Poging tot diefstal

Birdboy

MF veteraan
20 jul 2006
1.466
12
Sinds 3 maanden woon ik in Amsterdam, en heb ik het geluk een ondergrondse parkeer garage tot mijn beschikking te hebben (dacht ik dan).

Loop ik vorige week naar mn motor, is ie opeens verplaatst en staat ie tegen een muurtje aan ipv op de standaard. Nou was ik natuurlijn niet blij, maar dacht dat ik wellicht de motor op iemand anders' parkeer plek had neergezet.

Kom ik vandaag naar beneden, ligt me contactslot er af :( :( :(

Ik heb er in ieder geval een extra slot omheen gezet. Ervanuitgaande dat de daders niet uit mijn gebouw komen (en dus geen pasje hebben om de grote 'auto deur' open te maken) is er nog hoop, aangezien het nogal moeilijk is om een motor met 3 sloten naar boven door de voetgangers deur te tillen.

Moest het echt even kwijt, mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik dat natuulijk graag.

Kunnen die klootzakken niet gvd van ander mans spullen afblijven... '(
 
misschien even contact opnemen met de politie en ook je burn inlichten.
Misschien de buren die je goed kent die er niks mee te maken hebben

als onzin reactie zou ik zeggen, pak een stoel, een dubbelloops en ik breng je het kratje bier wel...tis net vissen, gewoon wachten
 
mf knokploeg inhuren!

Prijs paar kistjes bier en wat burnouts op de stoep

full
 
Tip, ga niet in een hoofdstad wonen vooral niet Amsterdam.

Maar ff serieus kijk dat je hem ergens aan vast kan maken en evt een schijfremslotje met alarm regelen dat zal ondergronds wel aardig wat lawaai maken.
 
Dat alarm schijfrem slotje komt deze week!

Wellicht zijn er camera beelden, moet dat even nakijken met de woningbouw vereniging.

Er is helaas niks waar ik hem aan vast kan maken, dus moet het met alleen sloten doen...

Iig bedankt voor het medeleven!

Mocht ik de camera beelden krijgen gaan deze ook per direct MF op, en word de knokploeg ingeschakeld...

Ik vind het echt ZO kut dat sommige mensen niet gewoon eerlijk werk kunnen gaan doen...

:X :X :X
 
Tip, ga niet in een hoofdstad wonen vooral niet Amsterdam.

Maar ff serieus kijk dat je hem ergens aan vast kan maken en evt een schijfremslotje met alarm regelen dat zal ondergronds wel aardig wat lawaai maken.
TIP:
Koop dan helemaal geen motor, overal worden ze gejat -O-

Zodra de stad Amsterdam valt is het weer van ga niet in Amsterdam wonen.
En nee ik woon niet in Amsterdam en ja mijn motor is ook vorig jaar gestolen.
 
Laatst bewerkt:
gewoon grondanker de grond in boren, heb ik ook gedaan in de schuur van mn vorige huurhuis..
dacht er nog wel gezeik mee te krijgen wanneer ik weg wou gaan maar de woningcooperatie vond het geen probleem..
 
Laatst bewerkt:
Dat alarm schijfrem slotje komt deze week!

Wellicht zijn er camera beelden, moet dat even nakijken met de woningbouw vereniging.

Er is helaas niks waar ik hem aan vast kan maken, dus moet het met alleen sloten doen...

Iig bedankt voor het medeleven!

Mocht ik de camera beelden krijgen gaan deze ook per direct MF op, en word de knokploeg ingeschakeld...

Ik vind het echt ZO kut dat sommige mensen niet gewoon eerlijk werk kunnen gaan doen...

:X :X :X


purschuim in en en over je slotje en hij schijnt niet meer te werken helaas.
 
Wat een klotezooi! Hoop dat je videobeelden kan krijgen en er wat duidelijker wordt....

Grondanker is zeker een idee!
 
gewoon grondanker de grond in boren, heb ik ook gedaan in de schuur van mn vorige huurhuis..
dacht er nog wel gezeik mee te krijgen wanneer ik weg wou gaan maar de woningcooperatie vond het geen probleem..

Ben ik inmiddels ook van plan.

Wil eigenlijk daar de hele nacht wachten of ze terugkomen... Je bent gewoon zo machteloos. Of de motor ergens anders (waar ik niet echt op veiligheid vooruitga) of alsnog onrustig slapen.

:X
 
Grond anker en een goeie ketting :Y en gebruik je ouwe ketting om de vandalen mee te verwelkomen (is ie ook meteen gesmeerd :X
 
Als ze hem mee willen nemen, dan nemen ze hem mee. Een paar goede sloten zorgt wat voor vertraging, maar meenemen zullen ze hem. Diefstal loont. Ben al twee keer de lul geweest, dus weet er helaas alles van. :(
 
gewoon grondanker de grond in boren, heb ik ook gedaan in de schuur van mn vorige huurhuis..
dacht er nog wel gezeik mee te krijgen wanneer ik weg wou gaan maar de woningcooperatie vond het geen probleem..


Same hier. En ik heb het er niet bij 1 gehouden _O-
 
Grond anker en een goeie ketting :Y en gebruik je ouwe ketting om de vandalen mee te verwelkomen (is ie ook meteen gesmeerd :X
_O-

smeren is bij een oude ketting ook wel erg nodig.

Maar serieus, ik zou echt zo'n beetje elke 5 minuten gaan checken.
Blijkbaar zijn het geen echte pro's, anders hadden ze hem wel in 1 poging weggekregen.
 
Als je in de buurt van het Centraal station of Amstelstation woont, kun je je bike daar in de fietsenstalling zetten.

Is een bewaakte stalling, maar 's nachts gesloten.
 
Bouwlamp sensor neer hangen die alleen op jou motor gericht staat. Alleen dan de lamp bij jou in de slaapkamer ophangen. Soort van anti diefstal wekker service. Knuppel naast het bed en klaar is kees.

Hoef je tenminste niet de hele nacht wakker te blijven.
 
Bouwlamp sensor neer hangen die alleen op jou motor gericht staat. Alleen dan de lamp bij jou in de slaapkamer ophangen. Soort van anti diefstal wekker service. Knuppel naast het bed en klaar is kees.

Hoef je tenminste niet de hele nacht wakker te blijven.

Helaas zit de garage onder de grond en ik een paar verdiepingen er boven (flatgebouw...).

Het is dat ie inde verkoop staat, maar op de volgende gaat een dik alarm zitten, en keiharde diefstal verzekering tegenaan.

Het is toch te gek voor woorden dat je motor in je eigen garage (al dan niet gedeeld) niet veilig meer is :(

Als ik ze vind...
 
Iemand die ik ken woonde ook net in zo een flat open met een pasje in amsterdam.
Als nog werden er diverse auto radios gestolen onder dat dure huis....
Erg kut allemaal en erg zonde want je bike stond te koop toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan