Poohbeer's motor is nu echt R.I.Pieces ;((((((((((

Idd , slim verzonnen moet ik zeggen. Gaat waarschijnlijk beter lukken dan die gast met zijn lanparty ;)
 
Gepost door poohbeer Dinsdag 7 Augustus 2001 - 21:52
ik heb poohbeer bereid gevonden om het geld van Belgische bestellingen op zijn rekening te laten binnenkomen.
Dat zegt ie helemaal correct

Voor de Belgjes: ik ben bijna gans de dag bereikbaar via ICQ (UIN: 14410101).

RAT })
 
Wat voor werk doe jij dan pooh, dat je bijna de hele dag op icq zit?
Dat werk moet ik ook :P
 
Broer heeft motor weggedaan dus zeker ben'k niet, maar denk niet dat de vork of iets krom stond.. heeft broertje niks van gezegd dus.

'k Ga inderdaad even de verzekering afwachten. 'k Zit nu wegens brakke auto en andere tegenslagjes effectief net niet bankroet :)
Heb vandaag wel opslag gekregen (zonder vragen) :) dus da's wel positief (al zijn het natuurlijk peanuts).

Ik weet trouwens dat de dealer alles nieuw rekent.. moet ook, ik hoop op verzekering :) Er is ook opdracht gegeven om nog niet te beginnen met reparatie dus dat zit wel goed.

Tweakers gedoe zal trouwens niet veel opbrengen. Ik doe't gratis en veel Belgische tweakers met intresse voor die tweakzooi zullen er toch niet zijn.
Zo alles weer beantwoord denk'k :)
 
Als dat nu een beetje gaat lopen rijd pooh binnenkort deze
gsxr1000_kl0.jpg


de GSX-R 1000

[ Dit Bericht is bewerkt door: Duncan_206 op 2001-08-07 22:06 ]
 
Rat? heb je't over m'n fiets of mij? Ow, over mij.. ok dan. :)

Eneeuhh.. ik doe echt kutwerk.. noujah, best leuk werk eigenlijk.. ik doe gewoon quasi niks. Alleen het loon is niet erg lekker, de job is niet wat ik graag zou doen (telefoontjes beantwoorden van klanten die iets willen weten/bestellen uit de blackbox (www.blackbox.be) catalogus. HEEL erg weinig te doen tegenwoordig dus veel i'net :) We hebben op de vestiging waar ik zit ook geen chef die ons in't oog houdt dus je kan je voorstellen dat het wel erg relax werk is (toffe collecga's ook).
 
Hehe, leuke fiets, die 1000 maar lijkt me niet de ideale motor voor beginners als ons. :)
 
Om te weten of de verzekering betaald of niet, zal'k toch nog een poosje moeten wachten vrees'k.. en of het goed komt hangt van deze beslissing af :)
 
We gaan uit van het positieve, dus dat je gewoon geld krijgt van de verzekering. :)

Anders ;(
 
[trap na modus]Daarom ben ik ook begonnen met een 3000,- chopper waarbij je het verschil niet zag tussen voor- en na de valpartij[/trap na modus]

de meeste beginnende motorrijders (50- jaar oud) gaan de eerste periode onderuit... '(
 
[trap na modus]Daarom ben ik ook begonnen met een 3000,- chopper waarbij je het verschil niet zag tussen voor- en na de valpartij[/trap na modus]

de meeste beginnende motorrijders (50- jaar oud) gaan de eerste periode onderuit... '(
Hej Bert, ook weer terug? Tijd niet gezien hier. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan