pruts&pruttel meeting 1 (ceebee/brabant editie

De 28e staat intussen vast. ;-)

  • 6e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 27e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 28e

    Stemmen: 4 66,7%
  • kan allemaal :-)

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Half 11 is mooie tijd toch? Ik zal er zijn! En tevens graag meelunchen. Eindtijd maakt voor mij niets uit. Hornikx ik kan ook eerder komen, woon toch ook in Tilburg, om bijv. te helpen met boodschappen, broodjes smeren enz. Zou dat handig zijn? En zal ik nog wat(lekkers) meenemen? We kunnen ook met Bossche bollen lunchen!! Mjammie... :)
 
Half 11 is mooie tijd toch? Ik zal er zijn! En tevens graag meelunchen. Eindtijd maakt voor mij niets uit. Hornikx ik kan ook eerder komen, woon toch ook in Tilburg, om bijv. te helpen met boodschappen, broodjes smeren enz. Zou dat handig zijn? En zal ik nog wat(lekkers) meenemen? We kunnen ook met Bossche bollen lunchen!! Mjammie... :)

uuh lunchen we dan wel om 12 uur , :-) Natas is dol op bosche bollen :-)
 
Ok, half 11 dus?


Hier is alvast een foto van mijn cb, loopt goed op het moment.
Een minpuntje is wel dat de cylinderkop klinkt alsof er een hand m6 moertjes los in ligt.
Zal de klepspeling nog eens checken.

cb400four mf.jpg


Voor een wat grotere versie (1,5mb) kun je hier of hier klikken.
 
Laatst bewerkt:
Hier is alvast een foto van mijn cb, loopt goed op het moment.
Een minpuntje is wel dat de cylinderkop klinkt alsof er een hand m6 moertjes los in ligt.
Zal de klepspeling nog eens checken.
Mag ik ff een teiltje?





:P



:9~
Zit me hier toch een partijtje te kwijlen. ;)
 
Mag ik ff een teiltje?





:P



:9~
Zit me hier toch een partijtje te kwijlen. ;)


hehehehehe, Bedankt!

Maar....de lak is in het echt niet zo mooi meer.
Op mijn verlanglijstje staat nog het een en ander (tank + kapjes spuiten, alles wat zwart is poedercoaten, etc etc).
 
Owkee, hier gaan we:

Voor iedereen die komt:
Graag even een mailtje naar RSVobert 'apestaartje' hotmail.com met daarin je naam en hoe laat je komt en of je mee luncht

Aanstaande zaterdag worden de boodschappen gedaan, dus na die tijd graag geen afmeldingen meer. Mocht het echt kloteweer worden, dan blazen we de hele boel af en plannen we een andere datum.

Vanaf +/- 10.00 uur staat het brikken-klus-hok open. Koffie en thee is dan al aanwezig. De lunch zal bestaan uit broodjes Unox, ham en kaas. Ook voor melk, koffie en thee wordt gezorgd.
Kosten: 0,0

Ik verwacht alleen goede zin, goed weer en een hele gezellige dag.
Mijn vrouw verwacht een mooie tuin en mijn dochter een zwaardere spaarpot :)
 
Laatst bewerkt:
:^
WOW!
Dies mooi!!


Als ze het red tot Tilburg kun je zien dat er nog veel moet gebeuren.
Ik hoop dat ze me onderweg niet in de steek laat, dit gaat het eerste lange ritje worden sinds ik deze motor heb.
Ze staat al 2 jaar in mijn schuur en ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst met haar gereden.

Het mooie is dat er zondag 28 maart niemand uit mijn familie thuis is om me eventueel met een aanhanger op te halen :X .

Gaat dus een spannend ritje worden..
 
Jongens, even serieus, zonder vooroordelen..
Ik heb nu een CX500 van '79 met 70.000km, en kan evt een CB650 van '82 kopen met 25.000km. Hoe zijn deze dingen technisch, ik heb er absoluut geen verstand van. En geven jullie de voorkeur aan de CB, wat zijn de pluspunten/verschillen t.o.v. een CX? Ik vind ze nl. wel erg op elkaar lijken. Heeft er evt iemand belangstelling voor die CX?

Mvg,

Jethro
 
Jongens, even serieus, zonder vooroordelen..
Ik heb nu een CX500 van '79 met 70.000km, en kan evt een CB650 van '82 kopen met 25.000km. Hoe zijn deze dingen technisch, ik heb er absoluut geen verstand van. En geven jullie de voorkeur aan de CB, wat zijn de pluspunten/verschillen t.o.v. een CX? Ik vind ze nl. wel erg op elkaar lijken. Heeft er evt iemand belangstelling voor die CX?

Mvg,

Jethro

Het grote voordeel van een cb is dat de techniek zo simpel is dat iedereen er aan kan sleutelen.
De onderdelen zijn nog volop te krijgen tegen redelijke prijzen.

Grote verschillen zijn er niet, beide zijn 70er of 80er jaren honda's, die dingen zijn betrouwbaar.(kijk maar hoeveel er nog rijden)

Het allerbeste is natuurlijk dat het een 4-pitter is :+ loopt veel lekkerder dan een 2-pitter.
 
Als ze het red tot Tilburg kun je zien dat er nog veel moet gebeuren.
Ik hoop dat ze me onderweg niet in de steek laat, dit gaat het eerste lange ritje worden sinds ik deze motor heb.
Ze staat al 2 jaar in mijn schuur en ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst met haar gereden.
Over dat tikken bovenin, heb je de nokkenasketting fatsoenlijk op spanning gekregen?

Als ik jou was zou ik iig op de snelweg tegen de 110kmu maximaal gaan zitten. Omdat je niet weet hoe fatsoenlijk de afstelling enzo is anders misschien oververhitting van je blokje.
 
--------------------------------------------------------------------------------
Jongens, even serieus, zonder vooroordelen..
Ik heb nu een CX500 van '79 met 70.000km, en kan evt een CB650 van '82 kopen met 25.000km. Hoe zijn deze dingen technisch, ik heb er absoluut geen verstand van. En geven jullie de voorkeur aan de CB, wat zijn de pluspunten/verschillen t.o.v. een CX? Ik vind ze nl. wel erg op elkaar lijken. Heeft er evt iemand belangstelling voor die CX?

Mvg,

Jethro
--------------------------------------------------------------------------------

Jethro,

Ik ben op zoek naar een cx500 en een cb650Z. Als jij een van de twee kwijt wil, laat me dat ff weten.
misschien voor beiden mazzel. (Ik heb geen directe voorkeur want het zijn allebei hendigge brommertjes om aan te klussen)
 
Ik wil in principe wel afstand doen van de CX hoor, ligt er alleen een beetje aan wat je er voor over hebt.. de CB, daar ben ik eigenlijk een beetje op gevallen, en hij heeft zo'n mooi kleurtje. Woensdag ga ik ff kijken!

Groet,

Jethro
 
Oh ja:

De routebeschrijvingen komen per mail naar iedereen toe.
Dus degene die wil komen en mij nog niet gemaild heeft op rsvobert "apestaartje" hotmail.com die moet dat nu toch echt gaan doen.
 
Ik wil in principe wel afstand doen van de CX hoor, ligt er alleen een beetje aan wat je er voor over hebt.. de CB, daar ben ik eigenlijk een beetje op gevallen, en hij heeft zo'n mooi kleurtje. Woensdag ga ik ff kijken!

Groet,

Jethro
------------------------------------------------------------------
kwil wel ff weten hoe die eruit ziet.
Kan je een fotootje laten zien, kan ik een prijsje bedenken.
Wil niet al te duur uit zijn, kan ik er nog wat aan prutsen.

Ap 8-)
 
Ik wil in principe wel afstand doen van de CX hoor, ligt er alleen een beetje aan wat je er voor over hebt.. de CB, daar ben ik eigenlijk een beetje op gevallen, en hij heeft zo'n mooi kleurtje. Woensdag ga ik ff kijken!

Groet,

Jethro
------------------------------------------------------------------
kwil wel ff weten hoe die eruit ziet.
Kan je een fotootje laten zien, kan ik een prijsje bedenken.
Wil niet al te duur uit zijn, kan ik er nog wat aan prutsen.

Ap 8-)

Dit is 1...

full
 
en dit is 2...

Let op! Ik heb hem verder helemaal niet gepoetst ofzo, dus in het echt issie toch mooier dan op de foto. Als het je wat lijkt moet je toch gewoon ff een keer komen kijken.

Groet,

Jethro

Bijlage: CX500-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
hahahah de 2 mannen met de koekblikken de kofferbakken tegen elkaar en inhoud wisselen :-)
Ik ga vanavond wat kratjes om kieperen. Onderstaande lijstje is wat ik nog weet dat ik op zou zoeken:

pruts&pruttel meeneem-lijst:

Natas
- m-stuurtje
- accu-elastiek
Hornikx
- koppel-hendel
cbr06
- kabelboom-klem


Nog wat vergeten? :?
 
iemand nog wiellagers over? (nieuwe/goede)
nette chromen veren voor mijn achterveren?
olie keerringen voor mijn voorvork?
beetje mooi achterlicht (heb nu een honda SS50 achterlicht)
startknoppie

ohja heb geen geld wel veel spulletjes dus als je iets hebt en iets zoekt (of gewoon iets zoekt) roep maar!!!

theo
 
Ik zoek een rechthoekige koplamp (maakt niet uit waarvan) gratis of voor weinig :-)

ik zal zometeen eens kijken hoe mijn veren deruitzien Theo , krijg van tria andere dus mischien zijn die van mij goed voor je
 
Terug
Bovenaan Onderaan