Politie op SP2

Kan geen foto zien. |(

[Edit]

Je ben iets te snel voor mij, foto weggehaald en linkie geplaats?

[Edit]
 
Hier dan

SBR40_Police%20SP2.jpg


Is wel belabberde kwaliteit
 
Zelfs de politie rijdt op een Honda SP2 :)
Lijkt me wel wat staande gehouden worden door een motoragent op een supersport, als hij me voorbij komt tenminste })

En jij denkt dat je die jongens voor kan blijven ?
Volgens mij kun je dat op de openbare weg wel vergeten. Die motoragenten kunnen pas echt rijden. Weet ik hoeveel circuit-trainingen en vro's per jaar in de baas zijn tijd en dan nog dagelijks meerdere uren per dag op de motor.

Ik wil ook
 
Op donderdag 17 juli 2003 14:18 schreef * *D roopy** het volgende:Hij is wel mooi,maar als je aangehouden word, maakt het mij
niet zoveel uit waar hij op rijd. Het is altijd K*T })

Allemaal transeksuelen dus, die agentjes die jou aanhouden ;)

Zo'n fiets is weer eens wat anders dan een :X
 
En jij denkt dat je die jongens voor kan blijven ?
Volgens mij kun je dat op de openbare weg wel vergeten. Die motoragenten kunnen pas echt rijden. Weet ik hoeveel circuit-trainingen en vro's per jaar in de baas zijn tijd en dan nog dagelijks meerdere uren per dag op de motor.

Ik wil ook

Ben ik niet met je eens. Ik vind vaak dat KLPD/Motor agenten wankers zijn (en in NL en in GB) en alleen omdat ze wat cursussen gehad hebben wil niet zeggen dat ze uitstekend kunnen rijden, anders waren ze geen politie agenten maar MotoGP/SBK of wat dan ook voor race rijders. Ze kunnen veilig rijden, dat wel, en in alle weers omstadigheden, en ze maken idd uren zat op de motor, maar echt racen zoals sommigen 'recreatie' rijders kunnen - daar twijfel ik aan.

Maar goed, weer ff on-topic, het verbaasd me niet dat de Britse politie de SP gebruiken (als het waar is) want ze hebben het al eerder gedaan met Fireblades. Maar het is alleen plaatselijk hé, niet landelijk. Ze kiezen de 'hot-spots' en daar rijden ze op die motoren rond - de Pans en BMW's kunnen de R1's en wat dan ook niet bijhouden, dus, if you can't beat them, join them.

Gelukkig doen ze dat (nog) niet in NL.
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 17 juli 2003 15:38 schreef cham2 het volgende:Gelukkig doen ze dat (nog) niet in NL.

Toch wel. Ze hebben in ieder geval een paar jaar geleden eens een agent op een Honda Blackbird gezet (de motor die BIJNA 300 liep). Stond een verhaaltje in de MOTO73 ofzo van een vent die aangehouden was door die agent. '(
 
Toch wel. Ze hebben in ieder geval een paar jaar geleden eens een agent op een Honda Blackbird gezet (de motor die BIJNA 300 liep). Stond een verhaaltje in de MOTO73 ofzo van een vent die aangehouden was door die agent. '(
Dacht dat dat ding was geknepen tot 100pk ofzo :?
 
Zorg maar dat je in Frankrijk niet achterna gezeten wordt....als we het over bekwame motorcoppers hebben! Die knakkers hebben een eigen stunt- en een eigen raceteam. Komen onder andere uit in endurance races, en doen het daar helemaal niet verkeerd!
 
Komt niet vaak voor denk ik ,dat ze zòn motor hebben om iemand te pakken.
Laats reed ik op de A4 Leiden -Denhaag met een lekker vaartje (180) en ik houd altijd mijn spiegeltjes in de gaten ,maar nu kwam er een zwarte volvo in de verte mij inhalen. Hij was nog te ver weg om mijn nummerplaat te lezen dus ik gaf een streepje gas naar de 200.. Even wachten .... shit ,hij werd weer groter in mijn spiegel....Toen kreeg ik het een beedje warm (zou een politie zijn ?)
Ik wilde niet afwachten dat ik met 200 ingehaald zou worden door een politie volvo en draaide mijn rechterhandsvat tot aan het einde. Ik heb zòn 5 minuten op 11.000 toeren in mijn 6 op linkerbaan gereden. Volvo weg ! 8-)
Die dag heb ik ontdekt hoe hard een cbr werkelijk kan. :P
(harder als een volvo) :9

I love it !!
 
Hé Hans,

Inderdaad, het ziet er wel heel erg 'cool' uit, maar ik ben blij dat ze hier niet rijden, alhoewel, als ze je willen pakken, dan lukt dat toch wel. Daarom rijdt ik altijd precies volgens de regels O-)

Maar ik kan me ook nog een politieblade herinneren, zal we ff zoeken op het net.

Groetjes Willi,



"Is inderdaad ook "leuk" maar ga toch voor de Honda :p" HAHAHAHAAHAHA !!!! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan