R1 2004 / 2005 / 2006 (deel 4) !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat er niet zo heel veel verschil zit in mijn oude zx10r en mijn nieuwe R1

Hierboven het vermogen wat uit mijn tientje komt

Hoeveel heeft een R1 gemiddeld aan het achterwiel?



Gemiddeld komen die standaard in de buurt van de 160 paardjes,beetje uitlaat en afstellen levert nog eens een 10-tal pony's op })


full
 
Hey Y.C.

welk kuipruitje heb jij op je r1 staan? ik vind het wel een mooie kleur en model eigenlijk, ja die van mij moet er nog steeds af :Y

laat even weten als je wil

greetz "the"white R1

damn ben je een paar dagen weg en zijn we al weer in deel 4 :Y

ik weet eigenlijk niet wat voor model het is het schijnt een origineel yamaha sport ruitje te zijn. heb ik toen der tijd op ebay gekauft. ik ben zelf ook eigenlijk op zoek naar een ander ruitje om eerlijk te zijn (hoog ruitje)

laat even zien wat jij hebt?
 
Zo René_R1, dinsdag de voorbok van Kern Stabi besteld bij Patrick Martijns,
en woensdag was ie al binnen. :} :} :}
Vandaag opgehaald en gelijk ff passen.
Wat een stevig bokje is dat :Y :Y

Zolang je ze maar goed laat grazen ......... :+
 
Zo René_R1, dinsdag de voorbok van Kern Stabi besteld bij Patrick Martijns,
en woensdag was ie al binnen. :} :} :}
Vandaag opgehaald en gelijk ff passen.
Wat een stevig bokje is dat :Y :Y

Zolang je ze maar goed laat grazen ......... :+

Precies, die Patrick is een rasbokjes verkoper, geef ze wat te eten en ze staan stevig je motor van de grond te tillen :+ .
 
Ik hoop dat er niet zo heel veel verschil zit in mijn oude zx10r en mijn nieuwe R1

Hierboven het vermogen wat uit mijn tientje komt

Hoeveel heeft een R1 gemiddeld aan het achterwiel?

Standaard zullen de meesten uit komen op ongeveer 156 ah peekaas.
Boven de 160 heb je al een behoorlijk exemplaar.
Met een powercommander zul je echt niet veel vermogen erbij toveren.
 
Neem de tijd... Vooral om de dempers er recht onder te krijgen. Zet eerst alles los er op, schijf wat heen en weer om alles recht te krijgen en graai het dan pas vast. Maar het is niet moeilijk... Tenminste, als het slipons zijn. Volledig systeem heb ik geen ervaring mee...
 
Ik hoop dat er niet zo heel veel verschil zit in mijn oude zx10r en mijn nieuwe R1

Hierboven het vermogen wat uit mijn tientje komt

Hoeveel heeft een R1 gemiddeld aan het achterwiel?

Het vermogen verschilt van fiets tot fiets. Dit is wat mijne er aan het achterwiel uit perst....

full
 
Vraag me af of het wel sae is, en geen din. Denk dat 158/159 pk aan het achterwiel realistischer is. Zitten alleen anders dempers op van Bos....
 
damn ben je een paar dagen weg en zijn we al weer in deel 4 :Y

ik weet eigenlijk niet wat voor model het is het schijnt een origineel yamaha sport ruitje te zijn. heb ik toen der tijd op ebay gekauft. ik ben zelf ook eigenlijk op zoek naar een ander ruitje om eerlijk te zijn (hoog ruitje)

laat even zien wat jij hebt?

deze:

full


vind hem iets te hoog voor mij, vind de looks eigenlijk belangrijker *D
 
Jongens zijn er hier nog mensen die zaterdag naar de TT gaan???

en weet iemand of het ook mogelijk is om kaartjes daar bij de kassa te kopen???
 
Heb ik weer!!

Bij het openen van de garage deur is deze uit zijn geleiderail gelopen en deels naar beneden geduikeld op me R1 kontje ;(
K*t K*t $%*#@. Had gelukkig wel een dik laken over de bike gedaan.
Maar toch wel beschadigd. Stukkie lak eraf bij aanhechting achterlicht en kontje.
Nu steekt het wit bhehoorlijk af :(

Heeft iemand nog een beetje in zijn lakstift zitten. Heb echt alleen maar een likseltje nodig. (± 5mm) :?
Kleur Lava red
Laat me maar even wat weten als je wat kan missen!
 
Heb ik weer!!

Bij het openen van de garage deur is deze uit zijn geleiderail gelopen en deels naar beneden geduikeld op me R1 kontje ;(
K*t K*t $%*#@. Had gelukkig wel een dik laken over de bike gedaan.
Maar toch wel beschadigd. Stukkie lak eraf bij aanhechting achterlicht en kontje.
Nu steekt het wit bhehoorlijk af :(

Heeft iemand nog een beetje in zijn lakstift zitten. Heb echt alleen maar een likseltje nodig. (± 5mm) :?
Kleur Lava red
Laat me maar even wat weten als je wat kan missen!

Da's mooi k*t Spyke. Doet altijd pijn.
:(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb goed nieuws :Y

Ga dus ff lekker spammen :+

Vandaag was er opendag en een stuntteam bij motormate hier in Zwijndrecht.
Kom ik daar aan, zie ik een rek vol met accessoires van Gregs custom's, die van www.tobefast.com (een USA site waar ze veel, heel veel leuke spulletjes voor onze erretjes hebben *O*

Blijkt dat de Nederlandse importeur / dealer hier in Ridderkerk zitten, en heb nog ff met hem gesproken.

http://www.exclusivecycleparts.nl/index.php

Die verzonken ledknippers voor o.a. een R1 heeft ie gewoon op voorraad :o
Alles op de site van www.tobefast.com is eenvoudig bij hem te bestellen en levertijd van ca. 2 weken.

Die knippers kosten op de site 129,95 dollar excl. BTW
Bij http://www.exclusivecycleparts.nl/index.php
kosten ze 139,95 euro

Dus Patrick, nu wordt het Graves uitlaat systeempje wel erg aantrekkelijk 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan