon niet veel plaats aan de zijkant... Iemand ervaring met zo'n pinnetje te herstellen?

Bedankt!
 
Volgende keer die puntjes, en de rubbers waar ze in gaan, wat vaseline op doen.. gaan ze er makkelijker in en uit, en trek je ze ook niet kapot tijdens het losmaken
 
Laatst bewerkt:
Het plaatje spreekt voor zichzelf :) Kuipen van een CBR600F3 97:

[afbeelding]

Kheb zo'n 2 component polyester reparatiesetje met wat fibreglass, maar gewoon niet veel plaats aan de zijkant... Iemand ervaring met zo'n pinnetje te herstellen?

Bedankt!

ik repareer alles met Bison Kombi een 2K kunststoflijm

-probeer rondom beetje met een dremel uit te frezen, zodat je meer oppervlak hebt om te verlijmen en daarna leg je mooi een rupsje lijm erin

foto's spreken voor zich

succes

full

full

full
 
Met kunsstof lassen gaat de lak er aan de buitenkant niet af.
Repareer wel vaker kappen van motors,
Ben kunsstof lasser namelijk
Ik heb ook wel eens kuipdelen laten lassen bij een kunstoflasser maar dat kon je aan de buitenkant goed zien.
Ik moest deze plamuren en spuiten.
Hij deed dat met een leister met een mondje waar hij dan zo'n staafje in stak.
Doe jij het op een andere manier?
 
Opschuren en ontvetten, 2K spuit voor plasticreparatie halen (met een paar wegwerp tuitjes). Komt nooit meer los.

Bijvoorbeeld:

TOPFIXkopie_medium.jpg


Niet gaan lopen kutten met siliconenlijm, secondenlijm, papierlijm, houtlijm of andere eencomponent lijmen. Dit soort afgebroken dingen kom je wel vaker tegen, en ik heb liever dat mensen er zelf niets aan doen dan dat het volgescheten zit met secondenlijm of weet ik wat voor badkamerkit (nee, dat werkt niet B| ) en ik dat er vervolgens af kan gaan krabben voor ik het kan repareren...

Dus;

Licht opschuren > remreiniger oid eroverheen > 2K spuit pakken > lijmen > 10 minuten laten liggen > monteren.

Voorbeeldje van een paar jaar terug, zit nog steeds:

h4c3.jpg

jbm2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Opschuren en ontvetten, 2K spuit voor plasticreparatie halen (met een paar wegwerp tuitjes). Komt nooit meer los.

Niet gaan lopen kutten met siliconenlijm, secondenlijm, papierlijm, houtlijm of andere eencomponent lijmen. Dit soort afgebroken dingen kom je wel vaker tegen, en ik heb liever dat mensen er zelf niets aan doen dan dat het volgescheten zit met secondenlijm of weet ik wat voor badkamerkit (nee, dat werkt niet B| ) en ik dat er vervolgens af kan gaan krabben voor ik het kan repareren...

Dus;

Licht opschuren > remreiniger oid eroverheen > 2K spuit pakken > lijmen > 10 minuten laten liggen > monteren.

:} ...i agree....
 
Mek is het toverwoord, alleen te koop in de betere schildershandel.
Wel kankerverwekkend dus allen gebruiken buiten of goed geventileerd.

Niks kankerverwekkend. Wel gekmakend.

"Op grond van ervaring met andere weekmakers en oplosmiddelen is aannemelijk dat langdurige inademing kan leiden tot organisch psychosyndroom of OPS, beter bekend als schildersziekte."
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan