PivotKit R1('02) OOK voor R6 ('03)

4 mrt 2003
158
0
Amstelveen
Na het weekend zal ik jullie niet meer lastig vallen met dit topic maar aangezien ik meer korting kan bedingen bij meer orders, wil ik jullie er even op wijzen dat onderstaand produkt ook voor de R6 modeljaar 2003 leverbaar is! Zie voor meer info PivotKit R1 topic onder hetzelfde forum.

full


Dus wie bestelt er mee?
 
en hoe doe je dat eigelijk met bestellen van die kits

Ik heb speciaal voor dit soort koopacties mijzelf maar eens een creditcard aangeschaft.
Ik heb slechte ervaringen met ingewikkelde geld overmaak transacties (twee keer mislukt maar wel 63,- euro moeten dokken aan bankkosten. Scheen normaal te zijn)!
 
en hoe ga je dat doen met andere mensen waar je dus meteen zoon kit voor besteld of ben ik de enige

Nee als het goed is doet Spyke ook mee en dan zal ik nog even exact de prijs bij ze opvragen (jij wil toch nog van die knipperhouders?) en dan als jullie akkoord gaan bestel ik en betaal ze. En omdat we allemaal van motorrijden houden kunnen jullie ze komen ophalen of we spreken ergens af... :9 Lijkt mij in ieder geval een beetje overbodig en duur om ze vervolgens weer apart op de post te doen naar jullie!
 
het is een grote site met allemaal race en straat tuning en een groot gedeelte waar je dus bijv de 2003 yamaha van jvdg ziet en dan kan je zoon set bestellen zodat je motor er precies uit ziet als de racer van jvdg en zo zijn er een helboel stickers te krijgen en ook een heleboel sets
 
het is een grote site met allemaal race en straat tuning en een groot gedeelte waar je dus bijv de 2003 yamaha van jvdg ziet en dan kan je zoon set bestellen zodat je motor er precies uit ziet als de racer van jvdg en zo zijn er een helboel stickers te krijgen en ook een heleboel sets

URL? '(

O.k te voorbarig sorry!
 
Terug
Bovenaan Onderaan