Pitbike apollo 125cc

Andresep

MF'er
19 jan 2020
35
3
Hallo
Ik heb een pitbike 125cc
Nu loopt die prima alleen af en toe blokkeert het tandwiel iemand enig idee hoe het kan? Bedankt alvast! (Nieuw in deze wereld😉)
 
Maar dan is het toch raar dat die af en toe wel prima werkt 😉
Je kan op die manier wel alles negeren wat er gezegd wordt, maar je zal toch echt dat blok open moeten gaan maken wil je verder diagnose stellen.

En, probeer je alle reaguurders te versieren ofzo? Je knipoogt zo verschrikkelijk vaak in al je berichten...
 
Maar dan is het toch raar dat die af en toe wel prima werkt 😉
Ik had vroeger een brommer, waar de ketting volgas rijdend vanaf liep en vast sloeg. Daarna reed hij met een andere ketting nog wel, maar maakte in de 2e versnelling een ratelend geluid. Na openen van de versnellingsbak bleek het tandwiel van de 2e versnelling 2 tanden te missen.
 
Indien mogelijk haal heel de ketting er af,zorg dat het achterwiel vrij van de grond komt en draai er met de hand aan,dit moet soepel gaan,,
controleer ook of er geen speling in zit.
Start de motor zonder ketting en probeer alle versnellingen als er dan niks aanloopt of geluid uit de bak komt,daarna controleer je de ketting
of er geen schakels vastzitten.
Kan wel filmpje maken maar waar kan ik die laten zien
You tube uploaden en dan hier plaatsen.
 
Ik had vroeger een brommer, waar de ketting volgas rijdend vanaf liep en vast sloeg. Daarna reed hij met een andere ketting nog wel, maar maakte in de 2e versnelling een ratelend geluid. Na openen van de versnellingsbak bleek het tandwiel van de 2e versnelling 2 tanden te missen.
Hij ligt op de werkbank donderdag even er in kijken of er iets afgebroken is ik vrees van wel want bij de olie leek ook iets in de opvang emmer te vallen.
 
20200123_195807.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: SP1R
Terug
Bovenaan Onderaan