Polijsten

sjafiek

Rookie
3 aug 2005
21
0
ik heb een vraag bij welek grofheid (p) krijg ik de krassen er zo een beetj uit...?
 
Ik begin altijd grof voor te schuren (zeg korrel 180 waterproof) Dan in 1x naar korrel 320 waterproof. Daarna maak ik de volgende lijst af:
- 400
- 600
- 800
- 1200
- 2000 (als je dat kan krijgen)

En daarna met belgom alu of een polijstschijf en groene pasta. Resultaat is echt heel erg bling bling en lamme handen *D
Hoop dat je er wat mee kan!
 
Ik begin altijd grof voor te schuren (zeg korrel 180 waterproof) Dan in 1x naar korrel 320 waterproof. Daarna maak ik de volgende lijst af:
- 400
- 600
- 800
- 1200
- 2000 (als je dat kan krijgen)

En daarna met belgom alu of een polijstschijf en groene pasta. Resultaat is echt heel erg bling bling en lamme handen *D
Hoop dat je er wat mee kan!
ik heb zelfs 2500 *D
 
ik heb een vraag bij welek grofheid (p) krijg ik de krassen er zo een beetj uit...?

Nog 1 keer dan ;)

Dit even lezen en volgen, geeft dit:

full

full


En de Grofheid, tja dat ligt eraan hoe diep de groeven zijn, maar meeste is hier nu al wel gezegd, moet lukken dus!
 
Kan idd verschil in zitten per velgen soort(de één wil beter en de ander minder snel,maar het wil wel)

Schuren,gewoon weer opbouwen en steeds fijner vervolgens polijsten is de manier!!

Machinaal vlakschuren zoals op die tank?krijg je dus van die haaltjes die je in de glans ziet...niet doen dus.. :+

Rotatie schuren wil wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan