Plaats hier je gecrashte fiets foto's

ben jij nieuwsgierig naar crashpiccie

  • JA!

    Stemmen: 308 66,7%
  • Nee

    Stemmen: 15 3,2%
  • stiekum wel

    Stemmen: 32 6,9%
  • ik zeg nee, maar kijk wel ff

    Stemmen: 96 20,8%
  • wat een dom idee dit!!

    Stemmen: 11 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    462
full
 
Mijn vorige vervoersmiddel ;(
SR frontaal op andere scooter.
Ik met 40 km/u hij met ruim 90 km/u (geschatte snelheid door politie)
Volgende ambulancepersoneel dat aanwezig was, zou ik het niet overleven -O-
13gw.jpg

66lp.jpg

45uu1.jpg



Blijkbaar dus wel :+


Ongeluk die ik heb gehad met m'n huidige brommer, Yamaha TZR, zal ik binnenkort even posten, die staan op een andere pc.

Kan je verklappen, ziet er ook niet best uit :X

Mijn excuus dat het geen motor maar een scooter is :z
Nogmaals excuses voor de afmetingen van de foto's :Y
 
begin van dit schooljaar even mijn rsje met ongeveer 50 per uur in een vrachtwagen gezet, ik zelf heb er helemaal niks aan over gehouden, echt helemaal niks, helm zat een enorme deuk en scheur in, ik heb met mn hoofd vol een stalen dwarsbalk van de trailer geraakt, ben toen even buiten westen geweest en daarna weer opgestaan, wel een klein beetje geheugenverlies over het ongeval maar dit is dus het resultaat:
is.php


het is een brommertje, ik weet het, maja het is wel een gecrashte fiets :p
Nampus.
(crash was in Bergen op Zoom op het industrieterrein btw)
 
Laatst bewerkt:
M'n vrouw laten rijden 8-)

We reden in het buitenland, met 1 wiel van de weg en te snel gecorrigeerd, in de slip en via andere weghelft in berm daar 4x over de kop geslagen.

Auto was net 1jr oud en technisch los. Hij reed echter nog wel. :+
 
Tja en mijn plaatjes kent iedereen ook wel denk ik. Maar toch ff posten:

full

full

full


Oorzaak van dit leed was een dieselspoor midden in de bocht.
 
Motor naar Safe Rotterdam gebracht voor reguliere servicebeurt, 1 klacht dat de remmen nogal gleden en niet lekker beten.. Tijdens de testrit plaatst de monteur hem vol in de zijkant van een Mercedes die plots gaat keren zonder te kijken.

Dit was het resultaat

schade3-rf900rs2.jpg


schade2-rf900rs2.jpg


schade1-rf900rs2.jpg
 
Motor naar Safe Rotterdam gebracht voor reguliere servicebeurt, 1 klacht dat de remmen nogal gleden en niet lekker beten.. Tijdens de testrit plaatst de monteur hem vol in de zijkant van een Mercedes die plots gaat keren zonder te kijken.

Dit was het resultaat

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

RIP ;( Weer een RF minder, damn.

Hoe gaat dat in zijn werk als een monteur je motor sloopt?
 
Wil de persoon die fotos linkt vanaf een of ander MSN account die anders linken? Ik word hier knettergek van al die 'koppel je xp account aan je .net account' meldingen :P

Dader gevonden, het is Nampus !!!!
 
Mijn vorige vervoersmiddel ;(
SR frontaal op andere scooter.
Ik met 40 km/u hij met ruim 90 km/u (geschatte snelheid door politie)
Volgende ambulancepersoneel dat aanwezig was, zou ik het niet overleven -O-
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)


Blijkbaar dus wel :+


Ongeluk die ik heb gehad met m'n huidige brommer, Yamaha TZR, zal ik binnenkort even posten, die staan op een andere pc.

Kan je verklappen, ziet er ook niet best uit :X

Mijn excuus dat het geen motor maar een scooter is :z
Nogmaals excuses voor de afmetingen van de foto's :Y

:z :Z :W
 
Had dit plaatje nog op de PC. Is van iemand die onderuit is gegaan tijden Circuitdag Zolder Niveau 1 of 1+. Had er een foto van gemaakt omdat ik toen nog dezelfde bike had! Denk dat het aardig hard is gegaan! :N

full
 
RIP ;( Weer een RF minder, damn.

Hoe gaat dat in zijn werk als een monteur je motor sloopt?


Viel allemaal reuze mee, je tekend een akte van sessie waarbij alle gelden die de verzekering uitkeerd naar de garage gaan (in dit geval SAFE) en ik koos uit de showroom een nieuwe fiets. Aangezien je niets in te ruilen hebt krijg je een leuke korting.

Mijn fiets was 6mnd oud toen, dus kreeg van verzekering volledige nieuwwaarde *D
 
Vorig jaar juni gecrasht met mijn gloedjenieuwe Triumph Daytona 650.

full


Total loss, stukje frame waar standaard aan vast zit was afgebroken. Onderuit gegaan in bocht van klaverblad Heerenveen, lag waarschijnlijk iets glads op het asfalt...
 
Tijdens een MF weekeinde twee jaar geleden ging Motor freak onderuit in een bocht. Hij gleed over het asfalt en kwam met zijn nek tot stilstand tegen een staander van een onveilige vangrail...

Hij heeft het niet overleefd '(
De beste jongen was 22 jaar...
Mijn "geluk" was dat ik de dag ervoor op weg naar de camping waar iedereen toen verbleef zelf een ongeluk heb gehad. Daardoor dus geen getuige geweest van bovenstaand voorval (lag nog bij te komen in ziekenhuis).
full

zelf 3 gebroken ribben en schouderkapsel beschadigd.
 
330671


enige manier om een nieuwe 2006 te bestellen, je moet er wel wat voor doen!!!
 
Viel allemaal reuze mee, je tekend een akte van sessie waarbij alle gelden die de verzekering uitkeerd naar de garage gaan (in dit geval SAFE) en ik koos uit de showroom een nieuwe fiets. Aangezien je niets in te ruilen hebt krijg je een leuke korting.

Mijn fiets was 6mnd oud toen, dus kreeg van verzekering volledige nieuwwaarde *D


maar je zei toch dat die mercedes niet had gekeken voordat ie ging keren? dan is die eigenaar van de mercedes volledig aanrekenbaar voor de schade van je motor, en niet de garagehouder...

wel erg jammer van je motor... is wel een mooie
 
Terug
Bovenaan Onderaan