R1 2004 / 2005 / 2006 (deel 4) !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er nog mensen die volgend weekend zin hebben om die route van de meeting nog een keer terijden :? als het droog is natuurlijk :Y
Laat het maar weten zaterdag 8 juli of zondag 9 juli :]
Spreken we weer af bij de Mac IJselstein.

Hebben jullie andere iedeeën laat het ook maar horen :W

Glijer heeft ALTIJD zin :Y :Y
 
Alle 2 de dagen?? Maakt mij niet uit Marc.

:) Kan ook maar gaat dan wel een beetje vervelen 2 keer de zelfde route :?
Maar maakt mij ook allemaal niet uit ;) kunnen ook nog b.v. de lek en linge route rijden :]
En zaterdag kunnen we bij Molenaar motors afspreken en daar een bakkie drinken en dan die route van de meeting rijden :]
 
Laatst bewerkt:
:) Kan ook maar gaat dan wel een beetje vervelen 2 keer de zelfde route :?
Maar maakt mij ook allemaal niet uit ;) kunnen ook nog b.v. de lek en linge route rijden :]
En zaterdag kunnen we bij Molenaar motors afspreken en daar een bakkie drinken en dan die route van de meeting rijden :]

Goed idee Marc :Y Nog ff een tijd (niet voor 10.30 aub-->werken...)

Denk niet dat er veel R1's mee gaan geloof ik, gezien alle reacties :X :X
 
Goed idee Marc :Y Nog ff een tijd (niet voor 10.30 aub-->werken...)

Denk niet dat er veel R1's mee gaan geloof ik, gezien alle reacties :X :X

Zeg jij maar een tijd :Y hem maakt mij niet zo veel uit, als ik maar uit kan slapen :Z
En zullen we dan bij Molenaar afspreken? :)
 
O ja, maandag naar de ducatie-day geweest in Francorchamps :Y

Mocht ik van die tyf*****ers niet de baan op :( :( :( :( Ze waren zeker bang dat als er meer dan 150 pk op het circuit kwam met 140 db-len, de ducati's niet meer te horen en te zien waren |( |(
Was slechte reclame van de organisatie, ik had toch echt een hele goede smoes...

Maatje van me heeft wel goed z'n best gedaan op de 998.

Gespot --->> Pepperbol :Y :Y :Y , toen ik nog ff snel in wilde schrijven bij de lokale motorsportschool. Deze wilde niet "van die mannekes met grote monden uit Nederland" in hun les mee laten doen op het laatste moment. Zij wilde alleen mensen die wat willen leren. Dat wilde ik ook zei ik, maar hij geloofde me niet... :? :? :? Deze man had wel mensenkennis, wilde alleen maar lekker aan het gasje draaien eigelijk *D

19/7 ga ik weer wat leren op :9 :9 Assen :9 :9
Het glijer, hoeist? Die Bels had toch wel lef om jou te weigeren gezien jouw fysieke gesteldheid :+

Ga je op 19 juli met de Race Academy op Assen rijden? Is wel een goeie club hoor ik links en rechts, ik ga er zelf 2-4 augustus mee naar Zuid Frankrijk.

Ik heb net die K*T-Kievit gebeld omdat ik die fotos van de YARC nog steeds niet heb :( :( :( . FF duidelijk gemaakt dat ze hem op elk motorforum zowat uitkotsen en dat ie heel snel die dingen moet gaan opsturen. Nou bleek er iets met het adres niet te kloppen en zo verzint ie iedere keer wat nieuws :r Hij zou vanavond weer terugbellen, ben benieuwd....

Ik wil miss. nog wel 18/19 aug. naar Spa Francorchamps met Bikersdays.be. Alleen klote dat het weer daar zo onvoorspelbaar is. Wel een verrekt gave baan. Tot een aantal jaren geleden gingen we er veel illegaal rijden op het besloten stuk door de week 's avonds (tussen de paaltjes door). Wel link trouwens als een of andere idioot de verkeerde kant het besloten stuk oprijdt.... nooit meegemaakt, wel ooit gehoord. Of je er nu nog zo op kunt weet ik niet, lang niet meer geweest.
 
Het glijer, hoeist? Die Bels had toch wel lef om jou te weigeren gezien jouw fysieke gesteldheid :+

Ga je op 19 juli met de Race Academy op Assen rijden? Is wel een goeie club hoor ik links en rechts, ik ga er zelf 2-4 augustus mee naar Zuid Frankrijk.

Ik heb net die K*T-Kievit gebeld omdat ik die fotos van de YARC nog steeds niet heb :( :( :( . FF duidelijk gemaakt dat ze hem op elk motorforum zowat uitkotsen en dat ie heel snel die dingen moet gaan opsturen. Nou bleek er iets met het adres niet te kloppen en zo verzint ie iedere keer wat nieuws :r Hij zou vanavond weer terugbellen, ben benieuwd....

Ik wil miss. nog wel 18/19 aug. naar Spa Francorchamps met Bikersdays.be. Alleen klote dat het weer daar zo onvoorspelbaar is. Wel een verrekt gave baan. Tot een aantal jaren geleden gingen we er veel illegaal rijden op het besloten stuk door de week 's avonds (tussen de paaltjes door). Wel link trouwens als een of andere idioot de verkeerde kant het besloten stuk oprijdt.... nooit meegemaakt, wel ooit gehoord. Of je er nu nog zo op kunt weet ik niet, lang niet meer geweest.

Hij ging wel een beetje met z'n poeperke heen en weer, maar bleef voet bij stuk houden. Weet zeker nadat ik ben weggegaan dat hij het onderbroekje ging verversen
;) 8-)

Klopt dat is met de Race-academy :Y Sommigen hebben er niet zo'n hoge pet van op qua organisatie en het niets horen na betaling enzo, maar ik heb nog geen problemen ondervonden, tot nu toe elke keer netjes een e-mail ontvangen :)

De kwaliteit van de instructie schijnt een redelijk goed peil te hebben. Ik hoop dat ze het niveau van de YARC halen, ik was daar zeer over te spreken :Y en jij geloof ik ook wel... Ik zal het zowieso wel even laten weten na de 19e ;)

Nadat ik je post zag heb je me gelijk op een idee gebracht :Y :Y Heb Kievit ook gelijk gebeld. Hij was super aardig door de telefoon. Hij had mijn foto's apart gelegd, omdat hij gelijk de foto's van 10 april erbij wilde doen en deze zijn waarschijnlijk onder op de stapel terecht gekomen :Z :Z :Z :z :z :( Hij had wel mijn e-mail ontvangen en wist over wie hij het had :o Hij beloofde dat de foto's volgende week in de bus liggen :Z Ik geloof meneer Kievit natuurlijk direct, omdat hij elke keer al zijn woorden waar heeft gemaakt, ook naar jou toe :+

Ze hebben geprobeerd alles met hekken dicht te maken nu en niet meer met paaltjes, maar er zal vast nog wel ergens een gaatje te vinden zijn...Het belgische vakmanschap van het afsluiten is nu niet echt om over naar huis te schrijven, BEHALVE!!! als je met je Yammie de baan op wil op een Ducatiday -O- , dan zit ineens alles goed op slot :Y :Y (had natuurlijk nog 2 sessies geprobeert er tussendoor te glippen :X :X , maar je moest je per 4 personen opstellen en elke keer zag net diezelfde vent mij :( De startnummers zaten tenslotte nog op de brommert *D Nooit geschoten is altijd mis, toch?)

Ik wil toch nog een keer die grote baan op. Was wel lekker op de kartbaan aan het gassen, totdat ik daar ook weer weggestuurd werd B| B| heb daar wel 50 minuten gereden _O- Daarna de hele tijd over de binnenweg van het cicuit geraced ca. 45 minuten, hele mooie bochten daar trouwens *D *D :} , totdat ik ook daar weer werd weggestuurd :Y B| B| Daarna ff alle bochten van het circuit gecheckt via de binnenvoetpaden(ook met de brommert trouwens :) ) Toen ik hier mee bezig was niet weggestuurd. al met al toch nog ee leuke dag gehad.

De data die jij opgeeft 18/19 aug. zie ik er helemaal niet bij staan... Heb superveel zin of daar te rijden, maar niet in m'n eentje. Laat ff weten of je gaat, wil ik graag mee :Y 8-)
 
oepsss, beetje veel smiley's gebruikt geloof ik...

O ja, uit frustratie de 28e nog maar een avondsessie geboekt op Zandvoort :9
 
Lijkt mij een prima tijd :Y ja hopen dat er nog een paar bij komen, anders moeten we zelf maar wat vrienden meenemen :?

:W :]

full


:] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
12.00 bij Molenaar ok? Hoop dat er nog meer liefhebbers komen :Y :Y


Toch maar een Duc -erbij- kopen dus??? })
Je hebt het in iedergeval wel geprobeerd.
Je viel natuurlijk op door je voorkomen. :+
In zulke gevallen moet je je ook heel klein maken op je bike, dan zien ze je ook niet.

Kan jammer genoeg ook niet meerijden, ook een verjaarsfeestie met voldoende vernaperingen.... :9~

Enne 28e juli staat genoteerd in de agenda.
 
Toch maar een Duc -erbij- kopen dus??? })
Je hebt het in iedergeval wel geprobeerd.
Je viel natuurlijk op door je voorkomen. :+
In zulke gevallen moet je je ook heel klein maken op je bike, dan zien ze je ook niet.

Kan jammer genoeg ook niet meerijden, ook een verjaarsfeestie met voldoende vernaperingen.... :9~

Enne 28e juli staat genoteerd in de agenda.

Dus Spykie gaat ook de 28e??

full
*O* *O* *O* *O*

Heb mezelf ingedeeld in groep 2. Lekker rustig aan. Voor mij een onbekende baan. Maar gelukkig rij jij voor :Y :Y ;) :]
 
Heb Kievit ook gelijk gebeld. Hij was super aardig door de telefoon. Hij beloofde dat de foto's volgende week in de bus liggen :Z Ik geloof meneer Kievit natuurlijk direct, omdat hij elke keer al zijn woorden waar heeft gemaakt, ook naar jou toe :+

Spa: De data die jij opgeeft 18/19 aug. zie ik er helemaal niet bij staan... Heb superveel zin of daar te rijden, maar niet in m'n eentje. Laat ff weten of je gaat, wil ik graag mee :Y 8-)

Kievit heeft iedere keer smoesjes waarom ie zn belofte niet is nagekomen. Volgens mij heeft ie er een stuk of 10 verzonnen en vinkt ie dr iedere keer een af als ie die bij je gebruikt heeft.... :r

Ik weet nog niet zeker of ik naar Spa ga, data zijn idd. 14/15 augustus.
http://www.bikersdays.com/BikersDays/bikers-days.php?Lng=Nl&Rub=calendrier

Je kunt kiezen voor Bikers Days (vrij rijden) of Bikers School (met uitleg, alleen 15e). Eerst maaar es de brommert heel zien te houden in Pau.. :Y :Y
 
LolDat gaat zekers goedkomen met jou rijkwaliteiten :Y
Ik hoop t, maar das net waar ik me wat zorgen om maak. Als je drie dagen intensief op dezellfde baan rondragt, ga je op dag 2 en 3 steeds meer de grens opzoeken. Maar goed, ga me er niet druk meer over maken, want juist dan flikker je dr af!

O ja, DVD van Bach, YARC 9 mei ontvangen. Kei skonne beeldjes! Ik kon jou niet goed herkennen omdat er veel in zwart grijs rondreden. Ik zal eens kijken of ik een kopietje voor je kan draaien, ik moet wel eerst uitzoeken hoe ik da moet doen.....heb een DVD brander maar nog nooit 1 gebrand :X :X :X :X
 
We hadden een hotelletje in Zilshausen, da's in de buurt van Cochem e.o.

Ah, wij zatern in Weibern, kwartiertje van de nurburgring. In de buurt van Kempenich. Zaterdag wel rond Cochem gegumd.... richting trier etc. etc. We hadden een kaart gekregen van de hotel-eigenaar met mooie rustige routes en fij wegdek. Ook gelukkig geen last gehad van de Polizei.. })
en tegen een uur of 3 zaten we aan de koffie in cochem..., daarna nog ff lekker naar de ring, vergapen aan al het moois, en 's avonds kermis in het dorpje waar we waren. Wat wil je nog meer.... *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan