Pretender
MF veteraan
Hallo mensen.
Ik ben vandaag met mijn fireblade bezig geweest.
nou wat heb ik gedaan.
Ik heb de spanings regelaar vervangen voor een nieuwe.
Ik heb de tank er afgehaald plus luchtfilter om bij de bougies te komen.
1 maal alles er van af, heb ik de bougies er uitgehaald en schoongemaakt met een roest borstel.
1 maal alles schoon, heb ik alles terug gezet zoals het hoort.
dus ik de motor gestart en hoorde mijn brul geluid weer, en de motor liep weer.
nu ben ik een stuk gaan rijden, maar wat is nu het probleem.
als ik ongeveer 60 KM per uur ga rijden of harder, trilt mijn motor.
hoe harder ik ga hoe meer die trilt, dit voel ik aan de handvat, rem en koppeligshendel en aan mijn voetsteps.
ik heb nu alle bouten bij na gelopen en vast gedraaid, en de bloksteunen ook.
maar hij blijft trillen, en je merkt het ook heel erg als je het gas los laat.
Wie kan mij hier misschien mee helpen of heeft bruikbare tips.
alvast bedankt
Ik ben vandaag met mijn fireblade bezig geweest.
nou wat heb ik gedaan.
Ik heb de spanings regelaar vervangen voor een nieuwe.
Ik heb de tank er afgehaald plus luchtfilter om bij de bougies te komen.
1 maal alles er van af, heb ik de bougies er uitgehaald en schoongemaakt met een roest borstel.
1 maal alles schoon, heb ik alles terug gezet zoals het hoort.
dus ik de motor gestart en hoorde mijn brul geluid weer, en de motor liep weer.
nu ben ik een stuk gaan rijden, maar wat is nu het probleem.
als ik ongeveer 60 KM per uur ga rijden of harder, trilt mijn motor.
hoe harder ik ga hoe meer die trilt, dit voel ik aan de handvat, rem en koppeligshendel en aan mijn voetsteps.
ik heb nu alle bouten bij na gelopen en vast gedraaid, en de bloksteunen ook.
maar hij blijft trillen, en je merkt het ook heel erg als je het gas los laat.
Wie kan mij hier misschien mee helpen of heeft bruikbare tips.
alvast bedankt
Laatst bewerkt: