Post hier de favo foto van je fiets

kijken oftie nu lukt:

hon-cbr600-00-bikepics-03201.jpg


[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-06 11:42 ]
 
hon-vfr750-94-bikepics-03203.jpg


nog een poging dan, zo moet het lukken.. :)

Dit is dus zoals ik hem gekocht heb, standaard uitlaat. foto's erboven laat de mooie hoge J&S uitlaat zien.

_________________
Mijne is een VFR uit 94', dynojet en J&S carbondemper. Er volgt nog K&N en andere leukigheden.. :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-06 14:33 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: Unstable op 2001-06-06 14:42 ]
 
Jezus jongens zo blijf ik aan de gang. })

Unstable je moet je voorgaande berichten gewoon ff editen dan zie je gelijk wat ik aangepast hebt en dan heb je ook gelijk door hoe het moet.

J.W
 
kheb 'm door J.W. thnxs for the help. Ik zat dus ff fout met die url.. :)

Komt allemaal goed nu, maar dit is dus eindelijk mijn fiets..
 
Heee! Unstable

[ img ]http://plaats.hier/URL.com/van.plaatje[ /img}

maar dan zonder de spaties. Voor het url ga je gewoon ff op het plaatje staan wat je wilt posten. Naar eigenschappen van pic. en ff het adress overnemen en tussen de IMG's plaatsen! ;)

Ik snap wel waarom Unstable het fout doet, aangezien de Saint het verkeerd voorzegt. |(

Maar denk nu wel dat je het snapt Unstable, anders stuur maar een pmtje.

J.W
 
Nog een foto'tje de eerste dag dat ik 'm had, 24/07/00, inmiddels staan er 21.000 km meer op de teller.
hon-cbr600-00-bikepics-03202.jpg


Eind deze maand gaan we dus naar Assen en daarna door naar de Noordkaap (Noorwegen) dus over een paar maanden staan er zo'n 40.000 op de teller.
foto'tje van SCHNAPPON frame-slider die hoop ik nooit gebruikt zal worden, maar als dat wel het geval is me in ieder geval zo'n 2000 npiek bespaart....
hon-cbr600-00-bikepics-03200.jpg

Nog een vraagje; i.v.m. ons reisje wilde ik voor vertrek uit Assen naar Noorwegen m'n motor nog z'n 24.000 km beurt geven.
Volgens Safe Groningen kost dit minstens fl.750,- terwijl ik er hier nog geen 400 piek voor hoef te betalen.
Is dit een normaal tarief ??
Ik denk dat ik het toch maar hier doe.....

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-06 15:45 ]
 
spaties tussen en de url

Fraai trouwens, dat zwart met rood!


[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-06 15:46 ]
 
J.W. , wat doe ik fout ???
je moet de directe url van het plaatje tussen img en /img stoppen, bijvoorbeeld :


[img"]http://bikepics.com/pics/hon-cbr600-00-bikepics-03200.jpg[/img"]

Als je de " weghaalt dan krijg je het plaatje/foto te zien.
Je kunt gewoon de eigenschappen van het plaatje opvragen d.m.v rechtermuisknop op het plaatje te klikken en dat url die daar staat gewoon te kopieren en plakken in een post.
Je deed net steeds de directory posten waar je plaatjes stonden en niet de plaatjes zelf.

_________________
Er zijn geen betere merken, alleen maar betere motorrijders!



[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-06 15:51 ]
 
Mooi fietje van RAYF4. Wat ik me afvraag, is het daar in Baskenland nog een beetje mooi rijden? Ik denk stiekum van wel als ik zo de foto van de CBR en de haven bekijk. :9~
 

Reken maar van yes goedheiligman !!!

Lees mijn post maar bij de afdeling Supersports topic Acceleratie......
Ik ben geabonneerd op MOTOR, en als ik iedere keer lees dat de favoriete bocht van bijna iedereen een op- of afrit of klaverblad is heb ik toch wel medelijden met jullie.
Toen ik nog in Vlaardingen woonde (6 jaar geleden) zag ik het nog niet zitten om een pak geld neer te leggen voor een sportfiets, zeker niet nadat een vriend van me zich doodreed op de ringweg rond Rotterdam.
Deze omgeving is gewoon de natte droom voor iedere sportrijder, behalve dat het weer hier in Baskenland niet zo mooi is als in het zuiden van Spanje.
We hebben hier schitterende kustwegen (alleen errug druk bij mooi weer), bergwegen (bijna niemand bij mooi weer), de meeste radarcontroles worden van tevoren aangegeven met verkeersborden en iedereen rijdt te hard.
Benzineprijs momenteel rond de twee piek/liter Euro, wegenbelasting 100 piek/jaar/w.a. verzekering 1.100 piek/jaar (duur!!).
Ik zal eens foto's maken van onze fav. bergwegen en ze hier posten.

Tot vier jaar geleden haalde je hier je motor-rijbewijs door met een scooter een absurd makkelijk parcourtje te rijden op een parkeerplaats!!!
Nu is dat gelukkig niet meer zo, want het gevolg was dat iedere eikel met rijke ouders met een bloedgang de bocht uitvloog met z'n verjaardagskado.

In ieder geval, als jullie ooit in deze buurt komen, geef me een gil !!
 

AAAiiii..... RAYF4..... gaaf hoor. Ik ben wel een beeje jaloers hoor ;)
Maar ach.. you can't have it all. Ik ga in September naar Italie en hoop daar ook lekker te kunnen gummen.

Heee! Unstable

[ img ]http://plaats.hier/URL.com/van.plaatje[ /img}

maar dan zonder de spaties. Voor het url ga je gewoon ff op het plaatje staan wat je wilt posten. Naar eigenschappen van pic. en ff het adress overnemen en tussen de IMG's plaatsen! ;)
 
rayF4: hebbie geen logeerkamertje ofzo? :)

foto plaatsen: ['img]http://www.link.to/foto.jpg[/img']
(de ' weghalen)

 
Ik heb ook een plaatje waarbij ik op mijn GSXje 750F een burnoutje maak.
Als het goed is moet er nu een foto staan :

tmp5.JPG






[ Dit Bericht is bewerkt door: Emp op 2001-06-06 22:07 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: Emp op 2001-06-06 22:14 ]
 

Oep.... loopt the Saint nu weer fout voor te zeggen... ;) Vandaar dat vroeger niemand wilde spieken bij mij! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan