Post hier je Dynojet-uitdraai

Als je een paar weken geduld hebt, laat ik je weten hoeveel mijn R6 erbij wint.
Ik wacht nog even op het verzekerings geld.
De plastiek aan de achterkant moet ook nog allemaal vervangen worden.
Eens de motor er terug netjes bij staat, maak ik een afspraak voor een testbankrun.

Is er iemand die mij kan vertellen bij wie ik best ga?
Ik woon tegen de grens met Hollands Putte.

Ik wacht zowiezo nog ff want 28 okt mag ik me R6 pas ophalen (25kw af)
Ik was het van plan bij Ruud in Goes te laten doen :)
 
Ik denk dat je daar heel goed zit. Heeft trouwens ander injectie module Rapid Bike.
Denk dat je beter iets meer geld uitgeeft aan die module. Kan je eventueel de ontsteking nog geloof ik mee regelen. Maar last but not least. Met een simpele verandering met een kabel kan je die meenemen naar een andere motor in tegenstelling tot de PCIII
 
Ik denk dat je daar heel goed zit. Heeft trouwens ander injectie module Rapid Bike.
Denk dat je beter iets meer geld uitgeeft aan die module. Kan je eventueel de ontsteking nog geloof ik mee regelen. Maar last but not least. Met een simpele verandering met een kabel kan je die meenemen naar een andere motor in tegenstelling tot de PCIII
Zal eens naar zijn site gaan zien
misschien vind ik daar meer info
 
Vorige week zaterdag bij mobu motors op de bank geweest.
De rf is voorzien van een viper demper, voor de rest standaard.

Toch nog goed voor 120,1 pk met 90,6 nm op het achterwiel.

Helaas heb ik geen scanner in bezit, maar jullie geloven het vast wel ;)
 
Met mijn SV650S (model 2003) had ik de volgende waarden. Heb alleen een Bos systeem gemonteerd.

75 pk bij 8628 tpm en 66 Nm bij 6970 tpm aan het achterwiel. Hij staat, ondanks wat afstelwerk van Marc Hoegee, nog steeds te rijk (air-fuel tussen 11 en 12). Misschien als ik ooit in mijn rijke dagen kom, koop ik een PCIII om het zaakje helemaal goed te krijgen. :)
 
mijn CBR1000RR dyno run bij het Arrow team op de Ten Kate dag,maar ik geloof dat de bank daar een beetje te veel aan geeft.Arie molenaar kwam niet verder dan 163 op het achter wiel bij Arrow Ten Kate 172 op het achterwiel.
Heb een full arrow superbike systeem met power commander
118076
 
Laatst bewerkt:
Staat ook in het blad Motor, ze hebben de Ten kate blade op de dyno gehad bijRuud Fredriks er kwam 185 pk uit ipv de 200 pk.Tja het is nog meer dat zat
 
Dus bij tenkate als je een beetje wil klooien met de cijfers :+

Niels, dit is de manier om Max voorbij te gaan met power :+
 
mijn CBR1000RR dyno run bij het Arrow team op de Ten Kate dag,maar ik geloof dat de bank daar een beetje te veel aan geeft.Arie molenaar kwam niet verder dan 163 op het achter wiel bij Arrow Ten Kate 172 op het achterwiel.
Heb een full arrow superbike systeem met power commander
(Afbeelding)

Arrow systeem op een Arrow bank, je moet nog wat kunnen verkopen :X ...
 
YelloHello,

Mijn TRX850 99'er, standaard 82Pk en 86NM volgens Yamaha.
Met een OVER Race uitlaat systeem, Factory kit, Schuim luchtfilters, cilinder inhoudt vergroot.

dyno_trx_over1.jpg


dyno_trx_over2.jpg




FaDen
 
104_0494.JPG

verzamelstaat van de laatse run met een oude toen de x11 nog standaard was.
duidelijk het verschil te zien tussen mijn standaard waarden(roze lijn)en die waarden met het akrapovic systeem(rode lijn)

't zijn altijd moment opname's dit soort vermogensruns...ook ik heb al eens een piek gehad van ruim 142 achterwiel pk's....anyway..'t blijft leuk.
 
Heb wel een uitdraai van 'een' standaard zx-10, de experts weten vast wel wat je erbij moet tellen met een K&N en een viper :?

full
 
Vandaag de motor terug op de testbank gezet.
Bleek in de lage toeren veel te arm en in de hoge toeren veel te rijk te staan.
Staat nu volledige laser onder en K&N luchtfilter +PC III
bij de eerste run stond de PC III er nog niet op

ff 2 uitdraaien posten
full
 
full

deze run is genomen na het opzetten van de PC III
en de rode lijn is het eindresultaat, nadat ze alles bij geregeld hadden met de computer.
In de PC III zat reeds een map, maar die was niet goed genoeg :-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mn motor tijdens de pitsstop dagen van Ten Kate op de bank gehad.

Niet slecht voor een 72kw-fiets :P *D

Ruim 130pk 8-)

niks aan doen zei die monteur :]

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan