Poll "Hoe merkentrouw ben jij..."

Hoe merkentrouw ben jij (volgende motor)?

  • Als het nieuwe model maar mijn merk is!!!

    Stemmen: 10 12,3%
  • Als een nieuw model mij niet aanstaat, blijf ik mijn huidige

    Stemmen: 0 0,0%
  • Sommige details mogen best uit de toon vallen.

    Stemmen: 2 2,5%
  • De motor moet wel mooi zijn, anders stap ik over.

    Stemmen: 24 29,6%
  • Alleen als het nieuwe model oogverblindend mooi is blijf ik

    Stemmen: 6 7,4%
  • Het merk boeit mij niet zo, als de service die de dealer gee

    Stemmen: 22 27,2%
  • Ik ben wel eens vreemd gegaan.

    Stemmen: 11 13,6%
  • Elke keer een ander merk, beetje variatie!

    Stemmen: 6 7,4%

  • Totaal aantal stemmers
    81
Met altijd al fan geweest van de Yamaha R-series maar zodra ik ervaring en cash genoeg heb komt er toch een MV agusta.
 
Knaakie, Blade10 zit ee 2004 R1 te overwegen.. kan je hem (op het forum) niet wat materiaal tonen om hem te overtuigen??? :P ;)

Tuurlijk als het contract er niet had geweest dan hattie er al gestaan

Blade10 kan er gewoon 1 bestellen want hij gaat er geen spijt van krijgen. :9~
 
ik ben eerder een hondafanaat, maar zeg nooit nooit................
dus altijd ga ik eerst af op een honda maar als er ooit eens een andere schone voor mn neusje zou staan, zou ik het niet laten.... ;)

Mijn topic heeft dus rechtstreeks met mijn situatie te maken, ik ben ERNSTIG aan het nadenken Honda de rug toe te keren na 26 jaar...

Wat zou jij doen als je een motor nieuw hebt gekocht, nog maar 20.000 km hebt gereden en de tweede VETTE motorschade dient zich aan!?

Sander (Haga-San), je zou wel eens gelijk kunnen krijgen! Na 27 jaar keer ik HOOGSTWAARSCHIJNLIJK terug naar mijn roots...

In 1976 - ook een GIGA zomer trouwens - was mijn eerste motor een nieuwe (2-takt) Yamaha. Een RD200, wow wat was dát snel t.o.v. mijn brommer :} (het gevoel kan ik me nog voor de geest halen...). Wel 22 pk en met een reed-valve. Ik heb er alleen nog een zw/wt fotootje van maar goed, internet is groot dus hier is dezelfde.

full
 
maakt me geen fluit uit wat er op het motorblok staat (hou niet van plaatjes op mijn tank) en rij op honda en Soes, had tot afgelopen weekend nog een yamaha ook, maar die is nu weg. Boeit me niet echt welk merk het is, als het maar rijdt. En voor nieuwe motoren heb ik geen geld over, hou meer van brikken.
 
Ik ben al vanaf mijn twaalfde helemaal weg van KAWASAKI!!! En nou heb ik er #$%!#&^$ nog steeds geen gehad |( |( |( (wel 4 Honda's en een Yamaha :X )
 
Om de 1 of andere reden blijf ik voorlopig wel bij Yamaha (en Enfield ;) ), ze brengen gewoon -in mijn ogen- de mooiste motoren op de markt die nog enigzins betaalbaar en betrouwbaar zijn en waarbij het verbruik de pan niet uitswingt.
 
Ik had eerst een Suzuki, ik heb nu een Suzuki en mij volgende motor wordt een....Suzuki natuurlijk
 
ik mis een optie in de poll:

Als een nieuw model mij niet aanstaat, blijf ik mijn huidige motor rijden totdat er wel een mooi model uitkomt.

Daar zou ik dan voor hebben gestemd.

Ed, kijk even naar de poll. Er stond een optie in waarop toch niet werd gestemd dus heb ik jouw optie toegevoegd...
 
Ik koop waar ik me lekker bij voel. :9
Daarbij speelt de merkbeleving wel een rol, hetzij een ondergeschikte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan