Problemen Schubert S1 en vervanging..

Wat lijkt jou goede vervanging/oplossing?

  • Schubert laten repareren ?

    Stemmen: 10 47,6%
  • Vervangen voor nieuwe S1

    Stemmen: 7 33,3%
  • XR1000

    Stemmen: 3 14,3%
  • iets anders...

    Stemmen: 1 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Toch es goed bekijken dan idd.


Maaruh : 0900-fietsertjeshelmadvies lijn a 1 euro per minuut een optie ? ;)
hahaha nee hoor, ik ben beetje vak idioot dus ik vind het wel leuk me met kledingtopics te bemoeien, betaalt doe ik kledingverkopen en advies geven alleen op zaterdag en eventueel een daggie tussendoor. zondag motorbeurs enzo ;)
 
mf fietsertje wat is jouw ervaring met de s1?! ik ben namelijk van plan op de beurs naar een mooie aanbieding te speuren!!
 
ik heb d'r ook een sinds een maand en heb ook dat die beslaat
dus ff google en hier ben ik :X

die van mij had dus nog geen fratsen tot een paar dagen geleden toen ik 's ochtends vroeg weg ging met vochtig weer en temperaturen onder de 10 graden

en ja hoor, 1 grote waas.... :N shit...
dus ik heb kalsbeek gebeld en die laten me dus ff 160 km heen en weer rijden en zullen me een nieuw vizier geven, maar geen pinlock... ;(
dat kon niet, ik moest gewoon blijven wisselen tot ze er bij schubert moe van worden

dus ik ga NU ff een mailtje naar schubert doen of ik niet meteen een pinlockje kan krijgen, zodat ik niet om de maand 2 uur onderweg ben naar zwolle :] |(
 
weet ik wel, maar kan niet met dit vizier, tenzij de coating er compleet af is

en daarbij: ik was niet van plan ook maar een cent te betalen voor iets wat gewoon goed moet zijn bij een nieuwe retedure kwaliteitshelm

dus....
wait and see ;)
 
Bij Louis.de zijn de pinlockvizieren ook te koop voor 80 euro (moest een nieuwe hebben vanwege krassen om mijn oude vizier)

op dit moment ben ik aan het wachten op nieuwe plastic plaatjes voor de bevestiging van het zonnevizier: de schroefgaatjes zijn uitgescheurd en mijn vizier ging dus steeds los zitten.

(helm ruim 2,5 jaar in bezit)
 
ik heb d'r ook een sinds een maand en heb ook dat die beslaat
dus ff google en hier ben ik :X

die van mij had dus nog geen fratsen tot een paar dagen geleden toen ik 's ochtends vroeg weg ging met vochtig weer en temperaturen onder de 10 graden

en ja hoor, 1 grote waas.... :N shit...
dus ik heb kalsbeek gebeld en die laten me dus ff 160 km heen en weer rijden en zullen me een nieuw vizier geven, maar geen pinlock... ;(
dat kon niet, ik moest gewoon blijven wisselen tot ze er bij schubert moe van worden

dus ik ga NU ff een mailtje naar schubert doen of ik niet meteen een pinlockje kan krijgen, zodat ik niet om de maand 2 uur onderweg ben naar zwolle :] |(
Je hebt waarschijnlijk de "oudere" S1 gekocht, de nieuwe S1, de S1 Pro is verbeterd en wordt standaard met pinlock geleverd.

Ik zit deze helm te overwegen en viel me op dat de nieuwe S1 pro ook een dubbel D sluiting heeft, wat hem eigenlijk compleet maakt voor mij. *D

Alleen nog even de kat uit de boom kijken qua service en problemen, dus goed dat ik dit topic tegenkom. :)
 
Ik heb 'de' vanaf-fabriek pinlockvizier jaartje terug gemonteerd....en dat bevalt prima op de S1.
Alleen met regen komt er af en toe een druppeltje van boven door de rubberrand /helmrand heen....
Heeft verders geen effect op de pinlock en het zicht.....


Ik ga nu ff op zoek naar vevangende binnenvoering....( het zou wel een tikkie strakker kunnen..)
 
Laatst bewerkt:
Alleen nog even de kat uit de boom kijken qua service en problemen, dus goed dat ik dit topic tegenkom. :)

Beste service krijg je als je de helm op stuurt naar Schubert, daar doen ze niet zo heel moeilijk.

Maar als het goed is , is dat nooit nodig.
 
Heb ook een Schubert S1, heerlijke helm, zit fantastisch en lekker stil maar helaas ook last van beslaan.

Inmiddels heb ik ook mijn tweede vizier erop zitten maar ook deze beslaat. Gelukkig wel al minder dan de eerste. M'n vizier beslaat niet alleen maar wordt ook wazig (sterk `halo` effect) waardoor je echt niks meer ziet. Oplossing is hetzelfde als al eerder genoemd is, vizier op een kier zetten.

Maar aangezien ik het zat ben en gewoon normaal wil kunnen kijken door m'n vizier heb ik bij louis.de een pinlock-vizier besteld. Momenteel is ie in de aanbieding (62 euro inclusief verzendkosten):

Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit

(geen reclame, ik probeer alleen maar behulpzaam te zijn :))
 
Terug
Bovenaan Onderaan