R1 2004 / 2005 / 2006 (deel 4) !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit dat niet standaard op een R1 dan? O-)

Slipperclutch zit standaard op de R1SP en hoogstwaarschijnlijk op de 2007 R1, een 2006 R6 heeft er immers ook standaard eentje al zal dat niet zo'n mooie zijn als de STM.
 
Slipperclutch zit standaard op de R1SP en hoogstwaarschijnlijk op de 2007 R1, een 2006 R6 heeft er immers ook standaard eentje al zal dat niet zo'n mooie zijn als de STM.



Boeit ook niet of ie mooi is,je zit er toch nix van,als ie maar goed werkt.


En voor het andere sluit ik me bij Peter aan,hoe is het met het herstel???
 
Het wordt waarschijnlijk wel Speedycom, nu nog ff navragen of een maatje deze ook wil, scheelt weer in verzendkosten *D

Aansteken :( daarom begon ik dit topic te vermijden...kost me zo veel te veel geld :X :+





enne zo'n slipperclutch is me toch net ff te duur. Als ik het geld had, dan toch liever een ISR setje :9~ :Y

Eeen mooi set remklauwen (BREMBO?) voor, moet maar de volgende invest worden.
Oja eerst nog de vering upgraden, Wp. Wilbers, Hyprepro :?
 
Voorlopig moet ik deze topic missen ;( ben dan ff op vakantie.
Beetje ofroad rijden ed. in Zweden en een rondje upasalla doen }) ............. met een LaRo-td5.

Toch maar laptoppie mee, stel je voor dat ze opeens wel draadloos internet hebben.
Mijn heren till next time. :W
full
 
Voorlopig moet ik deze topic missen ;( ben dan ff op vakantie.
Beetje ofroad rijden ed. in Zweden en een rondje upasalla doen }) ............. met een LaRo-td5.

Toch maar laptoppie mee, stel je voor dat ze opeens wel draadloos internet hebben.
Mijn heren till next time. :W
(Afbeelding)

:^



Over een uurtje 2 ben ik ook een paar daagjes weg.
De Eifel ff wakkerschudden :+

:W
 
Laatst bewerkt:
Hier een foto van mij voor in de openingspost.

Vorige week genomen op Zandvoort wat trouwens mega stoer was :)
Ik heb me ook ingeschreven voor 22 Aug op Zandvoort, nog meer mensen die er heen gaan?

IMG_4029inet.JPG
 
Zo NFH was je lekker aan het toeren vanmiddag als ik het goed heb heb ik je gezien in de buurt van hellevoetsluis.
En Rosco is vreemd gegaan heb de R1 ingeruild was net op tijd is net erna vastgelopen rij nu Honda de Repsol uitvoering .
 
Zo NFH was je lekker aan het toeren vanmiddag als ik het goed heb heb ik je gezien in de buurt van hellevoetsluis.
En Rosco is vreemd gegaan heb de R1 ingeruild was net op tijd is net erna vastgelopen rij nu Honda de Repsol uitvoering .

Heb inderdaad ergens een Repsol zien rijden!
Wilde ik eerst ook kopen maar viel op het laatste moment voor de R1, hoe bevalt tie?
 
Toevallig iemand interesse in een circuitdag op Zandvoort via MSL 8 augustus, groep 4? O-)
 
Heb inderdaad ergens een Repsol zien rijden!
Wilde ik eerst ook kopen maar viel op het laatste moment voor de R1, hoe bevalt tie?
Zou kunnen maar ik was op de fiets jullie keerde bij de molen en kwamen terug rijden wij fietste in de 2de bocht, maar de repsol bevalt goed .
 
Zou kunnen maar ik was op de fiets jullie keerde bij de molen en kwamen terug rijden wij fietste in de 2de bocht, maar de repsol bevalt goed .

Welke verschillen vallen je op? pos en neg?

We hebben die bochten daar een paar keer gepakt!

Moet nog steeds een keer naar Motoport komen op zaterdag, nog steeds gezellig daar? Groet aan de vrouw!
 
De honda rijd wat rustiger het voorwiel gaat niet zo gauw om hoog, wilde toch weer eens iets anders na 2jaar met veel plezier R1 tehebben gereden.en je hebt een hoop bekijks met die repsol.
Maar je moet maar eens langs komen hier bij motorport is altijd wel gezellig.
 
De honda rijd wat rustiger het voorwiel gaat niet zo gauw om hoog, wilde toch weer eens iets anders na 2jaar met veel plezier R1 tehebben gereden.en je hebt een hoop bekijks met die repsol.
Maar je moet maar eens langs komen hier bij motorport is altijd wel gezellig.

Wat is er met de R1 gebeurd, echt helemaal in de soep? Wat was de oorzaak?
We houden ff contact, laat je ff weten wanneer we langskomen!
 
Wat is er met de R1 gebeurd, echt helemaal in de soep? Wat was de oorzaak?
We houden ff contact, laat je ff weten wanneer we langskomen!
Ja alles kapot koppellingplaten zijn afgebrokkeld dit is in het aanzuigfilter gaan zitten dus heb je geen smering , denk dat de nieuwe eigenaar de speling uit de kabel heb gehaald en dan gaat tie slippen maar de dealer zeg de oorzaak niet teweten .yamaha heb een olie nivo lampje en geen oliedruk lampje anders had het lampje gaan branden en kan je optijd stopppen.maar ik ga nu pakken en lekker een paar dagen naar de eifel ik hoor het wel als je een bakkie kom doen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan