Probiker kleding

Ik denk dat het best tegen gaat vallen als je nu een pak van Dainese hebt, is toch wel een andere (lees: mindere) kwaliteit, ik vond het pak zelf een beetje "goedkoop" aanvoelen. Heb je het pak al gepast?
 
En het is dus 'ProBiker' :P niet promotor (tijdschrift)

Had mn eerste all weather jas van dat merk. Pasvorm / kwaliteit was prima. Alleen waterdichtheid was snel ver te zoeken. Maar voor een pak zoals in je link hoef je daar niet mee te zitten.
 
op zich niks mis mee hoor

heb zelf een raceoverall van probiker en ben daar prima over tevreden
de duurdere en bekende merken zullen best betere kwaliteit zijn lekkerder zitten en dergelijk maar ja daar betaal je ook voor

heb het nu al bijna een jaar en ben er nog steeds over tevreden
en wat de waterdichtheid van het pak zou ik nie weten rij nie in de regen
en de enkele keer dat ik in een regenbui terecht kwam ben ik onder me pak gewoon droog gebleven
 
WTF, hoe komt iemand er nu bij om van een Dainese, die minstens 750-800 euro kost, voor zo'n superbudget Probiker pak te gaan ?

Ik heb beide merken geprobeerd, Dainese staat daar echt wel VER boven kwa bescherming, afwerking, pasvorm, etc...
 
Ik heb nu een pak van MQP en ben aan een nieuwe toe. Mn spoiler is te veel gegroeid. Nu zit ik te denken aan een pak van vanucci deze kost 260 euro en ik twijfel heel erg of ik dit wel moet gaan doen. Ook dit komt van motozoom
Vanucci® ART VIII blue
 
Laatst bewerkt:
WTF, hoe komt iemand er nu bij om van een Dainese, die minstens 750-800 euro kost, voor zo'n superbudget Probiker pak te gaan ?

Wellicht omdat zijn budget het even niet toelaat? En dan nog...ProBiker pakken zijn best ok voor het geld.
 
Prima pakken...

Ben er vrijdag met behoorlijke snelheid de berm mee in geknald... Pak is nog helemaal gaaf, en gaf juiste berscherming...

Vind het onzinnig geneuzel dat ze geen bescherming zouden bieden...
 
Laatst bewerkt:
Kredietcrisis? :')

Ik heb zelf een helm en een setje zomerhandschoenen van Probiker. Helm maakt veel herrie (windruis) en de waterproof handschoenen zijn na een flinke regenbui doorweekt. Maar voor een mooiweerrijder die zo min mogelijk op de snelweg komt, zoals ik, voldoet het hele spul prima :)
 
ik heb dat pak laatst bij louis aangeschaft
helaas nog niet uit kunnen proberen :) maar dat gaat snel genoeg komen

Voelde me er iig goed in.
 
Pasvorm is nix mis mee. Zag er laatst iemand mee en viel me op dat het een mooi pak is.
 
Ik denk dat het best tegen gaat vallen als je nu een pak van Dainese hebt, is toch wel een andere (lees: mindere) kwaliteit, ik vond het pak zelf een beetje "goedkoop" aanvoelen. Heb je het pak al gepast?

Heb het nog niet gepast. Denk dat ik volgende week maar even naar utrecht rij.
 
WTF, hoe komt iemand er nu bij om van een Dainese, die minstens 750-800 euro kost, voor zo'n superbudget Probiker pak te gaan ?

Ik heb beide merken geprobeerd, Dainese staat daar echt wel VER boven kwa bescherming, afwerking, pasvorm, etc...

Heel simpel. Mijn dainese K pak is kapot dw de rits bij het kruis is gescheurd van het leer en mijn rits van het jasje moet vermaakt/gemaakt worden. Verder is de kleur van het pak overwegend oranje. Heb vorige net een ander motor gekocht, een RSV mille, kleur geel. Staat voor geen meter dus :N
 
Ik heb een leren broek van pro-biker en niks mis mee.
Draag hem al een jaartje ofzo en het is echt geen zeeman kwaliteit.

Ik ben er wel tevreden mee.
 
Kwaliteit is gewoon goed want anders komt het niet door de testen heen.

Maar.... niet zo goed als bv een Dainese.
Er zit gewoon protectie in.

Een alpinestar of Dainese pak is gemaakt om zoveel mogelijk mensen goed te zitten.
Probiker is meer van als het past en goed zit heb je mazzel... als het goed zit dan moet je verder kijken.
 
Hey weer een hoe duurder hoe beter topic *O* *O* *O*
Bash de shit uit die probiker
fight.gif


Stelletje mode popjes, ga eens rijden man :z
Één of ander peper duur pak waar nog niet eens de mogelijkheid is om een backprotector te plaatsen _O- Ja, maar maar maar die is niet goed !!!! NEeeeeeeeee je moet een losse hebben snap dat nou |( Helemaal in harnas net als op tv ! *O* _O- :W


Oja, met probiker is niks mis, gewoon kopen, aantrekken en rijden :]
Vallen kan je er ook mee, dat hebben meerdere mensen al speciaal voor jou getest ;) :+
 
Laatst bewerkt:
Gekeurde protectie? -> check
Goede prijs/kwaliteit? -> check

Wat een geneuzel weer. Ik ben een budget-doorrijder en heb dus ook alleen budget spul. Nog nooit 1 drup water binnen gekregen of andere ellende gehad. Tuurlijk heb je dan (in geval van textiel) geen gore-tex, maar ach, zo gaat het ook. Boven een bepaalde grens betaal je sowieso voor de naam en/of marketing kreten.
 
Probiker en Vanucci zijn eigen merken van Louis
Motozoom voert in NL het zelfde assortiment als Louis

Alle waar naar zijn geld maar deze merken bieden goede bescherming hoor :Y
 
Aloha,

ben 2 jaar geleden begonnen met lessen en heb toen meteen zo'n probiker textiel pak gekocht. Een losse jas en broek, maar aan elkaar te ritsen. Met ce-protectors en leer op alle boeiende plekken (schouders, ellebogen, heupen, knieeen). Na ongeveer een jaar braken ineens mijn knie-protectors. Na een telefoontje naar motozoom had ik binnen 2 dagen een gratis setje nieuwe protectors, van nog betere kwaliteit. Sindsdien geen problemen meer gehad en ik rij er nu al 2 jaar mee door weer en wind. Ik rij 2 dagen per week woonwerk (40km enkele reis), ook in de winter. En ben vorige zomer op en neer naar de alpen gereden.
Qua waterdichtheid ben ik echt ontzettend tevreden. Ik weet uit ervaring (ben verkoper in outdoor-winkel geweest) dat er vrijwel niets 100% waterdicht is (afgezien van die geoliede regenjassen voor offshore werk), maar dit pak doet het echt prima. Zelfs bij enorme regenbuien krijg ik alleen wat water binnen bij m'n navel omdat daar de broek en de jas niet helemaal goed aansluiten soms. Dat is echter zo weinig dat het alleen merkbaar is bij een uur door de zeikregen rijden.

Al met al ben ik echt heel tevreden over dit pak (150 euro jas + 100 euro broek) en het zit ook echt heerlijk. Het enige nadeel dat ik kan verzinnen is het enorme "Probiker" op de achterkant, maar dat boeit me ook eigenlijk niet.

ik zeg kopen en rijden maarrrr!
 
Ik heb een spool lederen combi hangen en een probiker.
Leer is dunner en slijt sneller. voor de rest weining verschil. naast de iets mindere protectie..
Geen klachten over..
 
Ik heb een spool lederen combi hangen en een probiker.
Leer is dunner en slijt sneller. voor de rest weining verschil. naast de iets mindere protectie..
Geen klachten over..

Nu zal je alleen nog commentaar krijgen dat die twee merken eigenlijk niet te vergelijken zijn, want spool is ook geen A-merk.....

Ik vind het ook allemaal geneuzel. Je moet rijden in spullen waar je je fijn in voelt.
Al moet het natuurlijk wel voldoende bescherming bieden. :W

Hier heeft iemand hem aan volgens mij.

Laat hier je zelf zien in je beste pak # deel 2#
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan