Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En gauwer omdonderenNee, zodat ze rechter staan en dus minder ruimte innemen.
En als je hem andersom zetNee, zodat ze rechter staan en dus minder ruimte innemen.
Daar wordt je kuipruit, tank en zadel/kontje niet mooier van en het is ook zo'n gedoe om het ding op z'n kop te krijgen.En als je hem andersom zet
Ziet er netjes uit zo!! Hoe gaat het met krassen?
Met name met verrijden van dr hefbrug met stalen wieltjes, die geeft wel krassen denk ik?
Ik zit zelf ook te twijfelen tussen een coating of pvc. Vraag me af bij welke keuze je het minste last hebt van krassen.
En lasspetters kan pvc dus tegen?
Als je met hout knutselt moet je zéker eens de Japanse zagen proberen. Geven een heel fijne zaagsnede en weinig splinters.Bekijk bijlage 1571199
Bekijk bijlage 1571200Bekijk bijlage 1571202
en nu weer klaar met aanpassen garage, extra blad voor afkortzaag, ladeblok uit de net vervangen keuken
extra brede lade onder werkblad gemaakt.
werkblad voor klein prutswerk welke onder grote werkblad kan worden gestoken (net onder de lade)
werkblad voor losse cirkelzaag hangt ook, cirkelzaag onder een blad gemaakt om als tafelzaag te dienen.
onderstel voor afkortzaag opgehangen.
kortom tegenwoordig knutsel ik meer met hout en meubeltjes dan aan de motor -dat ding moet het gewoon doen en doe ik alleen basisonderhoud - olie - remmen - ketting
garage 6,50 X 2,60 en is de helft van een voormalige tussenwoning, slechts 2 huizen in de hele wijk met garage
vloer 1cm dikke hardkunststof platen - recyclespul - en deel bij werkbank nog voorzien van underlayment
verlichting oud type ledbuizen, overschot van het werk, deze werden allen weggegooid
1cv radiator tegen de ergste kou bij verwarmen indien nodig met electr kacheltje
en ja er staat inderdaad een scooter achter in de garage Kymco People S laatste half jaar gebruikt om naar het werk te gaan
nu eigenlijk niet meer echt nodig en kijk volgend jaar wel of ie blijft
onder het doek staat de dikke brommer
Misschien beetje off-topic maar kan je of iemand anders me iets meer vertellen over het gebruik van paddock stands?Gewoon een bok kopen dan staat die rechtop neemt de minste ruimte in
Als je een beetje handig bent haal je zelf de wielen eruit om nieuwe banden te (laten) monteren.Misschien beetje off-topic maar kan je of iemand anders me iets meer vertellen over het gebruik van paddock stands?
Ik lees o.a. dat je daarmee voorkomt dat je banden vervormen. Maar waarom zie ik dan geregeld dat ze alleen achter gebruikt worden?
En hoeveel dagen/weken kan de motor gewoon op de standaard staan? Als ik bijvoorbeeld een keer in een regenachtige tijd de motor een week in de garage laat staan..
Welke voordelen hebben paddock stands nog meer buiten de ruimtebesparing doordat de motor rechtop staat en het makkelijker kunnen smeren van de ketting?
goed ideeAls je met hout knutselt moet je zéker eens de Japanse zagen proberen. Geven een heel fijne zaagsnede en weinig splinters.
Even apart hier op reagerenWat voor timmerwerk heb je gedaan?
Banden vervorm is onzin zeg ik. Duw er voor de winterstop een halve bar extra in en klaar. Ik heb motoren die al heel wat langer stil staan en ook nog steeds geen platte kanten hebben. Mijn racer met zachte slicks zou daar misschien last van kunnen krijgen.Misschien beetje off-topic maar kan je of iemand anders me iets meer vertellen over het gebruik van paddock stands?
Ik lees o.a. dat je daarmee voorkomt dat je banden vervormen. Maar waarom zie ik dan geregeld dat ze alleen achter gebruikt worden?
En hoeveel dagen/weken kan de motor gewoon op de standaard staan? Als ik bijvoorbeeld een keer in een regenachtige tijd de motor een week in de garage laat staan..
Welke voordelen hebben paddock stands nog meer buiten de ruimtebesparing doordat de motor rechtop staat en het makkelijker kunnen smeren van de ketting?
Hele mooie ruimte met genoeg daglicht.Voor het eerst sinds begin verbouwing weer gesleuteld, dus hij mag nu hier als sleutelplek!
Bekijk bijlage 1584278