motor vrienden
ik heb iets raars met mijn oude cbr600 uit 89
mijn laadstroom bij stationair is 13,8-14,2v en komt op toeren boven de 3500 of hoger niet boven de 14,9 v
als ik mijn licht aanzet lijkt het wel of de accu leeg getrokken wordt met draaiende motor het loopt dan langzaam terug van 14,9 tot 13,2
heb de dynamo al gemeten zoals voorgesteld in het forum hierin geen afwijkingen gevonden met warme en koude motor,ook de regelaar heb ik al gewisseld voor een verse
enige wat niet standaard is aan de moto is dat er xenon is ingebouwd vorig jaar,na de inbouw heb ik hier geen problemen mee gehad
ook de accu is goed deze is doorgemeten door een accu specialist(volle accu 13,4),ook mijn optimate geeft aan dat de accu in goede conditie is
wie heeft er nog optie wat het kan zijn ??
ik heb iets raars met mijn oude cbr600 uit 89
mijn laadstroom bij stationair is 13,8-14,2v en komt op toeren boven de 3500 of hoger niet boven de 14,9 v
als ik mijn licht aanzet lijkt het wel of de accu leeg getrokken wordt met draaiende motor het loopt dan langzaam terug van 14,9 tot 13,2
heb de dynamo al gemeten zoals voorgesteld in het forum hierin geen afwijkingen gevonden met warme en koude motor,ook de regelaar heb ik al gewisseld voor een verse
enige wat niet standaard is aan de moto is dat er xenon is ingebouwd vorig jaar,na de inbouw heb ik hier geen problemen mee gehad
ook de accu is goed deze is doorgemeten door een accu specialist(volle accu 13,4),ook mijn optimate geeft aan dat de accu in goede conditie is
wie heeft er nog optie wat het kan zijn ??