Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat ben jij een poser zeg
Heren,
Afgelopen dagen even lekker de Eifel onveilig gemaakt met 6 man.
Super naar m'n zin gehad met de r1.
Alleen merkte in wel dat de vering nog wat aangepast moet worden.
Hij stuurt prima alleen is hij zo stug als een plank.
Is er hier iemand die toevallig de ideale instelling weet??
Ik wil ook weer rijden .
16 juni gaat waarschijnlijk het gips er af, dan duurt het nog een tijdje voordat alles weer functioneert.
Al iets nieuws op het oog?
Hallo Gents,
Ik ben eindelijk weer op mijn plek, na mijn R1 uit 2004 in 2010 te hebben ingeruild voor een 08 fireblade deze vervolgens begin vorig jaar te hebben ingeruild voor een KTM superduke nu toch eindelijk weer vertrouwd op een R1 uit 2010. Heerlijk om weer wat PK's tot je beschikking te hebben.
De vorige eigenaar was iets meer fan van goud dan ik dus heb wat onderdelen, die op de motor zaten, weer vervangen voor het orgineel. Aangezien smaken gelukkig verschillen wil ik ze even aan jullie laten zien, wellicht vindt 1 van jullie het iets en kan het dan overnemen. Gaat om remvloeistof dopje (zowel voor als achter) en vering afstellers (ofzo). Zie de foto's.
Verder zit er een hugger op die ik niet zo heel mooi vind en zou deze graag willen omruilen voor een orginele. Misschien ziet 1 van jullie dat zitten. Hij is schadevrij (zie foto).
Hoor het wel, ik volg jullie op de voet en als ik wat te melden heb laat ik het weten!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwart kan ook mooi zijn, maar dan ga je er eigenlijk op achteruit qua bouwjaar met wat je gehad hebtGenoeg, maar ik mag nog ongeveer 2 weken met gips rondlopen . Daarna duurt het nog enkele weken voordat ik weer iets kan met mn hand.
Heb een paar mooie SP's gezien, maar een zwarte uitvoering is misschien ook wel mooi. Verder wil ik een proefritje maken op een RC8R, kijken of dat wat is.
Gefeliciteerd met je nieuwe bike!Hallo Gents,
Ik ben eindelijk weer op mijn plek, na mijn R1 uit 2004 in 2010 te hebben ingeruild voor een 08 fireblade deze vervolgens begin vorig jaar te hebben ingeruild voor een KTM superduke nu toch eindelijk weer vertrouwd op een R1 uit 2010. Heerlijk om weer wat PK's tot je beschikking te hebben.
De vorige eigenaar was iets meer fan van goud dan ik dus heb wat onderdelen, die op de motor zaten, weer vervangen voor het orgineel. Aangezien smaken gelukkig verschillen wil ik ze even aan jullie laten zien, wellicht vindt 1 van jullie het iets en kan het dan overnemen. Gaat om remvloeistof dopje (zowel voor als achter) en vering afstellers (ofzo). Zie de foto's.
Verder zit er een hugger op die ik niet zo heel mooi vind en zou deze graag willen omruilen voor een orginele. Misschien ziet 1 van jullie dat zitten. Hij is schadevrij (zie foto).
Hoor het wel, ik volg jullie op de voet en als ik wat te melden heb laat ik het weten!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha die Tanghe weer verdwaald! Was idd super zeg. De 14e gaan we ook weer effe los hoor! Nog effe langs de veringboer zoals je ziet.
Gasten,
Recent maar weer eens ingelogd hier en zie dat er weer wat meer mensen zijn bijgekomen in het topic! Ik zat wat ondergedoken, maar de zon is er toch echt en dat vraagt om de R1 weer flink de sporen te geven.
Anyways ik kamp met mijn trouwe blauwe R1 toch nog steeds met de remmen.
Vorig jaar samen met oerknal stalen remleiding gezet, maar tot op heden geeft het me nog steeds niet het juiste gevoel bij het aanremmen. Gewoon sponzig.
Volgens mij is bekend dat het 2009 een sponzige voorrem heeft althans ik ervaar het zo. Ik kan niet met twee vingers remmen, maar dien alle vier mn vingers te gebruiken.
Kortweg: wat zijn oplossingen, zonder direct alles te vernieuwen voor Brembo. Bij Roadrunner in Velp adviseerde ze me om geen raceblokken te plaatsen, want die krijgen op de straat niet voldoende warmte en ze slijten je huidige schijven hard. Dit betwijfel ik, gezien de meeste hier de voorrem aardig hebben veranderd ! :D
4 juli ben ik weer op Assen en dan wil ik gewoon beter, harder kunnen remmen. Ik gebruik overigens normale (Oerknal ) dot 5.1 olie. Alle lucht was er toch echt uit toen, haha. Wellicht dat dat ook uit kan maken. Moet zeggen dat ik de voorrem een cm kan indrukken voordat die aangrijpt, hetzij een klikje geeft. Rempomp veranderen een verbetering? Blokken toch aanpassen, andere remvloeistof?
Vaak zijn de orginele blokken goede blokken en heb je echt geen Brembo dual carbon of SBS nodig. (die krijg je op straat inderdaad niet warm)
.
Ik heb TRW Lucas blokken genomen (sinter straat race), was een verbetering.
Die remleidingen doen niks.