Als er geen politie bij is geweest, kun je altijd nog een valse aangifte doen.
Motor op een rustige kruising neergooien, auto van vriend/kennis erbij met een deuk erin, aangifte doen van ongeval waarbij jij natuurlijk voorrang had.
Je betaalt de eigenaar van de auto, de verzekering van de auto betaalt jou schade..... wordt vaak gedaan, en zolang je het maar goed doet....
Stuk goedkoper dan zelf schade betalen.
Ik deel idd zijn mening Poohbeer.Op 2001-08-03 17:40, schreef RAYF4:
Als er geen politie bij is geweest, kun je altijd nog een valse aangifte doen.
Motor op een rustige kruising neergooien, auto van vriend/kennis erbij met een deuk erin, aangifte doen van ongeval waarbij jij natuurlijk voorrang had.
Je betaalt de eigenaar van de auto, de verzekering van de auto betaalt jou schade..... wordt vaak gedaan, en zolang je het maar goed doet....
Stuk goedkoper dan zelf schade betalen.
Het is idd heel slecht, maar ja soms kan het niet anders
Was maar grapje hoor J.W.. no way dat ik nog een ander ze fiets aanraak.
Als 'k me eige al 2 keer op 2 maand tijd plat leg, blijf'k liever me me fikken van andermans goed.
RAYF: dat trucje kan natuurlijk alleen maar als jij alleen schade hebt.. aangezien die *censored* auto ook een aantal deukies had, gaat die vlieger niet op.
Wat is er gebeurd?
Volgende:
schade: cockpit in puin, handvat heeft andere hoek met stuur gekregen, rechterflank zware krassen, linkerflank ook krassen (don't ask).
Al bij al is de schade niet afschuwelijk, maar pooh heeft zowiezo niet veel centen en heeft net een nogal kostelijke ongeplande grap met de auto achter de rug. Repareren is er de eerste maanden niet aan dus.
en J.W, als'k me motor terug heb ga jij maar een '95er CBR600 huren.. ik wil dat ritje!!
hehe, hopen doet zotten in vreugde leven zegt men hier altijd RAYF4
hierbij de pics.
Dat zwarte ding waar het contact inzit is gebroken btw, staat net niet op de foto.
Wie durft een educated guess doen naar de kosten?
_________________
Mijn Suzuki GSX-R600 My brothers high performance car
[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-08-03 18:32 ]
Als ik het goed begrijp ben jij aan het inhalen terwijl die "lul" net wil oversteken (vanaf zijstraat/inrit?) volgens mij zit jij dan toch gewoon fout of niet?
Op 2001-08-03 18:36, schreef J.W:
Als ik het goed begrijp ben jij aan het inhalen terwijl die "lul" net wil oversteken (vanaf zijstraat/inrit?) volgens mij zit jij dan toch gewoon fout of niet?
Euhh nee, puur theorie zit ik goed, ik MAG daar voorbijsteken! Die lul moet uitkijken of de baan vrij is voor ie er op draait.
MAAR, ik ging een hele file voertuigen voorbij en de eerste in die file gaf die eikel voorrang.. dat zal zeker niet in m'n voordeel spelen vrees'k.
_________________
Mijn Suzuki GSX-R600 My brothers high performance car
[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-08-03 18:44 ]
Mijn fiets ziet er nu o.a. zo uit:
rayf4: jezus, wat heb jij meegemaakt joh? Achterkant rechts geraakt en de tank links?! Pijnlijke zaak.
J.W: zoals je op boehoe.gif kan zien komt die 'lul' (noujah, vond het ook erg ma kom) van een parkingetje afgereden (parralel aan de hoofdbaan)
Ik heb ZEKER voorrang op die baan, ik mag ZEKER inhalen op die baan.
Enige dat mij zorgen baart is het feit dat ik een hele resem auto's voorbij ging en dat de eerste in deze rij auto's voorrang verleende aan die lul.
Jeroen, dit is aangegeven aan verzekering en zei zouden het nodige doen. Wel irritant is dat tegenpartij van dezelfde verzekering is (dus sneller ieder eige schade bij twijfel) maar ik reken erop dat mijn makelaar het voor het gerecht sleept indien nodig en het nodige doet.