Project ZXR-RR, The never ending story!

Toen heb ik dus zelf maar even een draaibank gemaakt. :+

full
 
en remschijfkant. Het freeswerk voor de remklauw krijg ik pas met een weekje of 3, dus tot dan even snel een tijdelijk busje gemaakt met een alu kokertje dat ik nog had liggen.

full
 
het hoofdstuk wielen, remmen en veerring is dus bijna helemaal afgesloten. Ik wacht alleen nog op de remklauw houder, en als alles goed is gegaan, zit daar maar 2 minuutje monteerwerk in.

full
 
:) En die kris Mycgyvert lekker verder en krijgt t gewoon weer voor elkaar. :} :}
Ik zeg als dit project klaar is voor het mf 10 jaar feest, verdient hij een plek ergens op het podium. Van bakstenen haha. ;)
 
Graag gedaan.

Weet hoe moeilijk het soms is om iets te bedenken en het dan nog gemaakt te krijgen. Ik heb gelukkig een hele gereedschapmakerij met freesbanken, draaibanken, slijpbanken en draadvonkers ter beschikking.
 
nee, nog even geen updates. Moest even wat dingen aan mijn waggel doen, maar das nu weer af. Deze week even met het kvs reservoir bezig geweest, maar dat is compleet gefaald. Dit weekend weer iets nieuws proberen.
 
Ik moet er nog even een kleine 2 weken op wachten, maar het wordt realiteit!

[afbeelding]
He Kris waar laat je dat doen en teken je dit zelf met solidworks of heb je een ander programma ?
Ik wil in de toekomst ook wat cnc werk laten doen, vandaar mijn vraag.
Het ziet er erg mooi uit, ik ben benieuwd hoe dat staat met die radiale remtang. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan